• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Marilyn Avellana Pendragon - 17 - Leannan
    - Lynn Marshall - 19 - PeregrinTook
    - Amelia Elizabeth Wright - 16 - DragonLove2
    - June Rose Richmond - 17 - xFreedom


    Jongens:
    - Nuallan Kaolin - 20 - Mylox
    - Leon James Smith - 20 - DragonLove2
    - Ivan Daniël Newton - 18 - xFreedom
    - Bo Cruz - 19 - ThoseWords


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - Lynnette Charlene Livingston - 19 - RainbowShine
    - Amare Catherine Eastwood - 18 - IHeartMusicc
    - Kayleigh the Dutchman - 18 - PeregrinTook


    Jongens:
    - Xamen Kennedy Peyton - 19 - Leannan
    - Mylan Yrian Jeo - 17 - Mylox
    - Christopher - 18 - PeregrinTook
    - Justin Alexander Samuels - 19 -IHeartMusicc



    Het begin:
    We beginnen dat het avond is, vlak voor het avond eten. In het bos zijn er een paar mensen eten aan het koken en de rest is aan het trainen op het trainingsveld en worden zo voor het eten opgehaald. Bij het koninkrijk gaat dit een beetje hetzelfde, maar zijn er natuurlijk ook mensen die zowel niet aan het vechten als aan het koken zijn, maar gewoon hun eigen leventje leiden (dit zijn alleen de mensen die in het dorp wonen en niet tot het kasteel behoren).

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 21:49 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Mylox xD het feest moet nog komen!:P We zijn bezig met de organisatie zou maar zeggen;) Anders ben je gewoon op het trainingsveld waarschijnlijk;)
    Misschien kan je wel helpen organiseren als je dat leuk vind;)]

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 21:26 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    [hihi, dat komt r nou van als je lang weg bent. Die post zag niemand...]


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Marilyn Avallena Pendragon

    "Ja," Zei ik zonder de grijns van mijn gezicht te halen. "Ik neem aan dat u dat ook bent."
    Ik had hier best veel plezier in aangezien hij net half kreupel was geslagen door een oudere vrouw.
    Uit ervaring wist ik dat ze hard kon slagen, ze was namelijk de vrouw die me had opgevoed na de dood van mijn ouders en ik had in al die jaren wel wat ferme tikken gekregen van haar.
    "Zullen we?" Vroeg ik en wandelde naar de uitgang. "Of had je nog iets anders te doen?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    DragonLove2 schreef:
    [hehe, dan kom ik je lastig vallen(A)Oh trouwens Thosewords, Leon kwam vroeger veel op het kasteel, aangezien zijn ouders goede vrienden waren van de koningin, is het erg als Leon Maria kent of niet? Dan denkt hij natuurlijk wel dat ze dood is;)]


    Ja hoor, ik vind het goed als ze elkaar kennen, sorry voor late reactie, maar zal hele weekend waarschijnlijk niet online zijn, it's my birthday


    Keep your head up, keep your heart strong

    Mylox schreef:
    [bedankt!]
    Mylan Yrian Jeo
    ik loop wat door het bos. Ik heb net gehoord van de ruzie tussen Maria en Lynette. Ik begrijp niet waarom ze ruzie maken, we moeten bij elkaar blijven. Het is geen goed idee om verdeeld te raken.

    Nuallan Kaolin

    Ik hang wat rond op het feest. Eerlijk gezegd vind ik het niets aan, maar het is belangrijk. Daarom ben ik hier ook. Nou ja, misschien ontmoet ik nog interessante mensen.


    Maria en Lynette hebben helemaal geen ruzie hoor? Ook niet echt gehad, meer meningsverschiltje wat allang opgelost is...


    Keep your head up, keep your heart strong

    Leon James Smith

    "Zullen we? Of had je nog iets anders te doen?" vraagt ze, terwijl ze naar de uitgang loopt. Er staat nog steeds een enorme grijns op haar gezicht en ik wordt woedend als ik het zie. Met liefde zou ik die grijns er vanaf slaan, maar ik ben nou eenmaal een jongen en die slaan geen dames. Ik haal een keer diep adem, tel voor mezelf tot tien en loop dan achter Marilyn aan. Dit ging een lange dag worden... Met een zucht loop ik voor Marilyn uit en open netjes voor haar de buitendeur. Als een nette heer, laat ik haar voorgaan als we het kasteel uitlopen.


