• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Kurt

    Ik glimlach even. 'Mooi.' fluister ik en dan voel ik me toch langzaam in slaap zakken in Rachels armen.

    Finn

    Ik ga uiteindelijk ook op de trap zitten en pak Rachels vrije hand vast. 'Het wordt een jongentje, geen meisje.' mompel ik zachtjes terwijl ik even voor me uit staar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik voel het gewicht zwaarder worden wat tegen me aanleunt en merk dat Kurt in slaap gevallen is. Ik glimlach even om Finn. "Finn hij slaapt" zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    De hele tijd spookte Kurt in mijn hoofd. Dalijk is hij echt niet gelukkig zonder mij? Dalijk doet hij zichzelf iets aan? Nee, Blaine. Hij is beter af zonder mij. Ik kan mezelf wel slaan en ik kan mezelf echt de grond in boren.
    Opeens hoor ik de deur openslaan. Kurt? En zie opeens Quinn verschijnen en ze leunt tegen de deur. "We moeten praten," Zeg ze kort. 'Quinn, wat doe jij hier?' zeg ik geschokken en ga moeizaam overeind zitten.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik lach even zacht als Kurt in slaap gevallen is in Rachels armen. 'Als hij maar niet denkt om jou zo te verleiden.' fluister ik zachtjes terwijl mijn blik even naar Kurt uitgaat. Hij moet wel heel erg gebroken zijn om nu in slaap te vallen..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach even. "Zullen we hem naar huis brengen?" ik kijk hem vragend aan.
    Van school kwam niet meer veel terecht maar ach.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Ik trok een wenkbrauw op en keek Blaine streng aan.
    "Ik steek mijn nek voor je uit," Zei ik kordaat en kruiste mijn armen. "Jij hebt mij geholpen toen ik dat nodig had en nu help ik jou. En je hebt geen keuze dan het te aanvaarden."
    Ik was niet bepaald van plan om Blaine zacht aan te pakken aangezien dit het snelste zou doordringen.
    "Je gaat luisteren naar wat ik te zeggen heb en waag het niet om me te onderbreken." Al leunend sloeg ik mijn benen over elkaar en leunde nu met mijn volle gewicht tegen de deur aan. "Ik zeg dit niet omdat ik de barmhartige samaritaan wil uithangen, maar omdat je een vriend bent en vrienden helpen elkaar, ook als er niet om hulp wordt gevraagd. Kurt voelt zich nu rot ellendig omdat jij zo nodig denkt dat hij beter af is zonder jou. Well, newsflash, dat is niet waar. We hebben het allemaal moeilijk na de dood van Alexys en we verwerken het op onze eigen manier, maar ik kan niet toekijken hoe je iedereen van je wegduwt! Kurt heeft je nodig en jij hem dus get your ass up en ga naar hem toe."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    Ik knik. 'Ik denk dat dat het beste is, hij gaat toch niet uit vrije wil mee. En het is beter als hij rust neemt.' zeg ik waarna ik opsta zodat ik Kurt kan optillen. 'Nee, ik wil hier blijven.' fluistert Kurt zachtjes terwijl hij met vermoeide ogen rond kijkt.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [hahahquinn]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    Ik grinnik even door Kurt zijn reactie. "Kurt je kunt beter uitrusten oké" ik glimlach even. "als je wilt blijven we bij je.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik staar haar aan en het lijkt wel dat ze een klap in mijn gezicht geeft. 'H-hoe weet je mijn gedachtens' zeg ik zachtjes. 'Kurt, is wel beter af zonder mij. Ik doe hem alleen maar pijn' zeg ik en voel dat er tranen langs mijn wangen rollen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik schud mijn hoofd om te laten zien dat het wel gaat. 'Ik wil gewoon hier blijven.' zeg ik, maar mijn verraderlijke ogen moeten weer zwaar worden. Ik blijf tegen Rachel aanleunen maar vecht om mijn ogen open te houden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk streng naar Kurt. "Jij gaat naar huis om te slapen en wij blijven wel bij je, je hebt niets te kiezen of je het nou wilt of niet" zeg ik tegen hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    "Ik ken je Blaine," Zei ik en toonde geen enkele emotie. "En hou op!"
    Ik liet mijn armen naast mijn lichaam hangen en keek hem met een afkeurende blik aan.
    "Open je ogen nu eens voor één keer en stop met zelfmedelijden te hebben," Ik had mijn stem iets luider laten klinken dan eerst. "Kurt heeft je nodig, hij kan niet zonder je...Besef je wel wat je hem in hemelsnaam aan doet?! Vind je het dan beter dat hij zijn ogen er uit zit te huilen omdat jij zo nodig zijn hart moest breken? Ga naar hem toe."
    Ik ging met mijn handen door mijn haar en zuchtte.
    "Verdomme Blaine...je doet hem alleen maar meer pijn als je hem van je af duwt, begrijp dat dan."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Nu stromen er tranen langs mijn wangen en ik snik luid. 'Het spijt me' zeg ik snikkend. 'Ik hou zielsveel van hem, Quinn. Ik kan niet zonder hem, hij is mijn ware liefde' zeg ik nog steeds snikkend. Ik schop mijn deken weg en moeizaam sta ik op en zucht. Dit wordt moeilijk en probeer mijn tranen weg te vegen, maar al snel kreun ik van pijn.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    Ik kom van de deur af en keek hem glimlachend aan.
    "Zo hoor ik het graag, als je wilt zal ik hem naar boven sturen?" Ik wandelde naar hem toe en bleef voor hem staan met een trotse grijns dat ik het voor elkaar had gekregen. "Wil je hem zien of niet?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.