• Ja, die ben ik nu online aan het lezen. :3
    Aan het einde van de maand wil ik deze box set bestellen. <3


    Nu de films weer op tv uitgezonden ben ik me ineens gaan herinneren hoe leuk ik ze altijd vond en nu ik ook in The Hobbit begonnen ben om te lezen ben ik meer dan ooit tevoren verkocht! Kan niet wachten tot ik ze allemaal heb en uitgelezen heb. En ik weet dat ze ook in het Nederlands te krijgen zijn, maar het Engelse lijkt me toch beter in te komen, al leest het dan misschien zo nu en dan iets zwaarder. Plus dat deze box set ook een geïllustreerde editie is, le kwijl.

    Dus ... Wie is er nog meer verslaafd aan Lotr, in wat voor vorm dan ook? En wie heeft de boeken gelezen? If so, wat draagt jouw voorkeur? (:

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 20:55 ]


    Til hug og blod.

    Retaliate schreef:
    (...)

    Die box in de beginpost is 51,99 :')


    Dan koop je hem te duur ;)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Dan koop je hem te duur ;)


    Ik heb hem nog niet gekocht hoor. :3
    Maar hij staat op bol.com voor die prijs.


    Til hug og blod.

    Retaliate schreef:
    (...)

    Ik heb hem nog niet gekocht hoor. :3
    Maar hij staat op bol.com voor die prijs.


    Engelse boeken kan je beter op play.com kopen.
    Daar zijn verschillende handelaren die boeken nieuw aanbieden, daarom kan je hem soms voor bijv. 30 en de andere keer 35 kopen. maar goed, er zijn ook 2e hands boeken, die zijn nog goedkoper.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    40 euri, toch nog 10 euro goedkoper dus.

    Deze heb je ook nog, maar die is toch anders volgens mij

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 19:09 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.