    It's never gonna happen, Guys.

    [Er is er een jarig, hoera, hoera! Dat kun je wel zien dat is Thosewords! Dat vinden we allemaal zo prettig jaja, en daarom zingen wij blij blij blij blij.. Zij leve lang, hoera hoera! Zij leve lang hoera hoera, zij leve lang hoera hoera! Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloria, in de gloria. HIEPERDEPIEP HOERA!!:D

    Zo.. Nu heeft er alvast iemand voor je gezongen! Gefeliciteerd]


    It's never gonna happen, Guys.

    ThoseWords schreef:
    (...)

    Maria en Lynette hebben helemaal geen ruzie hoor? Ook niet echt gehad, meer meningsverschiltje wat allang opgelost is...


    [oh dan is dat mijn fout :X SORRY:X]


    It's never gonna happen, Guys.

    [Waar zijn we nu eigenlijk? Heb een tijdje niet kunnen reageren vanwege school]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [net een nieuwe dag;)]


    It's never gonna happen, Guys.

    Marilyn Avellana Pendragon

    Wanneer we buiten waren, draaide ik me abrupt om. "Nu we toch buiten het kasteel zijn, wil ik alle formaliteiten achter me laten."
    Het kwam er niet als een vraag uit, maar het was gewoon een vaststelling.
    "Ik wil niet dat je jezelf gaat inhouden omdat ik er ben," Ging ik verder zonder weg te kijken. "Vloek als je er zin in hebt, scheld zo veel je maar wilt en doe gewoon zoals je anders bent."
    Het zou me goed doen om even verlost te zijn van al dat bekakte gedoe van in het kasteel.
    Want ik zou me namelijk ook niet inhouden.


    [Ze gaan het elkaar niet makkelijk maken, toch? :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    DragonLove2 schreef:
    [Er is er een jarig, hoera, hoera! Dat kun je wel zien dat is Thosewords! Dat vinden we allemaal zo prettig jaja, en daarom zingen wij blij blij blij blij.. Zij leve lang, hoera hoera! Zij leve lang hoera hoera, zij leve lang hoera hoera! Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloria, in de gloria. HIEPERDEPIEP HOERA!!:D

    Zo.. Nu heeft er alvast iemand voor je gezongen! Gefeliciteerd]


    haha, thank you!


    Keep your head up, keep your heart strong

    Maria Ciara Maunier
    Nadat ik een lange tijd geslapen had, werd ik nu toch wel weer wakker. Langzaam rekte ik me uit, om vervolgens op te staan en naar mijn kledingkast te lopen waar ik zowel een handdoek als mijn kleding pak en vervolgens naar de denkbeeldige douch met gelukkig de nodige privacy die we gemaakt hadden en snel een douch neem, waarna ik me afdroog en mijn kleding aan doe, waarna ik, op mijn bblote voeten, dat dan weer wel, het bos in loop om een appel van de boom te plukken en deze vervolgens op te eten.


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Wil er misschien iemand met Bo praten?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Dat was ik niet van plan in ieder geval;)]

    Leon James Smith
    "Nu we toch buiten het kasteel zijn, wil ik alle formaliteiten achter me laten. Ik wil niet dat je jezelf gaat inhouden omdat ik er ben," Ging ik verder zonder weg te kijken. Vloek als je er zin in hebt, scheld zo veel je maar wilt en doe gewoon zoals je anders bent." Ze zegt het vastberaden tegen me en even kijk ik haar verbaasd aan. Toch lijkt ze erg zeker van haar zaak. Een gemene grijns verschijnt op mijn gezicht. Oké als ze dat wou. Direct laat ik mijn nette houding varen en zak een stuk door mijn knieën. Mijn broek trek ik meteen een stukje naar beneden, zodat hij laag op mijn kont komt te hangen. Ik loop de poort uit, maar in plaats van haar netjes voor te laten, ga ik eerst de poort door. Ze wou het zelf, dus ik zou het haar niet gemakkelijk maken. Als het zover was, zou ze huilend terug rennen naar het kasteel, de formaliteiten en de beleefdheden missend. Soldaten waren namelijk nou niet echt nette mensen.
    "Wat jij wilt, schoonheid."
    Ik grijns gemeen, maar wel voor me uit, zodat Marilyn het niet ziet.


    It's never gonna happen, Guys.