• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    [brb]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik lach ook even en druk mijn lippen op de hare. 'Ik kijk wel een keer, ooit als je het niet verwacht.' glimlach ik speels.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen. "Ill be waiting for you" glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [mijn broer is gelsaagd brb]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik lach en haal mijn hand even plagend door haar haren heen. 'Dus, wat gaan we doen aangezien we nu toch al uit de les zijn?' vraag ik grijnzend.

    [Gefeliciteerd!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel [de vlag is opgehangen]
    "ehmmmmmmm leren voor glee" ik kijk hem serieus aan.
    Ik por hem in de zij en ren vervolgens zo hard mogelijk werg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik werd snel geholpen door de dokters en ik kreeg stevig speciale band rond mijn handen gebonden, die de bodoeling was om mijn botten op zijn plaats te houden. Ze hadden mijn handen ook goed schoongemaakt, dat ik geen infecties kon oplopen. Nu lag ik in een kamer en ik hoorde dat ik voor een paar dagen in het ziekenhuis moest blijven om zo te kijken of het wel goede heelde. Doelloos staar ik uit het raam en ik hoor opeens snelle voetstappen richting mij komen. Ik kijk naar de deur en opeens zie ik Kurt binnen komen. 'Blaine!' roept Kurt en ik zie dat er tranen in zijn ogen staan. Wat doet hij hier?! Ik wist niet eens, dat ze hem ook gingen bellen? Beschaamd kijk ik weg van hem en had ook tranen in mijn ogen. Wat heb ik toch allemaal gedaan tegen Kurt? Ik had zo'n spijt tegenover hem. Hij is mijn ware liefde en dan doe ik zo tegen hem.

    (Ik mocht eerder weg van mijn stagebegeleider! Dus daarom ben ik eerder uit. ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik lach en ik ren achter haar aan, natuurlijk haal ik haar ook met gemak in en duw ik haar zachtjes tegen de kluisjes aan. 'Dacht je dat je kon ontsnappen?' vraag ik met een speelse glimlach waarnaar ik haar begin te kietelen.

    Kurt

    Hij kijkt weg van me, waarschijnlijk omdat hij me niet wilt zien. Ik hoor ineens dat mijn mobiel een geluidje maakt en lees het sms'je van Rachel waarnaar ik haar snel terug sms. 'Blaine ligt in het ziekenhuis.. Ik ben nu bij hem, ik houd je op de hoogte. x K.' Ik stop mijn mobiel weg en ik ga dichterbij hem staan. 'Ik weet hoe erg je ziekenhuizen haat, dus.. Ik wilde hoe dan ook komen om je te steunen.' zeg ik zachtjes.

    [Wow, beter! (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ik ga zo naar de stad en daarna naar Snow white & the huntsman. Ik ben er vanavond dus pas na half tien]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Blaine Anderson:

    Ik voel dat hij dichterbij gaat staan en snel iets doet op zijn mobiel, daarna kijkt hij naar me. 'Ik weet hoe erg je ziekenhuizen haat, dus.. Ik wilde hoe dan ook komen om je te steunen.' zegt Kurt zachtjes. 'Heb daar niet echt aangedacht, als ik heel eerlijk mag wezen' zeg ik zachtjes en kijk nog steeds weg van hem. Ik schaam me zo tegen over hem. Het liefst wil ik zijn zachte lippen op de mijne voelen en dicht bij mij houden.

    (Hehe,ja. Dan hoef je niet zo lang meer te wachten. (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik pers mijn lippen op elkaar en knik lichtjes, ook al kan hij dat niet zien. Ik zou hem zo graag willen omhelzen, hem willen zoenen. Zeggen tegen hem dat alles goed komt. Maar.. Het is uit tussen ons.. Ik voel weer tranen in mijn ogen branden en kijk even weg. 'H-hoe gaat het? En wat zeiden de dokters?' vraag ik. Mijn stem brak halverwege de zin en ik kijk hem weer aan. Ik voel een traan langs mijn wang glijden, maar veeg het snel weg.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'H-hoe gaat het? En wat zeiden de dokters?' vraagt Kurt en ik hoor dat zijn stem halvewegen breekt. Ik kijk hem aan, maar niet in zijn ogen. Dat kon ik niet aan. Ik zie dat er een traan langs zijn wang glijd en hij veegt het snel weg. 'Met mij gaat het goed, alleen pijn. De dokters zeiden dat ik een paar dagen in het ziekenhuis moet blijven om te kijken of mijn handen wel goed heelt ter observatie' zeg ik zachtjes en kijk naar mijn handen. Het was zoizo gelogen, dat ik mij goed voelde. Ik voelde me vreselijk.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Wie wilt er met Quinn praten? Ze zit nog steeds bij Spaans maar wordt een beetje verwaarloosd.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    (Ze kan via Kurt komen naar het ziekenhuis? Waar Blaine is. Dan is ze toch bruikbaar. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik kijk naar zijn handen, waar stevige verband omheen zit. Ik besluit om het ijs te breken en ik ga op zijn bed zitten en ik kijk hem aan. 'Is het echt helemaal over tussen ons?' vraag ik hees. Mijn ogen worden weer vochtig en ik moet me echt beheersen om niet weer te huilen. Ik hou zoveel van hem..

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 17:23 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.