• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 15:55 ]


    El Diablo.

    Jesy Brown
    Ik begin te snikken en kruip voorzichtig naar Blaine, Quinn en Alexys toe. Ik pak Alexys' hand en houd hem stevig vast. Hij voelt koud aan, maar het voelt op een of andere rare manier vertrouwd. 'misschien moet iemand haar ouders bellen,' zeg ik zacht.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Kurt

    'Kurt, ik had gezegd dat je in de auto moest blijven zitten' zegt hij woedend tegen me. Ik antwoord niet en blijf voor me uit staren. Ik kon hem toch niet alleen laten? Ik laat mijn blik toch even naar Alexys afglijden en als ik al dat bloed zie voel ik dat mijn knieën slap worden en laat ik mezelf neerzakken op de vloer. Snel plaats ik mijn hoofd tussen mijn benen om niet flauw te vallen. Ik kan hier echt niet tegen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik zie dat Quinn naar me toe loopt en tegenover plaats neemt en bij haar hals voelt of er geen hartslag is. Even later kijkt ze me aan. 'Ze is er niet meer' zeg ze zachtjes. 'Dat had ik ook kunnen zeggen' zeg ik snauwend tegen haar en laat nu alles los. Jesy, kwam bij ons en houdt haar hand vast. Ik zie Kurt dat hij op de grond zit tussen zijn benen. 'Ik zei toch, Kurt. Dat je niet moest komen' zeg ik boos tegen hem. Ik zat onder het bloed en trilde over mijn hele lichaam.


    One Who Travels A Higher Path.

    CarrotCurls schreef:
    [Zullen we doen dat een van jullie al wist dat ze een depresie haden dat jullie oo haar polsen vol littekens zien?]


    El Diablo.

    Quinn

    "Werk het niet uit op ons!" Snauwde ik luid terug en schrok zelf van de kracht in mijn stem. "Je gaat je er niet beter door voelen, geloof mij!"
    Ik stond kwaad op terwijl er meerdere tranen zich een weg baanden naar beneden.
    "Ik ga zien of ik haar ouders kan bereiken, ze moeten dit weten." Ik ging opzoek naar een adresboekje dat ik niet veel later had gevonden en ging opzoek naar de nummers van haar ouders


    [@CarrotCurls Misschen kan Blaine dat doen? Iemand zei toch dat ze naar hem misschien zou luisteren?]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 21:09 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    'Ik zei toch, Kurt. Dat je niet moest komen.' zegt Blaine tegen mij. Ik sta op, en voel me een beetje licht in mijn hoofd maar loop naar hem toe met knikkende knieën. Ik bijt even op mijn lip en kijk hem dan aan in zijn ogen, zodat ik al dat bloed kan negeren. 'Ik kon je niet alleen laten.' zeg ik met een trillende stem. En ik zou hem nooit alleen laten. 'Kom,' zeg ik zachtjes terwijl ik het bloed probeer te negeren hem en hem heel voorzichtig omhelst.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Inderdaad, weetje wat. Blaine wist het gewoon dat ze zichzelf sneedt enzo. En dat hij nu zichzelf de schuld geeft, dat hij niets heeft gedaan. Zullen we dat doen dan?)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Mij goed :) ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Okeex xd]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Hij staat op, waarnaar ik dat heb gezegd. Hij loopt naar me toe en ik zie dat hij op zijn lip bijt en kijkt me dan aan in mijn ogen. 'Ik kon je niet alleen laten.' zegt Kurt met een trillende stem. 'Kom,' zegt hij zachtjes en omhelst me. Door zijn aanraking, begin ik nu te snikken. 'Het is mijn schuld, dat ze dood is. Ik wist dat ze zichzelf sneed en ik deed niets' zeg ik snikkend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Shh, Blaine.' probeer ik hem te sussen terwijl ik hem over zijn rug wrijf. 'Ik wil niet dat je zo denkt, je hebt alles al gedaan wat je kon.' zeg ik. Ineens klinkt mijn stem heel erg kalm, alsof mijn lichaam in de automatische piloot treedt om Blaine om te vangen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Met trillende vingers toetste ik het nummer van haar vader in en wachtte geduldig tot hij opnam.
    Zijn mobieltje ging enkele keren over, waarna ik plots een mannenstem hoorde.
    "Ja?" Het kwam er vriendelijk uit, zich van geen kwaad bewust waardoor ik het alleen maar moeilijker kreeg.
    "Bent u de vader van Alexys?" Vroeg ik zacht en probeerde niet in tranen uit te barsten.
    Toen ik een instemmend geluid hoorde, slikte ik de brok weg in mijn keel.
    "We hebben uw dochter net dood aangetroffen," Zei ik voorzichtig. "Ze heeft zelfmoord gepleegd."
    De man maakte een ongelovig geluid en haakte in waardoor ik mijn mobieltje tegen mijn borst drukte en snikte.
    Hij zou hier weldra staan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    'Shh, Blaine.' probeert Kurt me te sussen en wrijft over mijn rug heen. 'Ik wil niet dat je zo denkt, je hebt alles al gedaan wat je kon.' zegt Kurt. Ik schud mijn hoofd en duw hem van me af. 'Nee, je begrijpt het niet' zeg ik boos. 'Ik wist dat ze een depressie had en dat ze zichzelf sneed. Ik hielp haar niet eens!' schreeuw ik boos tegen Kurt, terwijl tranen langs mijn wangen lopen.

    (Blaine heeft een trauma, daarom doet hij dus zo boos en snauwend. ^^ Ik moet trouwens gaan slapen. Ik kom morgenmiddag rond 15:30 weer online. XD Doei!)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Oeps, ik was Finn helemaal vergeten XD]

    Finn

    Ik stap de auto uit en ik laat Mercedes ook uitstappen, en ren naar het huis toe. In he thuis ren ik naar haar kamer, waar ik iedereen aantreft. Jesy, die bij het lichaam van zit van Alexys, Kurt en Blaine die elkaar omhelsen, en Quinn die haar mobieltje tegen haar borst gedrukt houdt en snikt. Automatisch loop ik naar Quinn toe en sla ik beschermend mijn arm om haar schouders. Dit is al de tweede keer dat ze zo'n situatie moet meemaken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Wanneer Finn beschermend een arm om me heen sloeg, trok ik me dichter tegen hem aan en deed niet langer moeite om alles in te houden.
    "Haar ouders zijn onderweg," Snikte ik tegen zijn trui en hoopte dat het wat verstaanbaar was. "We waren te laat."



    Mercedes

    Mijn blik gleed van de huilende Quinn en Finn naar Kurt en Blaine maar bleven uiteindelijk hangen bij Jesy.
    Aangezien ik wel een vermoeden had dat ze ook troost zou kunnen gebruiken, ging ik naar haar toe en trok ik haar in een omhelzing en wiegde ik zacht heen en weer terwijl ik ook last kreeg van tranen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.