• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Kurt

    Mijn telefoon weet ineens de stilte te breken door af te gaan. Ik zucht en ik neem op. 'Kurt Hummel.' zeg ik emotieloos waarnaar in Dave even aankijk. 'Goede morgen, we bellen u in verband met Blaine Anderson,' hoor ik ineens een mannenstem zeggen, en ik kijk Dave geschrokken aan. Het lijkt even alsof mijn hart stopt. Wat is er met Blaine gebeurt? 'Wat is er met hem?!' vraag ik hard waarnaar ik rechtop ga zitten. 'Kunt u naar het ziekenhuis komen? Dan word u daar op de hoogte gebracht.' hoor ik de stem zeggen, en ik schud mijn hoofd. 'Eerst wil ik weten wat er gebeurt is.' dring ik aan. 'Het is iets met zijn handen. We bellen altijd de familie even, maar aangezien die niet in de buurt waren, belden we u op. We zagen in zijn telefoon dat u zijn vriend bent.' hoor ik de man zeggen. 'Ik kom eraan!' zeg ik waarnaar ik ophang en zo snel als ik kan het auditorium uit loop, zonder wat tegen Dave te zeggen. Ik ga naar mijn auto en rijd in een snelle tempo naar het ziekenhuis. Bij de receptie veaag ik waar Blaine ligt en daarna ren ik zo hard als ik kan zijn kamer in. 'Blaine!' roep ik hem, met op opnieuw tranen in mijn ogen van de schrik.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 5:16 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Geïriteerd keek ik rond. Die broer van Sebastiaan mocht ik nu al niet, hij leek teveel op Sebas. De zus van alexys moht ik ook niet want die leek op de slechtgen kanten teveel van Alexis. Ik pakte mij Ipod en zette mijn muziek hard aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Rachel zucht geirriteerd en zet haar muziek hard aan. Ik trek haar oordopjes uit en kijk haar aan. 'Hee, straks loop je nog een oorbeschadiging op.' zeg ik lief terwijl ik haar tegen me aan druk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zucht even als hij me tegen zich aan drukte. Ik zeette mijn muziek uit en legde mijn Ipod op het tafeltje. Met mijn hoofd op zijn borst keek ik naar hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Als ik dadelijk voor een iets langere tijd niet reageert, mijn broer krijgt te horen of ie geslaagd is en zo wel moet ik snel kaart en taart kopen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Wat is er nou?' vraag ik terwijl ik bezorgd naar haar kijk. Mijn hand laat ik over haar rug glijden als een troostend gebaar.

    [Spannend!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zucht "Ik weet het even niet meer" mompel ik zacht en begraaf mijn gezicht tegen zijn shirt en snuif zacht zijn lekkere geur op.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [nogal maar mijn broer vind van niet en mijn moeder strest hem volledig dusja. ik ben aan het leren maar reageer wel gewoon]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Het zou niet altijd makkelijk zijn, dat wisten we.' zeg ik terwijl ik haar troostend over haar rug blijf wrijven. 'Maar we slepen elkaar er wel door heen.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zucht nogmaals maar knik. " ik zie tegen het gesprek met mijn vaders tegen op maar ik heb wel zin in jou verassing"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Het komt wel goed, ze accepteren het tenminste. En ik denk dat ik zelf ook nog een hele preek ga krijgen.' zeg ik. Ik trek haar bij me op schoot en houd haar stevig vast. 'Mooi dat je daar zin in hebt, ik vind dat jij ook wel eens verwend mag worden.' glimlach ik lief naar haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik en geef hem een kusje op zijn neus.
    Ik pak zijn hand vast en staar naar buiten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik zucht en kijk verveeld voor me uit.
    'Heb je nog last van steken in je buik?' vraag ik aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "gelukkig neit meer nee" zeg ik zacht terwijl ik naar mijn buik kijk.
    Er was nog niets van te zien gelukkig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik kijk even rond en grinnik even. 'Kurt wordt nog een grotere badass dan ik. Hij spijbelt ineens heel erg veel.' lach ik. Niet dat ik zoveel regels overtreed, maar toch meer dan hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.