• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Rachel
    Ik kijk naar Kurt. Ik pak Finns hand en kijk naar mijn buik waar mijn hand op ligt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik kan geen glimlach onderdrukken als ik naar Blaine en Kurt kijk, dit is echt geweldig. Ik wist wel dat Blaine goed voor hem was. Ik kijk naar Rachels buik en leg mijn hand op haar hand en kijk verder naar ze.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik zie dat hij ook op de tafel klimt en hij wilt iets zeggen, maar dan barst hij in huilen uit. Waarnaar hij me stevig omhelst en zijn gezicht in mijn shirt begraaft. 'Blaine, ik hou van jou.' snikt kurt. Ik probeer hem dichter tegen me aan te drukken, wat moeizaam gaat. 'Kurt, het spijt mij. Quinn heeft me laten zien, hoe stom ik wel niet ben om jou te laten gaan. Ik hou ook van jou, Kurt. Ik meen het, elke keer meende ik het Kurt. Ik hou zo veel van jou' zeg ik ook snikkend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Een nog grotere glimlach vormt op mijn gezicht als finns zijn hand op de mijne legt. Met mijn andere vrije hand pak ik zijn hand. "Nog steeds zeker van een jongen?" ik kijk hem nieuwsgierig aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Aangezien mijn werk er op zat, besloot ik om in alle stilte weer naar school te gaan.
    Ik had een vermoeden dat ze me niet langer nodig hadden.
    Met een goed gevoel, stapte ik bij de piano weg en liep ik op een rustig tempo de kantine uit.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [ik ga zo ben morgen om 10 uur vrij]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Er vormt een glimlach op mijn gezicht en ik druk mijn lippen op de zijne. Dus Quinn.. Door haar is hij bijgedraaid.. Ik sta echt bij haar in het krijt nu. 'Ik hou zoveel van jou, Blaine. Ik dacht dat je het meende.' snik ik. Gelukkig was dat niet zo, hij houdt wel van mij. We zijn weer samen, hij is mijn vriend.. Blaine houdt toch van mij.. 'Dit mag je nooit meer doen,' zeg ik terwijl ik mijn tranen van mijn gezicht veeg. 'Nooit meer.'

    Finn

    'Ja, het wordt een kleine footballer.' glimlach ik terwijl ik over haar buik wrijf en haar daarna even aankijk en haar zoent. Het komt waarschijnlijk door de sfeer.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel

    Ik grinnik "en als het een meisje is" lachend kijk ik hem aan.
    Ik werd echt gelukkig van eht gevoel nu


    Change is for weirdos ~ Niall Horan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik voel zijn warme lippen op de mijne en ik zucht gelukkig. 'Ik hou zoveel van jou, Blaine. Ik dacht dat je het meende.' snikt Kurt. 'Dit mag je nooit meer doen,' zegt hij en veegt zijn tranen weg. 'Nooit meer.' Ik schud mijn hoofd. 'Nee, Kurt. Ik doe dat nooit meer. Ik hou ook van jou' zeg ik glimlachend en zoen hem weer. Wat heb ik zijn lippen gemist zeg. 'Dus wil je mijn vriend weer zijn' zeg ik twijfelend, ookal wist ik dat hij ja zou zeggen, maar ikw ou het zeker weten.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Dan wordt het een kleine zangeresje.' glimlach ik.
    'Net zo getalenteerd en mooi als haar moeder.'

    Kurt

    'Niets liever.' zeg ik met een warme glimlach ik mijn gezicht. Mijn hart voel ik weer hard kloppen in mijn borstkas. Ik kijk hem gelukkig aan. Ik ben zo gelukkig nu, ik hou zoveel van Blaine. 'Je maakt me compleet.' fluister ik naar hem. Het is waar, zonder hem ben ik niets anders dan een emotioneel wrak.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Wanneer ik de parking van het ziekenhuis op wandelde, kwam een lichte bries me tegemoet.
    Met opgeheven hoofd ging ik naar mijn auto en stapte in.
    Ik stak mijn sleutel in het contact en startte de motor.
    Vlak voordat ik wegreed, nam ik mijn mobieltje boven en stuurde ik een sms'je naar Kurt.
    "Graag gedaan, haha."
    Ik drukte de auto met een zware voet in en scheurde de parking af en ging weer naar school.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    'Niets liever.' zegt Kurt met een warme glimlach op zijn gezicht. 'Je maakt me compleet.' fluistert hij naar me. 'Jij maakt mij ook compleet, Kurt. Ik wist niet wat ik me bezielde om het uit te maken met je. Het spijt mij zo erg, wat er is gebeurdt' zeg ik weer bijna snikkend. Wat hou ik toch van hem en ik laat hem nu echt niet meer gaan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Het raakt mij als hij zijn excuses aanbiedt. Natuurlijk heeft hij me pijn gedaan, maar hij was door de war. Hij had iets heel ergs meegemaakt en dat kan ik hem niet kwalijk nemen. 'Niet huilen.' zeg ik zachtjes terwijl ik met mijn hand zijn kaaklijn streel. 'Het maakt niets uit, het gaat om nu.' zeg ik terwijl ik hem verliefd aan kijk. Ik ben zo gelukkig. Ik krijg ineens een sms'je en kijk nog even snel. Van Quinn. 'Quinn.. Je wilt niet weten hoe blij je me gemaakt hebt. Dankje, dankje, dankje! Ik sta bij je in het krijt. Dankjewel!' Quinn zou nooit weten hoe dankbaar ik ben. 'Dat was Quinn.' vertel ik Blaine glimlachend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Niet huilen.' zegt Kurt zachtjes en streelt mijn kaaklijn, waardoor ik kippenvel krijg. 'Het maakt niets uit, het gaat om nu.' zegt Kurt en kijkt me verliefd aan. Hij krijgt een smsje en laat me een beetje los en typte wat snel in en kijkt me weer aan. 'Dat was Quinn.' vertelt Kurt glimlachend aan me. Ik wou wat zeggen, maar wordt gestoord door een mannenstem. 'Jongenman, we hebben een deal gesloten. Als je klaar was, dat je weer in je bed gaat liggen rusten' zegt mijn dokter en ik kijk hem aan. 'Mag mijn vriend hier blijven de hele dag en nacht?' vraag ik lief. De dokter zucht. 'Goed, goed. Dat mag, als jij maar gaat rusten' zegt de dokter streng en loopt weg.


    One Who Travels A Higher Path.