• Dat vraag ik mij nou eens af
    Want vanmorgen tijdens het ontbijt hadden mijn zus en ik het er over
    Dus zijn jullie blij met je naam en waarom wel of waarom niet?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nicoline. Ehm, no.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Jamie.
    Ja ik ben er blij mee (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Lol, mijn naam? Kill it with fire :'D


    Olive

    Mijn echte naam is Marijke.
    Mwah, er zijn leukere namen, maar ik ben mijn naam de laatste paar jaren wel meer gaan waarderen.
    Toch snap ik niet dat mijn ouders me zo genoemd hebben. (cat)
    &nd tegenwoordig word ik vaker Marie dan Marijke genoemd. ;p

    Het leukste aan de naam Marijke vind ik: het klinkt schattig en vrolijk. Ik vind het leuk uit te spreken. ^.^
    Het stomste aan de naam Marijke vind ik: het is nogal oudbollig, al zeg ik het zelf. Ik zeg ook nooit tegen buitenlanders dat ik Marijke heet, dat kunnen ze namelijk toch niet uitspreken..

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 15:53 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Myke, zeker weten, het past bij mij. Alleen mensen schrijven vaak mijn nam fout op of spreken het fout uit. Je spreekt het uit als Meike, maar je schrijft Myke. Mijn zus en ouders hebben ook Friese namen, lol.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben zeer tevreden met mijn naam:Y)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Renate, ugh, ik haat mijn naam D:


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Lisanne, eigenlijk wel blij mee, ja:Y)
    Ook al noemen heel veel mensen me Lizz, Lies of Lisan.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Yeah wel oke. Het kon erger.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mara. Nu vind ik 't niet meer zo erg en de naam komt niet erg vaak voor, maar toen ik nog in Canada woonde vond ik het echt niet leuk omdat ze het heel raar uitspraken en het vreemd vonden klinken.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Echt heel Nederland heet Sanne, dus ik vind het niet zo'n spannende naam. Ik vind het opzich geen lelijke naam, want ik hoef niet zo'n naam waarbij iedereen zegt van: oeh dat is eh apart, weet je wel?
    Haha er was vorige zomervakantie wel zo'n Italiaanse jongen die mijn naam niet kon uitspreken en me toen met Summer noemde, dat vond ik awesome.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 17:09 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jolene. -Nein.
    Vooral om het feit dat iedereen altijd gaat zingen wanneer ik me voorstel. Sowieso de leraren. En daar word ik echt gek van. Maar ik moet wel eerlijk zijn dat ik het ook wel een mooie naam vind.


    Believe in yourself.

    Eveline is een mooie naam voor mij (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Lisette, ik had liever een andere naam gehad omdat ik vind dat deze naam niet bij me past. Het klinkt heel meisjesachtig, en zo ben ik dus helemaal niet. Maar het is wel oké, het kon erger.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Myrthe, vroeger vond ik het wel een leuke naam omdat ie niet zo veel voorkomt, maar nu vind ik hem niet meer zo mooi. :x


    If actions spoke louder than words, you'd have made me deaf by now.