• staat dit wel goed?

    Ik heb gister dus gehoord dat mijn beste vriendin Bof heeft, Bof is een besmettelijke kinderziekte waardoor je speekselklier opzwelt. Alleen gaat ze dus over vijf dagen met mij mee naar Griekenland, hier hadden we ons al het hele jaar op verheugd. We hebben dus net de reisorganisatie gebeld, en ze mag alleen mee met toestemming van haar ouders en als er geen symptomen meer zichtbaar zijn. En nu ben ik zo bang dat ze niet mee mag, en ik vind het ook zo zielig voor haar. Haar hele wang is dus opgezwollen en doet heel erg pijn. En ik ben gewoon zo bang dat ze niet mee mag en dan is voor mij gelijk bijna de hele vakantie verpest en voor haar ook, we hadden er juist zo veel zin in.


    We can't spend our lives waiting to live.

    Kan de dokter haar geen zware medicatie geven? Die ze dan een dag of drie neemt...


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kalypso schreef:
    Kan de dokter haar geen zware medicatie geven? Die ze dan een dag of drie neemt...

    Dat zou ik ook doen.
    In ieder geval, ik zal voor je duimen (Y)

    Awh, dat is echt een kut gevoel. Ik hoop dat ze toch mee kan. <3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Sterkte ,ook voor je vriendin! (flower)


    It is the unknown we fear when we look upon death and darkness,nothing more.

    Hihi dankje, ja ze gaat vandaag dus naar de dokter voor antibiotica. Alleen weten ze niet of het weg gaat in vijf dagen.


    We can't spend our lives waiting to live.

    Dat is rot :(

    Wens je vriendin sterkte!:)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.