• Ik heb een tijdje geleden naar de cover van Glee geluisterd van het liedje "We are young" en nu hoor ik het orgineel zo vaak op de radio terwijl ze het daarvoor haast nooit draaide.

    Dus heeft iemand dit ook wel eens gehad?


    Physics is awesome

    Ik heb nog nooit naar glee gekeken, om eerlijk te zijn. En het liedje 'We are young' ken ik niet eens. (;
    En nee, ik heb dat eigenlijk nog nooit gehad..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lol whut? Ik denk dat hij je nu gewoon opvalt omdat je die hebt gehoord.
    Ik had dat ook ooit eens met een zanger, toen hoorde ik opeens random een liedje van hem: Wait, dat is ... ben z'n naam ff kwijt.


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    Lol whut? Ik denk dat hij je nu gewoon opvalt omdat je die hebt gehoord.
    Ik had dat ook ooit eens met een zanger, toen hoorde ik opeens random een liedje van hem: Wait, dat is ... ben z'n naam ff kwijt.


    Nee, daarvoor heb ik hem misschien een keer gehoord en nu echt niet. Of misschien draaiden ze hem wel maar niet toen ik aan het lusiteren was


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Nee, daarvoor heb ik hem misschien een keer gehoord en nu echt niet. Of misschien draaiden ze hem wel maar niet toen ik aan het lusiteren was

    Denk dat laatste ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    jep, en dat had ik ook met jar of hearts


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik had hem ook eerst van Glee gehoord, een vriendin stuurde hem door. En mijn zusje zong het de hele tijd.
    Maar muziek in Amerika komt pas veel later in Nederland, en dan heeft Glee al de tijd gehad om hem te coveren.


    Food.

    Dat had ik ook ja! Haha ;D


    Believe in yourself.

    Dat lied is al superlang doorgebroken in the US (hence waarom Glee 't gecovered heeft) en nu spelen ze het in de Benelux. Niet meer dan logisch.


    Raspberry poptarts dude

    Lol dat heb ik nu met Teenage Dirtbag :')


    Think, it's the new sexy.

    Foolish45 schreef:
    Lol dat heb ik nu met Teenage Dirtbag :')


    Dat liedje ken ik niet, ga het een keer op zoeken. Bij welke zender hoor je die dan steeds? Ik hoor het origineel steeds op 3FM


    Physics is awesome

    Foolish45 schreef:
    Lol dat heb ik nu met Teenage Dirtbag :')


    Dat is werkelijk oooud.


    Your make-up is terrible

    Eyes schreef:
    (...)

    Dat liedje ken ik niet, ga het een keer op zoeken. Bij welke zender hoor je die dan steeds? Ik hoor het origineel steeds op 3FM

    Nou ik hoor hem niet heel vaak hoor :') Maar wel vaker sinds ik die cover heb geluisterd.


    Think, it's the new sexy.

    Komt omdat dat liedje pas uit is in Nederland, aangezien je het over het liedje van fun. hebt denk ik?
    (maar oh god ik vind dat Glee al die liedjes echt verpesten :'))


    As travars

    Totoro schreef:
    Komt omdat dat liedje pas uit is in Nederland, aangezien je het over het liedje van fun. hebt denk ik?
    (maar oh god ik vind dat Glee al die liedjes echt verpesten :'))


    ik vind dat soms ook, maar dat liedje van fun vind ik dus verschikkelijk, terwijl ik verlsaafd ben aan de Glee versie

    ach ja...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.