• Hoi!

    Ik heb even advies nodig.
    Het is net een week uit met mijn vriend en nu appt hij me net dat hij wil weten hoe het met me gaat.
    Wat is handig om te doen? Ik wil hem graag terug (ook al gebeurt dat vast niet), dus weet niet wat slim is.
    Ik kan natuurlijk zeggen dat ik het er moeilijk mee heb, maar waarmee bereik ik het beste denken jullie?
    We zijn overigens allebei 21 jaar.

    Liefs


    SHABOOYA

    Vertel hem dat je het waardeert dat hij naar je vraagt, maar dat je er verward door raakt en bang bent dat je weer gaat hopen dat hij je terug wilt. Vraag hem daarna of hij je met rust wilt laten. Geloof me, ik heb hier ervaring mee, het is beter om contact te verbreken, anders ga je jezelf alleen maar meer pijn doen. Je moet nu eerst in de acceptatiefase komen. Dan pas zou je misschien voorzichtig weer contact kunnen hebben met hem.


    Life is hard and then we die

    Ja hij stuurde ook dat hij weet dat hij me eigenlijk met rust zou moeten laten maar dat hij wel even wil weten hoe het met me gaat. Dat was letterlijk het berichtje.


    SHABOOYA

    Ik zal het maar tussen in laten. Dat het goed met je gaat maar dat het ook niet echt top gaat. Ik zal maar gewoon 'gaat wel' zeggen met een smiley erachter. (:


    -

    Rissl schreef:
    Ja hij stuurde ook dat hij weet dat hij me eigenlijk met rust zou moeten laten maar dat hij wel even wil weten hoe het met me gaat. Dat was letterlijk het berichtje.

    Dan zou ik verder niet meer reageren. Eventueel kun je nog zeggen: well thanks for your concern, maar moet even tot mezelf komen dus liever geen berichten meer sturen.
    Een beetje erg verwoord, maar rust is wat je op 't moment wel kan gebruiken. Als je verder probeert te bouwen op een halfzachte fundering krijg je ellende, wat Annick boven je al zegt :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    Dan zou ik verder niet meer reageren. Eventueel kun je nog zeggen: well thanks for your concern, maar moet even tot mezelf komen dus liever geen berichten meer sturen.
    Een beetje erg verwoord, maar rust is wat je op 't moment wel kan gebruiken. Als je verder probeert te bouwen op een halfzachte fundering krijg je ellende, wat Annick boven je al zegt :].


    Dankje. Ik weet niet echt hoe ik het moet verwoorden. Snap ook niet waarom hij me nu dit berichtje stuurt...


    SHABOOYA

    Alles beter dan helemaal niets van hem horen en zien dat hij je overal als vriend heeft verwijderd en je compleet uit zijn leven heeft gezet. Ja...

    Maarja, als je er geen behoefte aan hebt of even tot jezelf weet komen, zeg dat hem eerlijk Later komt misschien een beter moment waarop jullie weer voorzichtig kunnen praten.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Alles beter dan helemaal niets van hem horen en zien dat hij je overal als vriend heeft verwijderd en je compleet uit zijn leven heeft gezet. Ja...

    Maarja, als je er geen behoefte aan hebt of even tot jezelf weet komen, zeg dat hem eerlijk Later komt misschien een beter moment waarop jullie weer voorzichtig kunnen praten.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Junns schreef:
    Alles beter dan helemaal niets van hem horen en zien dat hij je overal als vriend heeft verwijderd en je compleet uit zijn leven heeft gezet. Ja...

    Maarja, als je er geen behoefte aan hebt of even tot jezelf weet komen, zeg dat hem eerlijk Later komt misschien een beter moment waarop jullie weer voorzichtig kunnen praten.


    Ik heb er juist heel veel behoefte aan, maar ik wil niet wanhopig over komen.


    SHABOOYA