• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Quinn

    Ik liet mijn kilte varen en trok verbaasd mijn wenkbrauwen op.
    "W-wat?" Vroeg ik geschrokken. "Hoe? Waarom?"
    Ik drukte mijn hand op mijn buik en dacht even dat ik me niet goed voelde worden.
    "Is alles wel in orde met hem?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    'Rustig aan, Quinn.' zeg ik terwijl ik haar bezorgd aan kijk. 'Hij heeft zich verwondt tijdens het boksen aan zijn handen.' vertel ik aan haar. 'Ga je met mij een Rachel mee naar het ziekenhuis?'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik keek even naar Quinn, ze had het zo te zien moeilijk. "Het is niet zo erg, maar hij moet blijven zodat ze kunnen kijken of zijn handen goed genezen"stel ik haar gerust.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Ik schudde mijn hoofd.
    Geen denken aan dat ik nu zin had om met Rachel in de auto te zitten.
    "Nee bedankt," Zei ik en fronste. "Ik neem mijn eigen wagen wel, dan hoef ik me niet aan snelheden te houden."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    'Oké, dan zien we je daar wel.' zeg ik terwijl ik Rachel meetrek naar mijn auto. 'Wat zei Kurt allemaal?' vraag ik nieuwsgierig terwijl ik haar in laat stappen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel.
    Ik doe mijn gordel dicht en kijk naar voren. "Blaine had het uitgemaakt en wou hem neit meer zien, maar Kurt kon het niet verdragen om daar weg te gaan, hij durfde er niet meer heen te gaan" zuchtte ik, en de tranen prikte weer. "Ik vind het klote hvoor hem, eindelijk had hij iemand die hem gelukkig maakte"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    ik frons even terwijl ik begin te rijden. 'Raar.' mompel ik. 'Ze leken zo gelukkig samen, en ja. Kurt heb ik echt nog nooit zo gelukkig gezien.' geef ik toe terwijl ik op een best wel hoge snelheid naar het ziekenhuis rijd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik staarde voor me uti "gaan we dit jaar het record halen of niet" mompelde ik sarcastisch


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik rol even met mijn ogen maar verminder vaart als het ziekenhuis inzicht komt. Ik parkeer mijn stap samen met Rachel uit. 'Waar moeten we eigenlijk heen?' mompel ik tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "geen idee" mompel ik en tover mijn mobiel weer tevoorschijn. Wezijn er war ben je x


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    '2e etage, op de trap.' sms ik terug terwijl de tranen nog steeds onophoudelijk over mijn wangen stromen. Waarom?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "2de etage bij de trappne" ze gik zacht en trek Finn mee richting de trappen om zo naar Furt te gaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Ik haalde mijn mobieltje boven en stuurde een sms'je naar Blane.
    "Het zijn mijn zaken niet, maar wat the hell is er mis met jou?!"
    Uiteindelijk besloot ik Blaine misschien te bezoeken als ik zeker wist dat er niemand anders bij was.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    (Hehe, Blaine kan niet smsen. XD Zijn handen weet je nog. ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Righ, haha was ik vergeten...is er niemand bij hem?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.