• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Hoe kan iets dat zo sterk is ineens over zijn?' vraagt Kurt opeens snikkend. Zonder dat ik het wist, glijden mijn tranen ook over mijn wangen. 'Kurt, alsjeblieft. Maak het niet moeilijker dan het al is, voor me' zeg ik en sla mijn ogen neer. Het liefst wil ik hem nu vertellen, dat alles gelogen is en dat ik nog steeds van hem hou. Hij is alles voor me, uiteindelijk zal hij zien, dat hij beter af is zonder mij.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    "Ik zou het niet weten, het verbaasd me niets als hij ze niet aangedaan had zodat hij zich pijn kon doen" mompel ik. Ik keek even naar buiten en toen weer naar Finn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Ik kan niet zonder je.' snik ik waarna ik mijn tranen weer weg veeg en hem doordringend aan kijk. 'Blaine, je betekent alles voor me. Dit kan toch niet zomaar over zijn?' vraag ik terwijl ik een aantal keer knipper om nieuwere tranen binnen te houden.

    Finn

    'Wat een gedoe. Hij is er echt helemaal kapot van zo blijkt het.' zeg ik terwijl ik even terug denk aan gisteren. Ook al wilde ik alles het liefst zo snel vergeten. Het was vreselijk.. Net zoals toen Sebastian neergeschoten werd. Ik frons even en kijk de andere kant op.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk bezorgd naar Finn "gaat het wel?" ik pak zijn hand en wreef met mijn vinger zacht heen en weer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Ik kan niet zonder je.' snikt Kurt en hij veegt zijn tranen weg en kijkt me doordringend aan. 'Blaine, je betekent alles voor me. Dit kan toch niet zomaar over zijn?' vraagt Kurt en knippert met zijn ogen. Wat ik nu zeg, zal ik mezelf daarvoor haten. Het is allemaal voor hem, hij zal uiteindelijk iemand anders vinden, die wel goed genoeg is voor hem. 'Jawel, je bent gewoon een vergissing voor me' zeg ik emotieloos en duidelijk. Ik voel al dat mijn hart aan het afbrokkelen is. 'Je kunt beter gaan' zeg ik nog steeds emotieloos. En daar gaat mijn hart.

    (Voor nu is het nog steeds een drama tussen hun, maar ik heb uiteindelijk een plan om hun weer samen te brengen. Dus het komt goed en heb geduld! :Y))

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 18:19 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    [jeeeeeeeeeeey Klaine forever]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [And I'm back...staan Rachel en Finn nog op de gang?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    'Ja, het gaat.' zeg ik waarnaar ik weer naar Rachel kijk. Eigenlijk gaat het helemaal niet, als ik daar aan terug denk. 'Alles heeft gewoon een grote impact op me gehad, meer niet.'

    Kurt

    Ik voel dat mijn adem stokt in mijn keel en dat ik even moeite krijg met adem halen. Ik was een vergissing voor hem. Ik krijg weer het gevoel alsof mijn hart uit mijn lijf getrokken wordt. Ik sta op en ik kijk hem nog even aan terwijl de tranen eindeloos over mijn wangen rollen. Ik draai me om en ik loop met hele snelle passen weg van hem. Eindelijk was ik écht gelukkig.. En nu is dat helemaal kapot! Net zoals mijn hart. Ik ga op een trap zitten en ik pak mijn mobiel. Ik moet even met iemand praten, ik word anders helemaal gek. Ik toets Rachels nummer in en luister hoe de telefoon overgaat.

    [oeh, ben nu al benieuwd. ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [jep]
    Rachel
    Ik omhels hem als mijn mobieltje over gaat. Ik zie Kurt en ik loop een klein stukje verder zodat Finn even alleen kan izjn. "Kurt hoe gaat het alles goed?" ratel ik achter mekaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Nee,' snik ik meteen straight-to-the-point. 'H-het is uit, Rachel.' zeg ik hees terwijl ik mijn tranen voor de zoveelste keer van mijn gezicht veegt.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Ongezien glipte ik het klaslokaal uit aangezien het me niet interesseerde.
    Doelloos wandelde ging ik naar de gang en het enige geluid dat me eventueel zou verraden was het getik van mijn torenhoge stiletto's die weerkaatsen op de muren.
    Wanneer ik Finn en Rachel opmerkte, klemde ik mijn kaken onbewust wat op elkaar.
    "Finn, Rachel," Begroette ik hen maar het kwam er redelijk neutraal uit.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel.
    Ik word bezorgd als ik hem hoor snikken. "Wait whut het is uit?" ik loop terug naar Finn en leg zacht uit wat er is. "Kurt moeten we komen of je ophalen"Ik zie Quinn langs lopen en negeer het Kurt is belangrikenr

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 18:35 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik zie dat hij opstaat en de tranen rollen over zijn wangen en hij gaat met snelle passen weg uit mijn kamer. Ik krijg en brok in mijn keel en tranen rollen ook over mijn wangen. Zachte snikken komen uit mijn mond en ik ga op mijn zij liggen en kijk doelloos uit het raam. Het is beter voor hem. Uiteindelijk zal hij het snappen. Voor nu moet ik me sterk houden en hem proberen te ontwijken. Mijn hart heelt met de tijd wel weer, hoop ik..... Ik zal altijd van je blijven houden, Kurt.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik kijk Rachel even verbaasd aan en kijk daarna naar Quinn. 'Hey, Quinn..' zeg ik. 'Blaine ligt in het ziekenhuis, ik dacht dat je dat wel wilde weten.' zeg ik tegen haar, aangezien ze best goede vrienden zijn.

    Kurt

    'I-ik weet het niet, Rach. Ik wil hier blijven maar hij wilt me hier niet. Maar ik wil hem niet alleen laten. Ik weet niet wat ik moet doen.' zeg ik. Mijn stem klinkt nogal radeloos.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    De tranen springen in mijn ogen als ik hem zo gebroken moet aanhoren. "Kurt ik kom eraan oké ik laat je niet alleen, ik ben er binenn 10 minuten" zeg ik snel en hang op. "Kun je me naar Kurt in het ziekenhuis brengen, Blaine heeft het uitgemaakt en hij is er kapot van" zeg ik snel tegen Finn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan