• Twitter Pagina
    De 5-jarige hond Lyka en haar 35-jarige Amerikaanse baasje zijn opgepakt wegens een twitter pagina. Het baasje had voor haar hond een twitter pagina aangemaakt omdat ze dat zogenaamd 'lollig' vond.
    Met een foto en wat volgers was het zo gedaan maar daar had twitter blijkbaar bezwaar tegen.

    Onzin
    Blijkbaar vond twitter het onzin dat een hond een twitter pagina had
    en hebben ze het baasje een waarschuwing gestuurd.
    Omdat het baasje echter niet reageerde is de pagina verwijderd door twitter zelf. De baas van de hond vond het onzin en discriminatie en maakte een nieuwe twitter pagina aan.

    Geld
    Lyka werd ondanks haar ongewenste aanwezig heid toch wel populair en kreeg zo'n 1000 followers op twitter. Twitter was hier niet van gediend en dreigde met een boeten als ze de pagina niet meteen zouden opheffen.
    De baas van de hond mailde Twitter dat ze het niet vond kunnen en gewoon door ging, omdat veel mensen de tweets over haar hond razend leuk vonden.

    Celstraf
    Maar de medewerkers van twitter vonden het genoeg en hebben de politie ingeschakeld die een week later voor de stoep stond.
    Lyka en haar baas zijn zonder enkel pardon meteen gearresteerd en mee genomen naar het politie bureau, waar ze werden verhoord.
    ''We moesten 2 nachten in de cel doorbrengen, Lyka was helemaal van streek'' Aldus het baasje van de hond.

    Zaak
    Omdat twitter het niet deerde dat de politie Lyka en haar baas zomaar lied gaan hebben ze een rechtszaak aangespannen. Twitter eist schade vergoeding en 8 jaar cel voor de baas van Lyka, ook eisen ze dat ze Lyka moeten laten inslapen omdat ze onverantwoordelijk en gevaarlijk is.
    ''Ze hebben onze regels volkomen genegeerd''Aldus een woordvoerder van Twitter. Wat de zaak zal brengen weten we pas over
    een week.


    Bron


    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 20:05 ]


    =

    Ik ga een twitter maken over mijn hond (cat)


    Olive

    Wat is dit voor onzin. O_o

    Oh my god, dat is echt de grootste bullshit ever.

    Echt doelloos dus..


    -

    1 april?

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 20:07 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    lol
    Die dingen zijn zo overduidelijk 1 april grappen :')


    As travars

    Dat is zo flauw.

    1 april grap? :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Acceptance schreef:
    Oh my god, dat is echt de grootste bullshit ever.


    They fell in love, didn't they?

    1 april


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Acceptance schreef:
    Oh my god, dat is echt de grootste bullshit ever.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik voel me nu zo dom dat ik het gewoon in het begin geloofde XD


    Life is hard and then we die

    Haha, ik klik nooit op de bron. Dus ik dacht: 1 april. dus ik klik op de bron


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wist niks beters maar ik had hier zin in (krul)


    =

    OH HET IS EEN GRAP OMG DAT WIST IK NIET HAHAHAH. Oke nu voel ik mezelf echt zo dom he

    Jacker schreef:
    Ik ga een twitter maken over mijn hond (cat)


    Haha! :'D


    =