• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Finn

    We zien Kurt zitten op een trap, en ik frons even. Ik ben nooit erg goed geweest in het troosten als iemand een gebroken hart heeft. 'Wat is er gebeurt?' vraag ik uiteindelijk waarnaar ik Rachel even aan kijk als teken dat zij beter het woord kan doen dan ik. 'Dat heb ik al verteld.' snikt hij terwijl hij zijn handen voor zijn gezicht houdt.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:19 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Nee, niemand is bij hem, maar ik moet even eten. Kom zo terug! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Hij ziet er moe uit en ik ga naast hem zitten. Ik sla mijn armen om hem heen en wieg hem heen en weer. "wil je erover praten?" vraag ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Ik wandelde naar mijn auto, startte de motor en scheurde tegen een veel te hoge snelheid af de parking.
    Aangezien ik was vergeten dat hij niet kon sms'en, moest ik hem wel zien, desnoods duwde ik de anderen wel naar buiten om hem onder vier ogen te zien.
    Niet veel later bereikte ik eindelijk het ziekenhuis en wandelde door de gangen terwijl ik mijn mobieltje bovenhaalde en naar Finn sms'te.
    "Welke kamer ligt hij?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    Ik knik lichtjes, het is best wel fijn om mijn verhaal kwijt te kunnen. 'Ik was naar zijn huis toegegaan vanochtend, en hij deed zo bot tegen mij. Hij duwde me telkens van zich af en vertelde me dat hij niets meer voor me voelde.' Ik snik even als ik terug denk aan dat moment, de gevoelens die ik toen had waren niet te beschrijven. 'Hij heeft het toen uitgemaakt, en zijn huis uitgezet. Later was ik met Karofsky aan het praten in het auditorium en toen kreeg ik een telefoontje over dat Blaine in het ziekenhuis was.' Ik denk even terug aan ons gesprek, het deed zo'n pijn. Het is nog te vers om alles in detail te vertellen dus ik besluit het kort samen te vatten. 'Hij zei dat ik een vergissing was voor hem.' snik ik als een klein kind waarna ik mijn gezicht begraaf ik Rachels shirt.

    Finn

    Ik kijk een beetje ongemakkelijk toe bij deze situatie totdat ik een sms'je ontvang van Quinn. 'Ik wil jullie niet storen of zo, maar Quinn welke kamer Blaine ligt.' zeg ik een beetje twijfelachtig als ze even stil zijn. '9.' hoor ik Kurt hees zeggen. 'Kamer 9, tweede etage.' sms ik terug naar haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel.
    Als hij zijn verhaal begraaft hij zijn gezicht in mijn shirt. Ik wrijf over zijn rug heen "shht, hij is in de war Kurt, het komt allemaal goed, geef hem de tijd en hij zal erachter komen dat hij de liefste jongen van de wereld heeft laten gaan" zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Nadat ik het sms'je van Finn had gelezen, stopte ik mijn mobiel weer weg en wandelde ik naar de lift.
    Toen de lift er was, stapte ik er in en drukte ik op het knopje met het nummer 2.
    Niet veel later was ik op de tweede etage en ging ik opzoek naar kamer 9.
    Toen ik die kamer eindelijk had gevonden, ging ik de kamer in zonder kloppen en sloeg ik de deur dicht.
    "We moeten praten," Zei ik kort en leunde tegen de deur zodat niemand binnen kon.
    Dit moest een gesprek onder vier ogen worden.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    'Nee,' zeg ik tegen Rachel terwijl ik haar met een betraand gezicht aan kijk. 'Ik was een vergissing.' herhaal ik hees. Dat zinnetje blijft maar door mijn hoofd spoken. Het doet zo'n pijn. 'Ik was gewoon een vergissing voor hem.' herhaal ik fluisterend terwijl ik voor me uit begin te staren met een lege blik in mijn ogen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [yeah bossebol eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    Ik kijk naar Kurt en even naar Finn. "Hij is in de war Kurt door alles" Ik omhels hem stevig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Ja, Rachel heeft gelijk.' zeg ik. Niet wetende wat ik anders moet zeggen. Ik ben hier hartstikke slecht in. 'Zullen we anders in de kantine wat koffie halen? Daar knap je vast van op.' stel ik voor. Maar Kurt schudt zijn hoofd en blijft voor zich uitstaren. 'Bedankt voor alles,' zegt Kurt zachtjes tegen ons. 'Het is fijn om te weten dat als je alles kwijt bent, je toch kunt rekenen op je vrienden.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "Sht niet zo erover denken Kurt en jij stond ook voor ons klaar" zeg ik zacht en trek hem weer tegen me aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik besluit om niets meer te zeggen en ik blijf tegen Rachel aanleunen en sluit mijn ogen. Ik voel me zo vreselijk moe, ik heb de hele nacht niet meer geslapen en ik maak me te druk. Ik heb vreselijke stekende hoofdpijn, en het liefste zou ik naar bed toe willen. Maar ik ga hier niet weg, ook al haat ik ziekenhuizen. Ik wil hier in de buurt blijven.. 'Hoe is het met mijn nichtje?' vraag terwijl ik nog altijd mijn ogen gesloten houd. Ik ben er nog wel zeker van dat het een meisje word.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:50 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik merk dat Kurt weg is maar ik snap dat hij niet weg wilt. Ik aai nog steeds over zijn rug. "Hoe is het met mijn nichtje?" vraagt hij en ik glimlach. "Ik denk dat het wel goed gaat" zeg ik zacht. Ik twijfelde al die stemingswisselingen, vreetbuien enzo zuoden volegns mij pas later komken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ik ben er weer! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.