• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito



    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 13:23 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Sanne
    'Kunnen we niet vandaag vertrekken?' vraag ik zonder na te denken. Voor mijn part vertrokken we nu meteen.


    When you believe your dreams come true

    Michelle
    'Maar we moeten ongelooflijk veel doen, inkopen in de stad, zadelkussen voor de mensen die die niet hebben, een of twee tenten, voorverpakt voedsel dat bier snel bederft boeiende paardenvoer, genoeg warme kleding. Het vergt best veel voorbereidingen.' Maar tijdens mijn verantwoordelijke praatje speelt er toch een glimlachje om mijn lippen, ik ben blij dat ze zo enthousiast zijn.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Sanne
    'Owjaa,' ik kijk beschamend naar de grond. 'Nou dan moeten we nu meteen beginnen! Laten we en schema maken voor wie wat gaat doen.' zeg ik alweer opgeklaard.


    When you believe your dreams come true

    {Ik ga vanavond naar een feestje en ik moet helpen met voorbereiden dus ik reageer vandaag niet :c}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nala
    Ik kijk Michelle grijnzend aan. Het was echt een typisch iets voor haar, wie zou anders zoiets verzinnen?
    Maar dat maakte het niet minder leuk. Het zou waarschijnlijk geweldig zijn. Echte mustangs. Mijn ogen begonnen te schitteren bij de gedachte alleen. Ik ging dromerig aan tafel zitten en leunde met mijn handen onder mijn kin. Stel je voor.
    Ik zie het allemaal al voor mijn ogen gebeuren en wij zouden daar dan naartoe gaan? De glimlach om mijn lippen en de glinstering in mijn ogen bewezen wat een geweldig idee ik het vond.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    Voorzichtig glimlach ik even naar Sanne. Ze is echt niks veranderd voor mijn gevoel. De laatste keer dat ik haar zag was zo'n twee jaar geleden, en nu bevonden we ons weer in dezelfde kamer. Ik weet niet of ik aan vroeger en Sanne tegelijk moet denken. Misschien is het... pijnlijk. 'Aangezien Nala ook mee gaat, neem ik aan,' ik glimlach even, 'hoe klinkt een eerste paardrijles?' Ik open de koelkast en schenk een glas cola voor mezelf in, die ik rustig opdrink en tegen het aanrecht aanleun.


    I can't define who I am.

    Nala
    "Whaat! Nu?" ik spring grijnzend recht. Ik begin enthousiast op en neer te springen.
    "Waar wachten we nog op. Ik ga meteen mijn rijkleren aandoen!" ik sprint meteen de trap op en loop grijnzend mijn kamer binnen. Ik sla mijn koffer open en haal mijn rijkledij eruit. Ik loop grijnzend naar de badkamer. Als ik mijn rijbroek, rijlaarzen en gewoon een simpele witte T-shirt aan heb, loop ik meteen de trap weer af.
    "Ik ben klaar." Ik loop meteen naar de deur en kijk achter me. "Komaan! Wacht je op een officiële uitnodiging of zo?!"

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 17:47 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    Aangezien ik toch een joggingbroek in plaats van een spijkerbroek aanheb besluit ik dat het niet nodig is om me om te kleden. 'Rustig stuiterbal, ik kom al.'


    I can't define who I am.

    {sorry, moest plots weg}
    Nala
    Ik grijns en loop naar buiten. Zo snel mogelijk loop ik naar de stallen. Voor Faith's box blijf ik even staan. Ze steekt haar hoofd over de deur en kijkt me nieuwsgierig aan. Haar oren bewegen heen en weer, aangestoken door mijn onrust en hyperheid.
    "Het is eindelijk zover, meissie." ik aai even snel over haar neus en loop dan naar de zadelkamer. Ik doe het kastje open en haal het zadel, zadeldoek en hoofdstel eruit.
    "Pff." zucht ik, terwijl ik alles voor Faith's box op de grond leg. "Best zwaar." ik kijk hem nieuwsgierig aan.
    "Zo, wat nu?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sanne
    Ik zie dat Vintain even naar mij glimlacht, maar die betrekt al snel. Ik weet wel waar hij aan denkt, maar ik probeer het te vergeten. Snel draai ik me om en ga opzoek naar papier en een pen om een schema te maken.


    When you believe your dreams come true

    Luna
    "Mustangs? Like Mustang-Mustangs?" Zeg ik verbaasd. Ik had echt geen idee dat die hier ergens rondliepen. In mijn hoofd schieten plaatjes van internet voorbij - ik heb ze echt wel eens opgezocht. "Gááf! Wanneer maken we de planning? Nu?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sanne
    ´Jaa,´ maar ik kan geen papier vinden. Weet jij waar dat ligt?´ Terwijl ik weer neer plof op mijn stoel. ´Laten wij samen een planning maken!´ zeg ik vrolijk.


    When you believe your dreams come true

    [Sorryy, m'n internet viel weg]

    Vintain
    'Hmm, laten we maar eerst opzadelen... Dat doe ik tenminste altijd,' murmel ik. 'Je kan het zadeldek als beste eerst onder het zadel doen en het dan tegelijk op haar rug leggen... The easy part,' glimlach ik, terwijl ik naar het paard van Nala kijk. Ze bofte maar met Faith, het dier zag er echt geweldig uit.


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik deed wat hij zei en keek hem toen aan.
    "Ligt het goed?" ik wist niet hoe ver of hoe hoog het moest liggen, dus vertrouwde ik maar op zijn kunsten als paardzadelaar.
    Jup, paardzadelaar, bestaat dat woord wel?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Is niet erg, heb het ook al eens gehad ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”