• Dat vraag ik mij nou eens af
    Want vanmorgen tijdens het ontbijt hadden mijn zus en ik het er over
    Dus zijn jullie blij met je naam en waarom wel of waarom niet?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Lotte naja eigenlijk Charlotte, verschrikkelijk echt xd


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Trouwens mijn roepnaam is Sanne, maar ik heet eigenlijk echt Anna. Ik vind Anna mooier dan Sanne, maar ik vind Sanne iets vlotter.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vindt mijn naam niet echt leuk nee.. :x

    Soraya.
    Ik ben er wel blij mee. Het is geen typische Hollandse naam en dat is maar goed ook, want daar hou ik niet zo van.
    En de betekenis vind ik ook mooi.


    Tell me about it, stud.

    Ik heet Cheyenne en ik ben er wel blij mee. Het is niet héél origineel, maar het is toch wel een deel van mezelf waar ik stiekem een beetje trots op ben. Vraag me niet waarom, want ik heb er echt geen goede reden voor. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Annemarije. Uhm, ja ik ben er blij mee. Ik ken niemand persoonlijk die zo heet (:


    Pretty is just a pretty word.

    Ichiya schreef:
    Mijn echte naam is Marijke.
    Mwah, er zijn leukere namen, maar ik ben mijn naam de laatste paar jaren wel meer gaan waarderen.
    Toch snap ik niet dat mijn ouders me zo genoemd hebben. (cat)
    &nd tegenwoordig word ik vaker Marie dan Marijke genoemd. ;p

    Het leukste aan de naam Marijke vind ik: het klinkt schattig en vrolijk. Ik vind het leuk uit te spreken. ^.^
    Het stomste aan de naam Marijke vind ik: het is nogal oudbollig, al zeg ik het zelf. Ik zeg ook nooit tegen buitenlanders dat ik Marijke heet, dat kunnen ze namelijk toch niet uitspreken..


    Ik ben vernoemd naar mijn beppe, ze heette Marijke. Lol. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Scene schreef:
    Myrthe, vroeger vond ik het wel een leuke naam omdat ie niet zo veel voorkomt, maar nu vind ik hem niet meer zo mooi. :x


    Ik heet ook Myrthe (:
    Ik vind het wel een mooie naam ,alleen het is vervelend dat het zo vaak verkeerd wordt gespeld.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 17:51 ]


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Lisa.. gaat wel. Is een naam die veel voorkomt maar ik ben er wel blij mee :]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Kanade schreef:
    Laura.
    Nee, ik vind het een standaard naam.


    Zo heet ik ook!!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Eileen me likes ,want het komt amper voor in Nederland


    Shoganai i ne~

    Ik vind het prima dat ik Lisette heet ^^
    Niet dat het nou zo origineel is, maar ik kan mezelf niet voorstellen met een andere naam eigenlijk. Dus ja, ik ben er wel blij mee (;


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik heet Alice en ik vind het persoonlijk best een mooie naam (grotendeels door Twilight xD) maar ik kan er echt niet tegen als mensen mijn naam op z'n Frans uitspreken! Aargh!


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    KangDaesung schreef:
    Eileen me likes ,want het komt amper voor in Nederland

    Spreek je dat uit als Eye in het engels en dan leen? Ik ken iemand met die naam of wel meerderen volgensmij..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik heet Rosa en dat vind ik best een mooie naam eigenlijk, dus ik ben er best blij mee. Het had erger kunnen zijn!


    The universal language of art.