• Dat vraag ik mij nou eens af
    Want vanmorgen tijdens het ontbijt hadden mijn zus en ik het er over
    Dus zijn jullie blij met je naam en waarom wel of waarom niet?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Tialda. Aan de ene kant wel en aan de andere kant niet. Veel mensen spreken het de errste keren verkeerd uit en ik moet het altijd spellen. Dat is best wel irritant.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ehm, nee niet echt. Isabella is way too usual. :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Eigenlijk wel. Jip voor een meisje heeft toch wel iets, vind ik, en het klinkt eigenlijk precies als wie ik ben. :Y)

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 17:57 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    yvonne, mwa het kon slechter. Je hoort hem neit meer veel ofzo maar ik vind het een beetje oudbollig net als mijn andere namen. yvonne maria wilhelmina antonetta.xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    yvonne, mwa het kon slechter. Je hoort hem neit meer veel ofzo maar ik vind het een beetje oudbollig net als mijn andere namen. yvonne maria wilhelmina antonetta.xD


    Ik vind oudbollige namen wel wat hebben.. Juist doordat ze oudbollig zijn XD


    Don't be like the rest of them, darling

    MissStoran schreef:
    yvonne, mwa het kon slechter. Je hoort hem neit meer veel ofzo maar ik vind het een beetje oudbollig net als mijn andere namen. yvonne maria wilhelmina antonetta.xD


    Nancy Johanna Cornelia, aangenaam. Ik sluit me aan bij uw groepje. :Y)
    Maar nee, ik vind het niet erg dat ik iets wat oubollige namen heb. Vind het juist wel leuk! Mede ook omdat me in het verleden werd gevraagd of ik van adel ben (mijn naam in combinatie met mijn achternaam). :Y)


    Til hug og blod.

    Ja hoor, geen problemen mee. Annick Anaïs, dat zijn mijn twee namen, en ben er best tevreden mee.


    Life is hard and then we die

    MissStoran schreef:
    yvonne, mwa het kon slechter. Je hoort hem neit meer veel ofzo maar ik vind het een beetje oudbollig net als mijn andere namen. yvonne maria wilhelmina antonetta.xD

    Sandra Johanna Antoinette en die sandra is afgeleid van de naam Alexandra, oubollig voor het leven :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Pimpernel schreef:
    (...)
    Sandra Johanna Antoinette en die sandra is afgeleid van de naam Alexandra, oubollig voor het leven :Y)


    Hmm.. I like your name.. (bloos)


    Don't be like the rest of them, darling

    Rayke and I hate my name. (cat)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Landon schreef:
    Rayke and I hate my name. (cat)


    Why? Rayke vind ik echt leuk klinken. ;o


    Til hug og blod.

    Retaliate schreef:
    (...)

    Why? Rayke vind ik echt leuk klinken. ;o


    Het is een rare naam, bijna iedereen spreekt het verkeerd uit, bijna iedereen schrijft het verkeerd en mensen kijken altijd eerst 5 minuten raar naar m'n naam als het op een blaadje staat voordat ze het uitspreken. Vréselijk.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Astrid & ja (: ik hoor het niet zo vaak.


    Destroy what destroys you.

    Ik ben er wel blij mee maar als ik de kans kreeg om het te veranderen,zou ik dat zeker doen.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Landon schreef:
    (...)

    Het is een rare naam, bijna iedereen spreekt het verkeerd uit, bijna iedereen schrijft het verkeerd en mensen kijken altijd eerst 5 minuten raar naar m'n naam als het op een blaadje staat voordat ze het uitspreken. Vréselijk.


    Hoe spreek je het uit dan? Want ik zou Raaike maken ervan, op het eerste oog. (Maaike met een R gewoon :'D)


    Til hug og blod.