• Hebben jullie veel Harry Potter spulletjes? Zo ja, wat dan? De boeken en films tellen niet mee, ik heb het echt over andere dingen (:

    Ik was van plan om de toverstok van Fleur Delacour of Cho Chang te kopen (:

    En deze Hedwig krijg ik misschien voor mijn verjaardag. Die past mooi bij mijn uilenverzameling (:

    Ik heb alleen de deathly hallows ketting die bucking duur was :W


    Shoganai i ne~

    Ik heb zo niets, nee, eerlijk gezegd vind ik dat maar onzin. Ik hou van het verhaal en zo, maar dat wil niet zeggen dat ik zo'n toversok kan gebruiken. Nu ja, dat is je eigen keuze, maar het zou niets voor mij zijn. Het zou mij er alleen maar op wijzen da tik niet écht kan toveren. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Boeken, posters, een cap, een shirt, de dvd's, een kalender, een toverstok uit Orlando :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben jaloers


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Posters, kalender en de rest is gewoon fucking duur. Ik heb btw wel een Hermione gewaad met hoed en toverstok :D


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik had de toverstok van Fleur of Hermoine bijna, maar toen bleek ik net niet genoeg geld op zak te hebben XD


    Credendo Vides

    nerveus schreef:
    Boeken, posters, een cap, een shirt, de dvd's, een kalender, een toverstok uit Orlando :P


    Ben je ook echt in Orlando geweest? Want als dat zo is ga ik nu heel erg down in een hoekje zitten huilen.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Nurgle schreef:
    (...)

    Ben je ook echt in Orlando geweest? Want als dat zo is ga ik nu heel erg down in een hoekje zitten huilen.


    Credendo Vides

    Haha, ik heb niets van dat alles, gewoon de boeken en eigengemaakte spullen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Frodo schreef:
    Ik ben jaloers


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik snap niet echt wat je met een toverstok moet. Ik ken iemand die er ook een heeft, maar ik snap het niet echt:x.
    Een andere vriendin heeft van die popptjes. Die zijn wel grappig.


    Food.

    Scharry schreef:
    Ik snap niet echt wat je met een toverstok moet. Ik ken iemand die er ook een heeft, maar ik snap het niet echt:x.
    Een andere vriendin heeft van die popptjes. Die zijn wel grappig.


    In je reet steken ik denk verzamelen. Ik zou bijvoorbeeld best graag een broche ervan willen, zo eentje met een uiltje die een brief vastheeft in zijn bek.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 19:57 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik wil nog een timeturner, lol [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    DrWhooves schreef:
    Ik heb alleen de deathly hallows ketting die bucking duur was :W


    Omg, vanwaar heb je die? I want!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Pfoeh, a lot :W

    Slytherin vest, slytherin das, Hermione's wand, Slytherin armband, DH-sleutelhanger, 2 bladwijzers, boek met filminformaties, foto met Tom Felton, handtekening Tom Felton, nog een toverstok, poster, Slytherin sjaal, een tasje waar Harry opstaat en vast nog wel wat waar ik nu niet kan opkomen ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.