• Dat vraag ik mij nou eens af
    Want vanmorgen tijdens het ontbijt hadden mijn zus en ik het er over
    Dus zijn jullie blij met je naam en waarom wel of waarom niet?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Stephanie. Think Not.
    I'll stick with Em(s)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Forks schreef:
    (...)

    Ik ben vernoemd naar mijn beppe, ze heette Marijke. Lol. [:


    That's what i mean. Marijke is gewoon een oud Hollandse naam. Maar oké, er zijn altijd namen die ik persoonlijk (nog) minder mooi vind.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik heet Kato en ik ben er best wel blij mee, alleen vind ik het jammer dat het helemaal niet klinkt in het Engels. En aangezien ik vrij vaak in Engeland ben omdat mijn zus er woont, kan dat af en toe wel nogal eens tegensteken. :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Linda is mijn naam en jah ben er tevreden mee :)
    komt wel regelmatig voor maargoed.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Sheeran schreef:
    Ik heet Kato en ik ben er best wel blij mee, alleen vind ik het jammer dat het helemaal niet klinkt in het Engels. En aangezien ik vrij vaak in Engeland ben omdat mijn zus er woont, kan dat af en toe wel nogal eens tegensteken. :-)


    Uit welk land komt de naam Kato? Nog nooit van gehoord, maar ik vind hem stoer. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Sophie.
    Nee, niet echt. Hij komt zo vaak voor.

    Lieke, ik ben er best tevreden mee, ja. Tegenwoordig hoor je nog meer vage namen dus ik denk dat ik hier wel blij mee mag zijn. (':


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ichiya schreef:
    (...)

    Uit welk land komt de naam Kato? Nog nooit van gehoord, maar ik vind hem stoer. (:

    Die is gewoon Belgisch, komt af en toe wel voor, mijn beste vriendin heet ook Kato, hahaha. Er zijn wel echt veel verschillende schrijfwijzen, dus iedereen schrijft hem fout: Catho, Cato, Katho, Katoo etc etc. c:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik ben best tevreden met Meike. Ook omdat je die gewoon niet veel hoort.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 19:18 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Samira. Ik ben er een lange tijd niet blij mee geweest maar dat word steeds minder.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Nee


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nena. Vroeger vond ik het erg, nu vind ik 'm wel mooi. (cat)

    Fien : Jua , mijn naam is niet zo speciaal. Ik vind de naam niet echt lelijk ofzo , maar er zijn gewoon veel mensen die zo heten. Ik ken er minstens7 !


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Jennifer: Ik vind ut wel best joh :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Eline.
    Het is een best veel voorkomende naam en toevallig stond ie toen ik geboren werd ook in de namen top 10, schijnt, maar m'n ouders hadden 'm gekozen omdat ze het een mooie naam vonden.
    Ik zocht een paar jaar geleden op wat het betekent en het betekent fakkel, de stralende. Ook dat wisten m'n ouders niet toen ze Eline kozen.

    Ik ben er blij mee :]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo