• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Kurt

    'Nee, laat me nou gewoon hier blijven.' zeg ik bijna smekend. 'Ik wil niet naar huis, dan ga ik me alleen nog maar zorgen maken om Blaine en dat trek ik niet.' zeg ik hees.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Plots had ik een idee, wat ik voor hem kan doen. 'Ik heb een ander idee' glimlach ik zwakjes. 'Breng hem naar de kantine, dan zie je wel wat er gaat gebeuren' glimlach ik nog steeds.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    "Ik wil eerst een knuffel zodat ik zeker weet dat alles in orde is," Lachte ik en opende als een klein meisje haar armen. "Geef toe, ik ben gewoon geniaal."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Ik kijk hem niet begrijpend aan. "Wat wil je hier doen? Ik bedoel je haat ziekenhuizen. Maar oké als jij er gelukkig van word blijven we wel hier" geef ik uiteindelijk toe. Ik kon hem moeilijk naar iets dwingen nu hij zo kapot was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    "Ik wil eerst een knuffel zodat ik zeker weet dat alles in orde is," Lachte ze en opende haar armen. "Geef toe, ik ben gewoon geniaal." zeg ze dan. Ik lach en knuffel haar stevig. 'Dankje, Quinn. Je bent geweldig en ik hou van je' zeg blij en kus haar wang. 'Geen zorgen, ik doe iets liefs voor Kurt' zeg ik.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik haal mijn schouders op. 'Wat moet ik anders doen.' zucht ik. 'En ik ga me anders alleen maar dood piekeren.' zeg ik zachtjes.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "Laten we op zijn minst een warm plekje zoeken met banken zodat je nichtje het niet koud krijgt" mompel ik zacht. Wetend dat kurt dat leuk vond, ja het was een babygek]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [weres blij ik kan uitstelen aangezien ze benee met buren voetbal gaan kijken]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    "Het is je geraden," Zei ik gespeeld streng. "Anders ben ik verplicht om verder te gaan."
    Ik liet hem los en lachte.
    Snel haalde ik mijn mobieltje uit mijn broekzak en stuurde een sms'je naar Kurt.
    "Naar de kantine van het ziekenhuis, NU! hup hup en stel geen vragen."
    Ik drukte op verzenden en keek Blaine aan.
    "Kan ik je helpen met iets?" Vroeg ik opgewekt dat alles weer in orde was. "Of moet ik ook naar de kantine gaan?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    'Kan je misschien gitaar of piano spelen?' vraag ik. Ik was blij dat Quinn dit gedaan heeft voor me. Ik grijnsde lichtjes, want ik had een geweldige plan.

    (Trouwens mijn plan gaat nu in! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Net als ik mijn mond wil openen om te antwoorden krijg ik een sms-bericht. Ik open het en lees het even. 'I-ik moet naar de kantine van Quinn.' zeg ik terwijl ik Rachel en Finn even verbaasd aankijk en dan opsta. 'Daar is het ook warmer voor mijn nichtje.' zeg ik nog altijd hees waarnaar ik Rachel overeind trek en Finn ook op staat en we naar de kantine lopen en daar plaatsnemen aan een tafel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Ik was verbaasd door zijn vraag en haalde mijn schouders op.
    "Ik kan een beetje piano ja," Zei ik vragend. "Waarom?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Ik glimlach even door zijn woordkeuze. "weetje ook waarvoor?" ik kijk vragend naar hem. Mijn hand plaats ik weer op mijn buik. "je gaat een goede oom worden Kurt" zeg ik en kijkhem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    "Ik kan een beetje piano ja," Zei ze vragend. "Waarom?" Ik grinnik en kijk haar aan. 'Omdat ik een liedje ga zingen Christina Perri - A Thousand Years en ik hoopte dat je dat stukje kon spelen en dat ik dat voor Kurt ga zingen' zeg ik blozend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    Ik keek lachend naar de grond en keek Blaine lachend aan.
    "Ik wil best piano spelen voor je," Lachte ik. "Maar heb jij per toeval een piano onder je bed liggen?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.