• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    [ikke wel hoor quinn jij niet dan]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    ik schud voorzichtig mijn hoofd. 'Het enige wat ze zei is dat ik meteen naar de kantine moest komen, meer niet.' zeg ik zachtjes terwijl ik even rondkijkt. 'Ik ga mijn nichtje enorm verwennen, dat is zeker.' zeg ik zachtjes terwijl ik even in mijn ogen wrijf en mijn blik weer neersla.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    "Ik wil best piano spelen voor je," Lachte ze. "Maar heb jij per toeval een piano onder je bed liggen?" zeg ze dan en ik lach. 'Nee, mijn dokter wel!' zeg ik grijnzend. 'Quinn, ga jij maar alvast naar de kantine en probeer Kurt een beetje te misleiden. Ik zorg wel voor de rest' zeg ik en duw haar voorzichtig de richting van de deur.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    "Nou we zullen het wel zien," ik grinnik even "en dan blijkt het een neefje te zijn" lachend kijk ik hem aan "je mag zoiezo kleding kopen en als je wilt mag je wat mij betreft de babykamer helpen te maken" ik kijk even naar Finn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    "Oké, oké ik ga al," Lachte ik en wandelde zijn kamer uit en haastte me naar de kantine waar ik iedereen aan trof. "Kurt!"
    Ik kwam op hem afgestapt en nam plaats aan zijn tafel zonder te wachten op een reactie.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    'Ja, ik ben heel erg goed in inrichten, vraag maar aan Finn.' grinnik ik waarnaar ik even naar Finn kijk. 'En als het een jongetje is, vind ik dat net zo leuk. Maar geloof me, ik voel gewoon dat het een meisje is.' zeg ik. Rachel weet ook precies hoe ze mij af moet leidden. 'Kurt!' hoorde ik ineens iemand roepen. 'Hi Quinn, waarom moest ik komen?' vraag ik terwijl ik zwak probeer te glimlachen naar haar, maar zonder succes.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach naar Kurt, de afleiding gedoe was dus gelukt. Ik zag Quinn aankomen en zuchtte. Ze had iets tegen me. Ik zag dat Kurt moeite had dus ik pakte zijn hand.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    "Ik wilde weten hoe het met je was," Zei ik en keek hem vol medelijden aan.
    Om eerlijk te zijn moest ik moeite doen om niet te grijnzen.
    "Maar nu ik je zo zie, heb ik al een vermoeden."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    'Het gaat wel.' lieg ik, ook al verraad mijn gezicht iets heel anders. Ik sla mijn ogen weer neer en ik probeer even om ergens anders aan te denken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik begin nu met mijn plan! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik merk dat Kurt zich ongemakkelijk voelt en wrijf over zijn schouder en knijp zachtjes in zijn hand. Waarom begon Quinn er gelijk over, zij verpestte het.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Nadat Quinn weg ging naar Kurt. Kleed ik me snel om in mijn gewone kleding en doe mijn haar een beetje goed en mijn gezicht. Ook al had ik verband om, het ging wel goed. Af en toe had ik wel pijn, maar ik negeer het. Ik deed dit voor Kurt. Quinn, had gelijk. Als ik hem verder van me af duw, zou ik hem nooit meer krijgen. Ik had mijn dokter zo ver gekregen dat ik naar de kantine kon gaan en dat ik zijn piano mocht lenen en dat ik mijn plan kon uitvoeren. Ik zag dat de piano in de kantine werd gezet en ik voelde de spanning. Zou Kurt dit wel waarderen?

    Ik liep de kantine in en ga op een tafel staan en kijk Kurt aan. ‘Kurt, dit is speciaal voor jou. Het spijt me wat ik tegen je heb gedaan en gezegd. Ik heb tegen je gelogen. Natuurlijk hou ik van je, je bent mijn ware liefde en ik zal altijd van je blijven houden, Kurt’ zeg ik zenuwachtig en had weer tranen in mijn ogen en knikte naar Quinn, dat ze kan beginnen met spelen. En begon vervolgens te zingen

    Heart beats fast
    Colors and promises
    How to be brave
    How can I love when I'm afraid to fall
    But watching you stand alone
    All of my doubt suddenly goes away somehow

    One step closer

    I have died every day
    Waiting for you
    Darling don't be afraid
    I have loved you for a thousand years
    I'll love you for a thousand more


    Time stands still
    Beauty in all she is
    I will be brave
    I will not let anything take away
    What's standing in front of me
    Every breath
    Every hour has come to this

    One step closer

    I have died every day
    Waiting for you
    Darling don't be afraid
    I have loved you for a thousand years
    I'll love you for a thousand more

    All along
    I believed
    I would find you
    Time has brought
    Your heart to me
    I have loved you for a thousand years
    I'll love you for a thousand moooore


    One step closer

    One step closer

    I have died every day
    Waiting for you
    Darling don't be afraid
    I have loved you for a thousand years
    I'll love you for a years moooore

    All along
    I believed
    I would find you
    Time has brought
    Your heart to me
    I have loved you for a thousand years
    I'll love you for a thousand more

    Eenmaal toen ik klaar was, keek ik hem aan. En wachtte op zijn antwoord.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Mijn mond viel bekant open toen ik Blaine zag op een tafel en zei dat deze voor Kurt was. Ik had zijn hand nogsteeds vast en ik keek naar Blaine. Ik glimlachte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Ik liep met kleine opgetogen pasjes naar de piano, zette me er achter en drukte op de toetsen terwijl Blaine begon te zingen.
    Ik hield Kurt lachend in het oog en beet op mijn lip.
    Ik wist dat ik er goed aan had gedaan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    Tijdens het nummer bleven de tranen eindeloos over mijn wangen glijden. 'Blaine,' fluister ik ontroerd. Er gaan zoveel dingen door me heen op dit moment. Houdt hij dan toch wel van me? Ik laat Rachels hand los en ik loop naar Blaine toe, nog helemaal ontroert door zijn actie. Dat was echt prachtig, Blaine zong het echt heel prachtig. Dit is het liefste wat iemand ooit voor me gedaan heeft. Ik klim ook op de tafel zodat ik bij hem kan staan en ik open mijn mond zoiets ik iets kan zeggen, maar dat lukt niet omdat ik weer in huilen uitbarst en hem stevig omhels en mijn gezicht in zijn shirt begraaft. 'Blaine, ik hou van jou.' snik ik. Het was echt prachtig..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.