• Ja, die ben ik nu online aan het lezen. :3
    Aan het einde van de maand wil ik deze box set bestellen. <3


    Nu de films weer op tv uitgezonden ben ik me ineens gaan herinneren hoe leuk ik ze altijd vond en nu ik ook in The Hobbit begonnen ben om te lezen ben ik meer dan ooit tevoren verkocht! Kan niet wachten tot ik ze allemaal heb en uitgelezen heb. En ik weet dat ze ook in het Nederlands te krijgen zijn, maar het Engelse lijkt me toch beter in te komen, al leest het dan misschien zo nu en dan iets zwaarder. Plus dat deze box set ook een geïllustreerde editie is, le kwijl.

    Dus ... Wie is er nog meer verslaafd aan Lotr, in wat voor vorm dan ook? En wie heeft de boeken gelezen? If so, wat draagt jouw voorkeur? (:

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 20:55 ]


    Til hug og blod.

    ik heb de hobbit in mijn boekenkast staan, maar moet hem nog gaan lezen...de andere boeken moet ik trouwens ook nog kopen en lezen (of eerst bij de bieb lenen)...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Mijn leraar vertelde die verhalen toen ik in groep 6 en 7 zat -zo'n 10 jaar geleden- en sindsdien vond ik het al geweldig. Ik ben naar alle films in de bios geweest en heb ze al een stuk of 100 keer gezien haha. Ik heb alleen het laatste boek gelezen. (cat)


    Your make-up is terrible

    Retaliate schreef:
    (...)

    Handig als je leest: Maak van de link youtuberepeat.com als je die video opent. Oneindige muziek supply, tot je uitgelezen bent!


    Haha ;D ik gebruik het om te studeren (; als het gedaan is (dus na 2 uur) heb ik pauze (A)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Fierte schreef:
    (...)
    Hij zal in twee delen worden uitgebracht als film. Hier zie je wat meer erover.


    Nice. :3


    Til hug og blod.

    Ik vond die Elfen altijd zo leuk (:

    Eeyore schreef:
    (...)
    Meheh. Ik ga niet alles verzamelen, maar ik vind 't wel een geweldige filmreeks :Y) Heerlijk om te fantaseren over die wereld, terwijl je het kijkt.


    Oke, niet alles ... Maar wel alles wat aan middel-aarde gerelateerd is. d:
    En inderdaad, het zijn heerlijke films. <3

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 21:12 ]


    Til hug og blod.

    Voor de mensen die wel álles verzamelen, die kunnen hier hun ogen uitkijken.

    Fierte schreef:
    Voor de mensen die wel álles verzamelen, die kunnen hier hun ogen uitkijken.


    Ik vind die juwelen altijd wel leuk om bij te kijken. d:
    De rest vind ik naar mijn eigen nederige mening nogal overdreven. :')
    Zal er alleen niet snel geld voor neerleggen, omdat ik dat simpelweg te duur vind. :/

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 21:18 ]


    Til hug og blod.

    Fierte schreef:
    Voor de mensen die wel álles verzamelen, die kunnen hier hun ogen uitkijken.


    Buh, ik kwijl al eeuwen over die Evenstar.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Buh, ik kwijl al eeuwen over die Evenstar.


    Haha, echt he. Die ken ik ook al langer, ja. Alleen jammer dat 'ie zo freaking duur is. :/


    Til hug og blod.

    Retaliate schreef:
    (...)

    Haha, echt he. Die ken ik ook al langer, ja. Alleen jammer dat 'ie zo freaking duur is. :/


    Inderdaad. x_x Ze verkopen hem in de Large ook elke keer opnieuw, maar zoveel geld heb ik helemaal niet voor één sieraad.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Inderdaad. x_x Ze verkopen hem in de Large ook elke keer opnieuw, maar zoveel geld heb ik helemaal niet voor één sieraad.


    Al had ik het wel ... Dan nog zou ik ernstig lang twijfelen. Het is veel geld hoor. :/


    Til hug og blod.

    *Steekt hand op*
    Ik! Ik! *O*

    Ik heb alleen In de Ban van de Ring gelezen en we hebben alle special DVD's (extended version) thuis. Dit is namelijk zo'n beetje het favoriete boek van mijn vader (+ de Millenium Triologie, die vindt ie ook helemaal geweldig :').
    En mijn broer is er helemaal fan van, plus mijn zus kan Gollem nadoen :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Stoppable schreef:
    *Steekt hand op*
    Ik! Ik! *O*

    Ik heb alleen In de Ban van de Ring gelezen en we hebben alle special DVD's (extended version) thuis. Dit is namelijk zo'n beetje het favoriete boek van mijn vader (+ de Millenium Triologie, die vindt ie ook helemaal geweldig :').
    En mijn broer is er helemaal fan van, plus mijn zus kan Gollem nadoen :Y)

    Mijn moeder doet altijd Gollem vlekkeloos na. Doodeng hoe ze 'my precious' zegt.

    Fierte schreef:
    (...)
    Mijn moeder doet altijd Gollem vlekkeloos na. Doodeng hoe ze 'my precious' zegt.

    Hetzelfde bij mijn zus. Die kan trouwens ook echt als een heks lachen XD

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 22:04 ]


    Deep inside, I've never felt alive