• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito



    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 13:23 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nala
    "Hmm, nee goed. Ik wil wel helpen hoor." glimlach ik met kleine oogjes. Het eerste halfuur na het wakker worden, blijf ik altijd nog een zombie.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ow, fuck, ik had het in mijn vorige post wel goed XD Op de een of andere manier typ ik bijna automatisch zij/haar... sorry]

    Luna
    ,,Oooke dan,, Het is Nala's besluit, en het lijkt me beter om er nu niet tegenin te gaan. ,,Wie moeten er allemaal nog naar binnen? Btw, ik kan je wel helpen met het vangen van je paard,, Glimlach ik naar Nala.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    "Faith staat al binnen." mompel ik. "Maar... moet er nog eentje naar binnen?" vraag ik zachtjes.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle
    'Faith staat binnen, Allegro en Merkur ook. Dit zijn Sunny en Blue, dan moeten alleen Tahnee, het paardje van Tay, en Cinnamon van Milly naar binnen. Dus als jij een van die twee meeneemt lopen we straks wel nog een keertje terug voor de ander,' stelde ik voor.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nala
    "Goed." glimlach ik. Ik neem ergens en touw en een suikerklontje. Daarna loop ik naar buiten. Ik loop op een redelijk donker paard af. Ik weet niet wie van de twee het is, maar dat maakt niet echt uit. Ik kruip de weide in en lok hem met een suikerklontje.
    Ik bind het touw om zijn nek en trek hem mee naar de stallen. Hij loopt gemakkelijk mee en binnen kijk ik naar Michelle.
    "In welke stal moet ie?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle
    Ik zie dat Nala op Cinnamon afstapt en hem snel vangt.
    'In welke stal moet ie?' vraagt ze.
    'Dat is Cinnamon, het naamplaatje hangt al op z'n stal,' zeg ik tegen haar, 'Zullen we maar gaan dan?' vraag ik aan zowel Nala als Luna. Blue begon namelijk een beetje ongeduldig te doen.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nala
    "Goed." glimlach ik opnieuw. Ik kijk even rond en vind dan zijn stal. Ik zet hem erin en aai nog even over zijn neus.
    "Slaapwel, jongen. Je bent best een schatje."
    Ik ga naar buiten, sluit de deur achter me en loop terug naar Michelle.
    "Gedaan."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Ik ga, ik moet nog eco leren :c}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    {ok ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Laatmaar, geen zin ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Haha, ik weet wat je bedoelt, ik wacht op de vragen van fysica. Erg handig als de leerkracht alle examenvragen zegt.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Michelle
    Terwijl Nala Cinna in zijn stal zet zet ik Blue weg. Dan loop ik weer terug naar de weide.
    'Gedaan,' zegt Nala.
    'Zullen we dan nu de andere Tahnee wegzetten, dan kunnen we weer naar binnen. Luna, wij zetten Tahnee nog even weg en gaan dan naar binnen, kom jij ook zo?' Dan loop ik naar de weide waar Tahnee staat toe en lok haar met een snoepje.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nala
    Ik loop haar met nog steeds kleine oogjes na. Mijn halfuur was nog niet verlopen en daarvoor moesten ze me niet te veel denkwerk geven. Gelukkig hoef je niet veel te denken om een paard binnen te zetten.
    Ik wacht tot Michelle Tahnee tot bij haar gelokt heeft en loop dan met haar mee.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle
    Tahnee achter me aan leidend en met Nala aan in mijn kielzorg loop ik naar de stallen. Daar zet ik Tahnee in haar stal. Ik sluit de stal zorgvuldig af en loop dan naar buiten.
    'Kom je,' ik wendt me tot Nala, 'Dan gaan we naar binnen, kunnen we nog even verder slapen.'


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nala
    "Moet ik dit paardendeken niet even terugleggen?"
    Ik kijk een beetje twijfelend om me heen. Waar heeft ze het vandaan gehaald?
    Moest ik het weten, zou ik het gewoon zelf terughangen, maar nu weet ik niet waar het heen moet. En het helemaal meesleuren naar binnen leek me ook niet echt een geweldig idee.


    “To live will be an awfully big adventure.”