• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Rachel
    Ik grinnik "hij heeft het moeilijk met Blaine. Ik bedoel ik zou ook niet gelijk vrolijk naar de lessen gaan als het zo zou gaan met jou ik bedoel het is wel zijn vriendje" Ik pak mijn mobieltje. Gaat het een beetje Kurt??? xx stuurde ik snel naar Kurt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Misschien is het allang weer goed tussen die twee.' zeg ik terwijl stiekem mijn hand weer onder haar shirt laat gaan.

    [Ik reageer later wel met Kurt op je sms'je, aangezien ik op Blaine moet wachten. ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel [sgoe]
    Ik knik "Iki hoop het echt voor hem hij ziet er zo gelukkig uit" ik geef een zacht tikje op zijn handen. "we zijn hellaas niet alleen" grinnik ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik lach even en knik. 'Blaine is een goede jongen, dus het zou wel goed komen.' zeg ik waarnaar ik mijn arm weer gewoon om haar heen sla.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "mafketel" grinnik ik en prik hem in zijn zij.
    Het was grappig om te zien hoe hji spastische bewegingen maakt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Rachel!' roep ik terwijl ik een spastische beweging maak. 'Hou daar nou eens mee op.' lach ik waarna ik het terug doe bij haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik en doe alsof ik door mijn spastische beweging met mijn hand per ongeluk zacht tegen zijn hoofd sla. "ooh oeps eigen schuld. Het ziet er leuk it]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Je bent gemeen, weet je dat?' vraag ik. Ik probeer mijn lach in te houden om serieus over te komen maar dat is zonder succes. 'Maar, ik pak je nog wel terug.' glimlach ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kij hem gemeengrijnzend aan. "dat zullen we nog zien". Ik kijk even naar buiten. "oh Finn kijk een poesje"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Denk je me daarmee af te leiden of zo?' vraag ik lachend. Maar toch kan ik het niet laten om even naar buiten te kijken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Zodra hij wegkijkt pets ik lachend op zijn hoofd. "ja en het lukte nog ook" ik kijk hem lachend aan "domkop"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Oké, nu heb je het gedaan, Rachel Berry.' lach ik terwijl ik haar optil en het lokaal uitloop met haar in mijn armen. Ik zet haar hoog boven op de kluisjes zodat ze er niet zonder mijn hulp af zou kunnen komen. Lang zijn heeft soms wel zijn voordelen. Ik ga tegen de kluisjes tegenover haar leunen en grijns. 'En nu?' vraag ik lachend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik begin te lachen als hij me optilt en lachend op de kluisjes zegt. "en nu?" hij kijkt me lachend. "springen?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Nee!' zeg ik geschrokken waarnaar ik haar er weer heel snel van af haalt voordat ze zichzelf pijn doet. 'Ik moet blijkbaar iets anders gaan verzinnen.' mompel ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik begin te lachen "denk je echt dat ik dat zou doen, als er brand was ja dan wel maar niet als jij erbij bent mallerd" ik schud lachend mijn hoofd. "succes.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan