• Heeee!

    Ik las net bij een verhaal van een vriendin dat ze haar cover door iemand had laten maken! En toen dacht ik: 'Aaah! Cool! Dat wil ik ook voor anderen doen!' Ik weet niet of ik er héél goed in ben en of het een succes word, maar ik zou het supergraag willen proberen!

    Voor wie mag ik een cover maken?
    Al mag ik het gewoon even proberen, je hoeft 'm niet te gebruiken!

    Liefs,
    xxxxxx

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik heb je een pb gestuurd (:


    The truth may be orange!

    Titel:
    A vegetarian vampire at Hogwarts

    Afbeeldingen:
    Ik kan niet kiezen tussemn deze drie, Kijk maar wat het makkelijkste is(A): Deze, deze of deze.
    verder wil ik deze er ook graag in verwerkt: het liefste wel[1]Het liefste wel[2], HOEFT NIET PERSE MAAR MAG WEL[1],HOEFT NIET PERSE MAAR MAG WEL[2]
    kan je er misschien, ook het Cullen logo en het Zweinstein logo inverwerken?

    Korte beschrijving van je story:
    Lucy is een meisje van 17 die de achternaam Cullen draagt. Met haar broers, zussen, pleegouders, en haar beste vriendin Bella Swan, is Lucy gelukkig, en blij met haar leven. Ook al is ze dan een vampier. Alleen… Ze voelt zich niet als de andere. Ze weet dat ze speciaal is! En dan…Alice krijgt een raar beeld: Er is bezoek onderweg! Door dat bezoek Lucy krijgt haar gelijk. Ze is inderdaad anders dan andere vampiers. Maar of ze daar nou zo blij mee mag zijn…
    Maar ondertussen gaan de kids van Harry en Ginny ook naar school. James weet zeker dat die ene klote jaar krijgt: hij is blijven zitten. Albus krijgt grote problemen. En Lily is totaal in de war.

    Sfeer:
    magisch en een beetje mysterieus

    Andere eisen:
    Het Cullen en Zweinstein logo. En het meisje met rood haar is het belangrijkst.(Waarvan jij mag kiezen welke het makkelijkste is)


    save the bees