• Dat ik na mijn studie, een wereld reis ga maken en niet meerin nederland ga wonen. Ik heb niks met nederland, ik voel me thuis in engeland. Ik ga echt een wereld reis maken..


    Julie? Xx


    Some angels have no wings.

    Ik wil later denk ik ook in de U.K. wonen.
    Maar ik ga na de zomer pas naar de 2e, dus ik moet nog even wachten.


    There's power in the words you whisper.

    Oh, dat zou ik zo graag willen, een wereldreis. Moet ik alleen wel geld hebben. En ik zou ook heel graag emigreren, maar tsja, dat gaat niet zo makkelijk ;x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik wil later in Spanje of de UK gaan wonen, alles behalve België..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik wil sowieso weg uit Nijmegen en naar het westen vertrekken en het liefst de zee oversteken naar de UK.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat wou ik ook doen, totdat ik zag hoe duur het was. Geloof me, wereld reis is niet goedkoop. Het is al zo'n 10,000 om na Australië te gaan op een 10 dagen vakantie. Maar het is een mooi vooruitzicht.
    Ik ga volgend jaar mbo opleiding doen, en als ik HBO opleiding ga doen wil ik graag wonen in Amsterdam. En dan waarschijnlijk na Indonesië toe, en misschien wil ik Suriname gaan wonen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Leuk,die wereldreis.
    Ik denk dat ik ook naar het buitenland ga,omdat Nederland qua geschiedenis echt dodelijk saai is en je heb hier niet echt goede archeologie en universiteiten zoals in Amerika of Engeland. Ik denk er over om naar Scandinavië te gaan,omdat de Vikingen zo intresant zijn. Of naar de VS voor de universiteiten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik wil wel landen bezoeken en vààk reizen maar echt wonen zou ik niet kunnen :S

    Haha na je studies zal je toch eerst moeten werken om die dan te bekostigen hoor :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dat zeggen wel meer.. 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hetzelfde als jij


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Tja, daar droom ik ook wel van, maar ik weet niet of dat zomaar gaat gaan, hoor. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Marshmellow schreef:
    Haha na je studies zal je toch eerst moeten werken om die dan te bekostigen hoor :'D.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik wil na de middelbare en een opleiding graag een working holiday doen in Australië. Dan heb ik nog genoeg tijd om te werken en te sparen hier in Nederland n_n
    Sowieso, backpacken lijkt me ook geweldig ;D Wel met een vriend(in) dan ^^


    Caution first, always.

    Ik ga ook, als ik het geld er later voor heb, verhuizen naar Engeland. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik zou zo graag in Amerika of Engeland willen wonen niet in België


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"