• Nou ik lig lekker in mijn bedje, wordt ik gewekt door het opera gezang van m'n vader>.<
    Gaat ie onder aan de trap staan schreeuwt ie dat ik moet opstaan... Geen reactie, hij loopt al zingend de trap op.. Zegt ie ook nog dat hij in het Russisch zingt. Like I care?
    Komt ie binnen en zegt ie dat ik NU moet opstaan of hij gaat me de kieteldood geven... Geen reactie..
    Hij loopt steeds dichterbij, Flikker Op ^^ toen kreeg ik dus 10 minutenlang de kieteldood. Jeej
    Zegt ie dat binnen eenheid uur mijn opa en oma komen en nog meer familie... Ik meteen uit bed springen, want mijn opa en oma komen altijd veel te vroeg..
    Nu ben ik mega chagrijnig want ik heb keelpijn van het gillen en lachen, en ik wil slapen en rustig wakker worden..

    Hebben jullie dat ook wel eens dat je zeer irritant gewekt word en er dan een ochtendhumeur van krijgt?


    Me so good.

    Mijn ouders wekken mij niet. x]
    Ik wordt meestal wakker van mijn vriend omdat die irritant ligt. Kan ik niet goed van slapen en dan ben ik 's ochtends soms irritant tegen hem. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Mijn ouders wekken mij niet. x]
    Ik wordt meestal wakker van mijn vriend omdat die irritant ligt. Kan ik niet goed van slapen en dan ben ik 's ochtends soms irritant tegen hem. x'D

    Mijn ouders wekken me ook niet, maar hij vond dat ik te lang in bed lag,'dus besluit hij me te martelen met zingen ....


    Me so good.

    jha mijn pa heeft geen hersens of respect ofzo want meestal moet ie 's ochtends om 6 uur werken en dan stampt ie smijt met de deuren iedereen wakker en daarna stampt ie nog keihard de trap af >_<"


    its always the same road,it just go's on and on..

    Mijn ouders slapen zelf altijd tot half 1 dusja (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    zo is mijn moeder soms ook .__.


    Life is a beautiful struggle

    ja me zus ._. ze kwam terug van haar kerstgala . ik lag al meer dan een uur in slaap. komt zij me kamer binnen .woord ik wakker gaat ze de oren van me hooft af kleppen -.-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    En,,kan hij goed zingen (nerd)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Kingston schreef:
    zo is mijn moeder soms ook .__.

    Nee, want ik mag maar tot 8.40 slapen, dus mijn wekker staat altijd om die tijd.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ja, door de week wekt mijn vader me altijd met de zin: "Goedemorgen zonder zorgen." Gatver, serieus hoe irritant! Dus door de week 's ochtend altijd chagrijnig -.-'

    mijn ouders sturen altijd de hond mijn kamer op


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn vader wekt me nooit.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    BadHero schreef:
    En,,kan hij goed zingen (nerd)

    NEE:S


    Me so good.

    Net nog mijn ouders. Eerst mijn moeder zingend, irritant doend, aan me lopen frunniken ... Toen mijn vader zingend of ik zin had om een potje te kaarten. Blergh.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik word bijna nooit gewekt omdat ik altijd vroeg wakker ben. Ik moet in mijn dagritme blijven, anders gaat dat een ramp worden als ik weer naar school moet. Ik mag in de vakantie hooguit een uurtje langer uitslapen en later naar bed. Dus dat scheelt, haha. En als ze me eens wekken -omdat ik bijv. niet wakker word nu ik slaappillen heb gekregen om een beetje normaal te slapen- dan schud mijn moeder gewoon zacht aan me en kan ik rustig wakker worden (lees: als zij weg is gelijk uit bed gaan).
    Wel irritant dat hij gaat zingen. Al vind ik het best wel een geniale manier om iemand wakker te maken (als je iemand dan op een irritante manier wilt wakker maken zoals in heel veel stories op Q gebeurd)


    To live would be an awfully big adventure