• De stelling van deze week luidt:
    Als je troep op de grond ziet liggen, moet je het opruimen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Iedereen moet gewoon z'n eigen troep opruimen.


    26 - 02 - '16

    Eigenlijk vind ik dat iedereen gewoon z’n eigen rommel moet opruimen, echter is dat denk ik iets wat alleen in een ideale wereld zal gebeuren. Soms neem ik wel de tijd om dingen op straat op te ruimen omdat het uiteindelijk ook beter is voor mezelf, maar ik vind echt niet dat anderen andermans rommel moeten gaan opruimen. Voor degene die hun troep laten slingeren: leer eens opruimen. Zeker wanneer er afval tien meter van een afvalcontained/prullenbak ligt moet ik heel diep zuchten, we hebben niet voor niks benen.


    I just caught the wave in your eyes

    Wittgenstein schreef:
    Eigenlijk vind ik dat iedereen gewoon z’n eigen rommel moet opruimen, echter is dat denk ik iets wat alleen in een ideale wereld zal gebeuren. Soms neem ik wel de tijd om dingen op straat op te ruimen omdat het uiteindelijk ook beter is voor mezelf, maar ik vind echt niet dat anderen andermans rommel moeten gaan opruimen. Voor degene die hun troep laten slingeren: leer eens opruimen. Zeker wanneer er afval tien meter van een afvalcontained/prullenbak ligt moet ik heel diep zuchten, we hebben niet voor niks benen.


    Agreed.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ja daag, dan haal ik nooit in m'n leven meer een bus of een tram. Ieder station is altijd zo'n teringzooi :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eh nee, gewoon niet, ik ga niet zomaar rotzooi van een ander aanraken.


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Je MOET helemaal niets. Ik maak de keuze om het wel te doen (ligt eraan wat het is, ik ga geen kauwgum lopen pulken)
    maar je bent geen ''beter'' of ''slechter'' mens of je het nou wel of niet doet.

    Ik vind dat iedereen zijn eigen afval MOET opruimen alhoewel gemeentes ook echt wel meer eraan kunnen doen naar mijn mening.
    Ik ben leidster bij de scouting en wij gaan regelmatig lopen met de kids en hebben ook afval. WIj leren ze aan afval in de tas te stoppen en in een prullenbak weg te gooien maar hoelang je soms geen prullenbak ziet en dan heb ik het niet alleen over het bosrijke gebied, ook in de stad en dorpen kunnen er meer afvalpunten zijn. Daarnaast worden ze in mijn omgeving veelte weinig leeg gemaakt dus word afval ernaast gezet.

    Natuurlijk als iedereen zijn eigen afval opruimt en je iets tegen komt zou het beter zijn als je het opruimt, maar eerlijk. Als ik iets zie liggen denk ik niet 'hey ik ga het oprapen en weggooien'. Je weet niet wat er mee gebeurd is, hond overheen geplast of andere fratsen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    De wereld zou een mooiere plaats zijn moest iedereen dat automatisch doen. Het zou natuurlijk nog mooier zijn moest niemand troep maken en alles netjes weggooien.


    Queer zijn is gewoon alles

    Wittgenstein schreef:
    Eigenlijk vind ik dat iedereen gewoon z’n eigen rommel moet opruimen, echter is dat denk ik iets wat alleen in een ideale wereld zal gebeuren. Soms neem ik wel de tijd om dingen op straat op te ruimen omdat het uiteindelijk ook beter is voor mezelf, maar ik vind echt niet dat anderen andermans rommel moeten gaan opruimen. Voor degene die hun troep laten slingeren: leer eens opruimen. Zeker wanneer er afval tien meter van een afvalcontained/prullenbak ligt moet ik heel diep zuchten, we hebben niet voor niks benen.


    Life is a beautiful struggle

    Debbaut schreef:
    De wereld zou een mooiere plaats zijn moest iedereen dat automatisch doen. Het zou natuurlijk nog mooier zijn moest niemand troep maken en alles netjes weggooien.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.