• Ja, die ben ik nu online aan het lezen. :3
    Aan het einde van de maand wil ik deze box set bestellen. <3


    Nu de films weer op tv uitgezonden ben ik me ineens gaan herinneren hoe leuk ik ze altijd vond en nu ik ook in The Hobbit begonnen ben om te lezen ben ik meer dan ooit tevoren verkocht! Kan niet wachten tot ik ze allemaal heb en uitgelezen heb. En ik weet dat ze ook in het Nederlands te krijgen zijn, maar het Engelse lijkt me toch beter in te komen, al leest het dan misschien zo nu en dan iets zwaarder. Plus dat deze box set ook een geïllustreerde editie is, le kwijl.

    Dus ... Wie is er nog meer verslaafd aan Lotr, in wat voor vorm dan ook? En wie heeft de boeken gelezen? If so, wat draagt jouw voorkeur? (:

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 20:55 ]


    Til hug og blod.

    Tempesta schreef:
    Ik heb The Hobbit wel gelezen, maar LOTR nog niet, staat nog op mijn to do-lijst!


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Ik heb hem gister uitgelezen! :3 Looooved it! <3


    Til hug og blod.

    Frodo schreef:
    More epicness:



    Die luister ik dus meerdere keren volledig als ik studeer en bij elk liedje kan ik me perfect de scene of hoofdstuk inbeelden. Man,ik hou van lord of the rings(cat)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb de omnibus, maar het boek vind ik echt niet leuk. Heel erg saai, om eerlijk te zijn.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    rond de 35 euri die box, wel prijzig, maar ik wil die boeken ook graag nog een keer lezen in het Engels! Maar eerst maar eens Darren Shan verder sparen (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Even een vraagje, ik wil heel graag LOTR lezen, maar moet ik dat in het Nederlands of in het Engels doen?


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik heb de boeken zowel in het Nederlands als in het Engels gelezen, alleen de films moet ik nog eens bekijken c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Me!

    Just love it, Ik heb nog niet al de boeken gelezen.. Net begonnen in de eerste.. Ben vanplan ze ook snel allemaal te kopen (bloos)


    Don't be like the rest of them, darling

    Galway schreef:
    Even een vraagje, ik wil heel graag LOTR lezen, maar moet ik dat in het Nederlands of in het Engels doen?


    Engels, ik heb gemerkt dat boeken in hun originele taal het mooist zijn.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Engels, ik heb gemerkt dat boeken in hun originele taal het mooist zijn.


    Maar eigenlijk ben ik bang dat ik de boeken in het Engels niet goed begrijp. Niet dat ik achterlijk ben of zo, even voor de zekerheid, maar dat heb ik altijd als ik een boek ga lezen in het Engels. En straks heb ik boeken besteld die ik niet kan lezen want ze hebben ze niet bij ons in de bibliotheek.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Galway schreef:
    (...)

    Maar eigenlijk ben ik bang dat ik de boeken in het Engels niet goed begrijp. Niet dat ik achterlijk ben of zo, even voor de zekerheid, maar dat heb ik altijd als ik een boek ga lezen in het Engels. En straks heb ik boeken besteld die ik niet kan lezen want ze hebben ze niet bij ons in de bibliotheek.


    Je leert er toch Engels van? Nederlandse boeken begrijp ik ook nooit helemaal vanwege moeilijke woorden, maar je weet het zelf het best natuurlijk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Me, eigenlijk onze hele familie
    We hebben alle boeken, dvd's, de muziek en volgens mij hebben we ze zelfs nog op video (als die er zijn, of we ze niet kwijt zijn)


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Galway schreef:
    (...)

    Maar eigenlijk ben ik bang dat ik de boeken in het Engels niet goed begrijp. Niet dat ik achterlijk ben of zo, even voor de zekerheid, maar dat heb ik altijd als ik een boek ga lezen in het Engels. En straks heb ik boeken besteld die ik niet kan lezen want ze hebben ze niet bij ons in de bibliotheek.


    Dat dacht ik eerst ook, maar op enkele woorden na is het heel makkelijk weg te lezen. En ze zijn o zo makkelijk op te zoeken, met google vertalen of een woordenboek. :]
    Het vergroot je Engelse woordenschat i.i.g wel heel erg en als je er eenmaal door bent denk je er nog nauwelijks bij na. :]


    Til hug og blod.

    Endure schreef:
    rond de 35 euri die box, wel prijzig, maar ik wil die boeken ook graag nog een keer lezen in het Engels! Maar eerst maar eens Darren Shan verder sparen (:


    Die box in de beginpost is 51,99 :')


    Til hug og blod.