• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Kurt

    Ik ben blij dat ik hier de hele tijd mag blijven, bij hem. Ook al heb ik een pesthekel aan ziekenhuizen, ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik er mag blijven. Ik druk mijn lippen weer op de van Blaine en kijk hem weer aan. 'Denk je dat het je lukt om van de tafel af te komen?' vraag ik bezorgd aan hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij drukt zijn lippen op de mijne en kijkt me aan. 'Denk je dat het je lukt om van de tafel af te komen?' vraagt Kurt bezorgd aan me. 'Ik hoop het' zeg ik glimlachend en ga voorzichtig van de tafel af. Gelukkig had ik geen pijn, maar ik werd wel moe en mijn handen begonnen een beetje te steken. Ik kreunde lichtjes van de pijn en kijk Kurt aan. 'Ik moet nu even gaan liggen, Kurt' zeg ik moe en kijk hem weer aan.

    (Ik moet gaan slapen! :( Ik reageer morgen weer verder. Ik heb morgen een rare dag op school, dus ik kan vroeg uit zijn of laat, mijn rooster is een beetje aan het flippen. XD Maar ik reageer morgen verder! :3)

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 22:23 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Ik breng je wel naar je kamer.' zeg ik terwijl ik hem zo goed als ik kan ondersteun. Ik ben helaas niet zo sterk, maar het lukt zo wel. Als we bij zijn kamer aankomen laat ik hem los zodat hij kan liggen. Ik kruip bij hem in bed en glimlach even. 'Ik ben ook nogal moe.' beken ik eerlijk terwijl ik eraan denk hoe ik in slaap viel bij Rachel.

    [Oké, ik moet morgen ook een dagje naar school. We gaan film kijken en zo dus ik weet ook niet precies hoelaat ik uit ben. Tot morgen en slaap lekker! ^^ ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach "en de schoonheid van zijn of haar vader" ik geef hem een kusje en kijk even naar Kurt. :"zuleln wij weer terug gaan?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Ja, ik denk dat ons werk er hier wel op zit.' glimlach ik waarnaar ik haar hand pakt en haar weer meetrekt naar de auto. Als we binnen zitten kijk ik haar verliefd aan. 'Je wordt zo'n goede moeder,' zeg ik gemeend. 'Je was zo zorgzaam voor Kurt, ik weet zeker dat jij de beste moeder ooit wordt.' zeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach bij door zijn compliment. " jij gaat ook een goede vader worden en Kurt een hele goede oom" zeg ik lachend. Ik typ naar Kurt een sms, Kurt wij gaan weer naaschool be happy with him x en drukte op verzenden. Ik hoorde op de radio Starships en zette de muziek harder


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Vast.'
    Ik glimlach en start de auto en rijd weer in de normale snelheid naar school toe.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ikmgrinnikte om zijn reactie." zag je kurt s zijn gezicht toen ik zei dat hij miss. De kamer mocht helpen te maken"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Ja, hij vindt zulke dingen altijd leuk.' grinnik ik. 'En om eerlijk te zijn heeft hij er best oog voor, zolang het maar niet té word.' lach ik terwijl ik mijn auto parkeer en haar weer aan kijk. 'Je bent goed in afleiden.' lach ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik " net zoals de poes toenstraks " grinnik ik en ki hem plagend aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Oké, daar trap ik dus echt geen tweede keer meer in.
    Dus als het de volgende echt zo is geloof ik je niet.' grijns ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    " hoezo geloof je me daniwt?" lachend iijk ik hem aan.
    Ik pak zijn wangen heen en weer. " wie is hier stout geweest?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Jij, voornamelijk.' grijns ik nog altijd.
    'Je beseft hopelijk toch wel dat ik nog steeds sterker ben.' zeg ik met een speelse glimlach tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Ik breng je wel naar je kamer.' zegt Kurt en ondersteund me. Ik probeer om niet helemaal op hem te leunen, ander heeft hij het wel erg zwaar. Samen lopen we naar mijn kamer en al we daar zijn laat hij me los en ik ga liggen in bed. Ik maak snel plaats, zodat hij ook erin kan kruipen en hij kruipt bij mij in bed en glimlacht even. 'Ik ben ook nogal moe.' bekent Kurt. Ik sla mijn armen rond hem heen en ga dichter bij hem liggen. 'Dan ga je ook lekker slapen, Kurt. Alles is nu goed tussen ons, dus je hoeft geen zorgen meer te maken' zeg ik lief en geef zachtjes een kus op zijn voorhoofd. 'Ik hou van je, Kurt. Je was nooit een vergissing geweest' fluister ik zachtjes.

    (Ik ben er! ^^ De rooster houdt van mij! Ik was lekker vroeg vrij. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Yaay! Ik reageer zo ook, zit nu namelijk nog in de snackbar. XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.