• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    [Ze weet niet eens dat ze daar zijn, lol :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    "tuurlijk ik bedoel jij bent het" zeg ik lachend en ik probeer weg te komen van zijn gekietel. Ik hooor dat ik een sms krijg. Snel pak ik hem. "Wat?!" ik houd mijn mobiel omhoog en laat finn het leze


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik voel dat hij op het bed gaat zitten en ik voel dat hij naar me kijkt. 'Is het echt helemaal over tussen ons?' vraagt Kurt hees. Ik kijk nog steeds naar mijn handen en haal mijn schouders op. 'I-ik denk het' zeg ik zachtjes en probeer mijn tranen binnen te houden. Ik hou zoveel van hem, maar ik schaam me gewoon zo diep. Hij verdient iemand zoveel beter.


    One Who Travels A Higher Path.

    (Je kan een sms sturen naar Kurt en vragen waar hij is en zo kan je erachter komen dat hij in het ziekenhuis is. Ja, of aan iemand anders vragen of ze met Quinn willen praten. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    [of je komt ff naar rach en finn die net het smsje binnenkrijgen en dat je dan gaat kijken zou ook kunnen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Waar zijn Rachel en Finn dan?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    Geschrokken staar ik naar het sms'je en kijk ik daarna Rachel aan. 'Wat is er gebeurt?' vraag ik ook al weet Rachel dat ook niet. 'Godver, en ik maar denken dat alles goed ging.' mompel ik.

    Kurt

    Ik sla mijn ogen neer en ik voel de tranen over mijn wangen biggelen. 'Ik hou nog wel van je.' zeg ik eerlijk. Ik vind dat hij het moet weten. Wat Blaine en ik hadden betekende alles voor me. Echt alles. Ik hou zielsveel van hem en dat gaat nooit meer over. Blaine is mijn ware, maar ik niet de zijne. Maar toch zou ik voor altijd van hem blijven houden..

    [Ben heel even eten. Zo terug (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [in de gang]
    Rachel.
    "Ik sms hem terug" mompel ik en ik begin druk te typen. Kurt wat isw er aan de hand?? Toch niets ernstig? moeten we komen?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Was de les dan gedaan? :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [nee alleen rachel was finn aan heat irriteren dus nam hj haar mee buiten de les om haar te irriteren]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij slaat zijn ogen neer en zie tranen over zijn wangen glijden, waardoor ik de neiging heb om die weg te vegen. 'Ik hou nog wel van je.' zegt Kurt eerlijk. Ik zeg niets en kijk hem alleen maar aan en kijk dan weg richting de raam. Ik zou altijd van hem blijven houden en hij is mijn ware liefde voor altijd. Alleen ik doe hem alleen maar meer verdriet ermee, als we weer samen zijn. Ik wil dat hij gelukkig is. Wat ik tot nu toe allemaal heb gedaan, is voor hem niet goed....

    (Is goed! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    [Ah ok, ik schrijf dadelijk dan wel wat...moet eerst gaan eten.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    'Er is teveel aan de hand. Maar Blaine heeft zich verwond tijdens het boksen, nu moet hij een paar dagen blijven zodat ze kunnen kijken of zijn handen goed genezen. x K.' sms ik terug naar Rachel. Ik haal trillend adem als Blaine niets zegt. Ik zou zoveel aan hem willen vragen, maar ik krijg het op één of andere manier niet uit mijn keel. Waarom is het nu ineens over? 'Hoe kan iets dat zo sterk is ineens over zijn?' vraag ik snikkend. Mijn hart is gebroken, en daar kan niets aan gedaan worden. Behalve door Blaine.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik staar even naar het scherm. "Gelukkig niet heel ernstig Blaine heeft zich verwond bij het boksen aan zijn handen" Ik zucht opgelucht. Nog meer drama en ziekhuizen kon ik niet meer aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Hoe kan dat nou? Je draagt toch boks-handschoenen?' vraag ik terwijl ik Rachel niet-begrijpend aan kijk. Die zijn er toch juist voor gemaakt om veel te boksen zonder dat je je handen kwetst? Drie dagen, en drie mensen die in het ziekenhuis belanden. Het moet ook niet gekker worden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.