• Ja, die ben ik nu online aan het lezen. :3
    Aan het einde van de maand wil ik deze box set bestellen. <3


    Nu de films weer op tv uitgezonden ben ik me ineens gaan herinneren hoe leuk ik ze altijd vond en nu ik ook in The Hobbit begonnen ben om te lezen ben ik meer dan ooit tevoren verkocht! Kan niet wachten tot ik ze allemaal heb en uitgelezen heb. En ik weet dat ze ook in het Nederlands te krijgen zijn, maar het Engelse lijkt me toch beter in te komen, al leest het dan misschien zo nu en dan iets zwaarder. Plus dat deze box set ook een geïllustreerde editie is, le kwijl.

    Dus ... Wie is er nog meer verslaafd aan Lotr, in wat voor vorm dan ook? En wie heeft de boeken gelezen? If so, wat draagt jouw voorkeur? (:

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 20:55 ]


    Til hug og blod.

    Jup, ik ^^ *verwijst weer eens naar username*

    Ik heb het dikke boek, alle delen bijeen. Mijn lievelingsdeel... goh... Laat me niet kiezen ;D

    EDIT: dit is het boek:

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 20:56 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb Twee Torens klaarliggen om te lezen. :3
    De reisgenoten heb ik al gelezen, nu de andere boeken nog. ^^


    Let the Night embrace you

    Ik heb The Hobbit wel gelezen, maar LOTR nog niet, staat nog op mijn to do-lijst!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dus jullie lezen ze in het Nederlands?
    Ik zou ze wel willen in het nl, omdat het me makkelijker lijkt om te lezen, maar ik vind dit origineler/dichter bij de schrijver komen + hij is illustrated en een stuk voordeliger dan de Nederlandse delen los te kopen. d:


    Til hug og blod.

    Spoiler
    Ik ben deel één aan het lezen, maar nu ik bijna bij het stuk ben waarbij Boromir dood gaat wil ik niet verder lezen :c


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb alleen de films gezien maar ik wil de boeken ook lezen. Ik verheug me ook echt op de film The Hobbit.

    Frodo schreef:
    *verwijst weer eens naar username*


    ):
    Ik wil ook een lotr nickname, maar ik moet nog grofweg 2 weken wachten voor ik iets kan kiezen. ):

    En voor de epicness:


    Til hug og blod.

    Retaliate schreef:
    Dus jullie lezen ze in het Nederlands?
    Ik zou ze wel willen in het nl, omdat het me makkelijker lijkt om te lezen, maar ik vind dit origineler/dichter bij de schrijver komen + hij is illustrated en een stuk voordeliger dan de Nederlandse delen los te kopen. d:


    Ja, ik heb hem in het Nederlands gelezen, maar binnenkort wil ik ze ook in het Engels lezen ^^ net zoals THG en Harry Potter, die wachten ook nog op me (in het Engels dan ofcourse)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Fierte schreef:
    Ik heb alleen de films gezien maar ik wil de boeken ook lezen. Ik verheug me ook echt op de film The Hobbit.



    Ooooh, wanneer komt die? ;D

    -Moet hier helemaal in gaan komen en denk er meestal niet aan zulke dingen in de gaten te houden, tot ik iemand dus erover hoor. :'D-


    Til hug og blod.

    More epicness:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb de Silmarillion! Woordenlijst en kaarten inbegrepen (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    Ik heb de Silmarillion! Woordenlijst en kaarten inbegrepen (:


    Semi-jaloers...
    Ik wil al zijn boeken gaan verzamelen, maar dat moet ik toch met een beetje geduld doen. Die box set is al 52 euro en daar doe ik ook wel een poosje mee voor ik ze uit heb. Dan kan ik altijd nog verder kijken voor de rest. Beetje bij beetje is het ook leuk om de verzameling te zien groeien. Net als tats en piercings, hehe. :]


    Til hug og blod.

    Retaliate schreef:
    Ooooh, wanneer komt die? ;D

    -Moet hier helemaal in gaan komen en denk er meestal niet aan zulke dingen in de gaten te houden, tot ik iemand dus erover hoor. :'D-

    Hij zal in twee delen worden uitgebracht als film. Hier zie je wat meer erover.

    Frodo schreef:
    More epicness:



    Handig als je leest: Maak van de link youtuberepeat.com als je die video opent. Oneindige muziek supply, tot je uitgelezen bent!


    Til hug og blod.

    Retaliate schreef:
    (...)

    Semi-jaloers...
    Ik wil al zijn boeken gaan verzamelen, maar dat moet ik toch met een beetje geduld doen. Die box set is al 52 euro en daar doe ik ook wel een poosje mee voor ik ze uit heb. Dan kan ik altijd nog verder kijken voor de rest. Beetje bij beetje is het ook leuk om de verzameling te zien groeien. Net als tats en piercings, hehe. :]

    Meheh. Ik ga niet alles verzamelen, maar ik vind 't wel een geweldige filmreeks :Y) Heerlijk om te fantaseren over die wereld, terwijl je het kijkt.


    "I shut my eyes in order to see.'