• Dat vraag ik mij nou eens af
    Want vanmorgen tijdens het ontbijt hadden mijn zus en ik het er over
    Dus zijn jullie blij met je naam en waarom wel of waarom niet?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Amber.
    Ja ik ben wel tevreden met mijn naam (:


    Inspiration can hit you any time

    Pessimist schreef:
    Feline.
    Echt verschrikkelijk. (cat)

    Okee, dit gaat waarschijnlijk best erg overkomen, maar mijn broertje heeft een van zijn kippen Feline genoemd (cat)


    Inspiration can hit you any time

    MyMisery schreef:
    Ik haat mijn naam. ik vindhem verschrikkelijk.
    Savannah, ik bedoel maar. Uhg. Zit je bij AK hoor je om d etwee seconde savanne, nou probeer het maar uit elkaar te houden........

    Oh, ik vind Savannah juist echt een mooie naam!

    Zelf heet ik Rosanne, wat ik best een mooie naam vind op zich. Maar buiten de veilige wereld van mijn computer word ik meestal Sanne genoemd en de laatste tijd begin ik me daar echt aan te ergeren. Sanne is gewoon mijn roepnaam, al vanaf mijn geboorte, maar eigenlijk vind ik het best een stomme naam.
    Op Q en op andere sites word ik Rose genoemd en mijn vriendinnen doen dat inmiddels ook, dus daar ben ik ook wel tevreden mee ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jah. Het kan altijd beter, maar ik ben tevreden. ^^
    Had ik nu niet tevreden geweest, had dat niet uitgemaakt want na 19 jaar ben je daar wel aan gewend. :Y)

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 8:18 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Pimpernel schreef:
    (...)
    Oh ik vind Jacco echt een leuke naam! Ik heb zelf ook een vriend die Jeeco heet maar Jacco klinkt leuker :Y)
    Dat hoor ik vaak, dat anderen hem leuk vinden, maar ik vind hem lelijk (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Pessimist schreef:
    Feline.
    Echt verschrikkelijk. (cat)

    Bambiii! Feline is het hoofdpersonage in mijn toekomstig verhaal, dus ik vind het een hele mooie naam
    Hanne;
    Ik ben er wel blij mee, ik zou geen andere naam weten bij mij behalve kleintje en witte (mijn bijnamen).


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Page394 schreef:
    (...)

    Zo heet ik ook!!

    Aangenaam andere Laura. :Y)

    Anna. Ik vind het wel mooi, maar het komt veel te vaak voor.


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Henrieke... Ik ben er op zich wel blij mee, omdat bijna niemand zo heet.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Morituri schreef:
    (...)
    Oh, ik vind Savannah juist echt een mooie naam!

    Zelf heet ik Rosanne, wat ik best een mooie naam vind op zich. Maar buiten de veilige wereld van mijn computer word ik meestal Sanne genoemd en de laatste tijd begin ik me daar echt aan te ergeren. Sanne is gewoon mijn roepnaam, al vanaf mijn geboorte, maar eigenlijk vind ik het best een stomme naam.
    Op Q en op andere sites word ik Rose genoemd en mijn vriendinnen doen dat inmiddels ook, dus daar ben ik ook wel tevreden mee ^^

    Ik vind Rosanne ook een mooie naam. Ik had vroeger een vriendin die ook zo heette, maar zij werd door ons, net als jij door je vriendinnen, altijd "Rose" genoemd. Vind ikzelf ook mooier. (:


    ars moriendi

    Nee. Door die extra E lijkt mijn naam stom en schrijft iedereen het fout.


    26 - 02 - '16

    Parera schreef:
    (...)Dat hoor ik vaak, dat anderen hem leuk vinden, maar ik vind hem lelijk (cat)

    Mensjes zeggen dat omdat ie leuk is!(krul)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Julia, gaat wel, kan beter maar kan zeker ook slechter. :)


    People change, memory's don't.

    Pimpernel schreef:
    (...)
    Mensjes zeggen dat omdat ie leuk is!(krul)
    Maar ik vind hem niet leuk, en het is een papegaaien naam (no_chears)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Originele en mooie namen hebben velen van jullie!

    Dan kom ik aan met 'Nynke', wat totaal niet origineel is in mijn omgeving (Friesland), maar op grotere schaal misschien wel.

    Ben er toch wel blij mee, het past bij me. Al vind ik Emma ook wel een mooie naam. :Y)


    You are beautiful, you are love.