• Ik heb een paar rollen nodig voor mijn story The Story Of Us (Glee Story), het zijn rollen voor nieuwe leerlingen.

    GEEN ROLLEN MEER NODIG!!
    3 vriendinnen van Rose
    DeLAMASLOVER, MissRathbone, SofieShan
    Ex-leerling van Carmel High, gaat naar WMHS
    mikechang
    1 jongen
    Taraluis


    Info:

    Welke rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (beschrijving + foto!):
    Karakter:
    Hobby's:
    Extra (mag van alles zijn):

    Be fast, ik zet in het topic wel welke rollen nog openstaan, en natuurlijk meld ik het je als je de rol hebt :)

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 18:56 ]


    Nothing happens until you make it happen

    rol:de jongen
    naa": tobias
    bijnaam: tobie
    leeftijd: 17
    uiterlijk: ik weet niet hoe foto moet. hij is lang met bruin blond haar en blauwe ogen
    karakter: een rustige jongen die niet van liegen houd
    hobby's: gitaar spelen, drummen en piano
    extra: tja ik weet niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik wil stiekem bitch zijn, maar ik haat Glee :')

    Oké, ik wil de bitch zijn, zeker weten :'DD

    Naam: Allison Johnson
    Bijnaam: Ally
    Leeftijd: ik heb geen idee, de leeftijd die in Glee voor komt?
    Uiterlijk: Plaatje, Lang blond haar, bruine ogen, slank postuur, lange benen.
    Karakter: Bitchy, snel jaloers, wil altijd gelijk hebben, wil altijd de mooiste en polulairste zijn
    Hobby's: Dansen, bij het zwembad/het strand zitten, met vriendinnen uitgaan
    Extra: Was vroeger, voor de tijd dat ze zo bitchy was, vrij alternatief en werd gepest. (iets wat haar gedrag nu opwekt)

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 17:52 ]


    Destroy what destroys you.

    Welke rol:De Jongen (H)
    Naam: Victor Edelijn
    Bijnaam:Vicie
    Leeftijd: 16? (hoe oud zijn hun eig?)
    Uiterlijk (beschrijving + foto!):Klik
    Karakter: Victor is een leuke Jongen om te zien. En hij ziet er ook heel zelfverzekerd uit. Maar vanbinnen is hij niet zo zeker. Hij wordt mishandeld door zijn ouders en reageert dat vaak op school af door leerlingen te pesten. Maar in het echt is hij een hele rustige en lieve jongen.
    Hij behoort tot de populairste op school maar wou soms dat dat niet zo was. Verder is hij heel goed in Rugby.
    Hij kan ook best wel goed zingen en is heel lenig. Vaak maken mensen grapjes over dat hij beter bij de Cheerleaders kan als bij het Football team.
    Hobby's: Zingen, Lezen, Rugby spelen en met vrienden rondhangen.
    Extra (mag van alles zijn):
    Hij wordt mishandeld door zijn Ouders en probeert hierdoor zovaak mogelijk van huis weg te gaan.
    (waarom moet er altijd iets dramatisch in :P)
    EINDE

    Xx× Tara

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 17:54 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Welke rol: Vriendin voor Rose
    Naam: Amy Lee
    Bijnaam: Ame
    Leeftijd: 19 (is meerdere malen blijven zitten)
    Uiterlijk (beschrijving + foto!):


    Karakter: Kan goed acteren, en is al meerdere keren voor het jaarlijkse toneelstuk van school gevraagd.
    Hobby's: Acteren, shoppen met vriendinnen.
    Extra (mag van alles zijn): Heeft een enorm drugs en drank probleem.

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 18:54 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Welke rol: vriendin voor Rose
    Naam: Melody
    Bijnaam: Mell
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk (beschrijving + foto!): http://tinypic.com/r/8xv42w/7

    is heel mode bewust en draagt alles wat in de mode is.. het liefste draagt ze een grijze skinny broek, zwart/grijze sneakers, eenm witte blouse, een grijze giletje en een grijz hoedje.. ze heeft lang blond haar, dat gekruld is.. ze is ook slank en heeft een beetje gebruin lichaam
    Karakter: Melody kan heel hyper zijn en is bijna nooit rustig.. ze houd het liefste slaapfeestjes met haar vrienden. je moet haar niet boos krijgen want dan is ze niet te houden.. ze is al heel vaak de les uitgestuurd omdat ze niet oplette in de les of omdat ze gewoon zat te klieren.. Melody kan ook heel aardig zijn als je haar eenmaal kent. als je haar vijand bent kom dan niet te dicht in de buurt.. ze heeft heel vaak dingen gekneusd met sporten of freerunnen
    Hobby's: Paardrijden, bij haar vrienden zijn, computeren, sporten, auto rijden, shoppen, zingen en dansen
    Extra (mag van alles zijn): ze heeft al een aantal kampioenschappen achter haar naam staan met Springen met haar eigen paard Iris(6 jaar).. ze zingt ook heel goed en zingt regelmatig op feestjes.. ook heeft ze een sneaker collectie.

    issie een beetje goed?? en zou je willen zeggen als ik in het verhaal zit??

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 18:41 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Jippiejayeeeee I am happy
    Ich bin Töll (klopt niet he?)
    Ich Bin Töll Ich habe das rol (A)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Welke rol: Vriendin.

    Naam: Camille Strycker.

    Bijnaam: Cam of Cami

    Leeftijd: 16

    Uiterlijk (beschrijving + foto!): Camille heeft rood geveft haar en houd er van om op te vallen. Wat ze ook doet met haar kleding keuze en haar. Ze heeft een normale huid die in de zomer best snel verkleurd. Ze houd van lachen en heeft grote bruine eerlijke ogen. foto 1 foto 2

    Karakter: Camille is 100% eerlijk en betrouwbaar. Ze is spontaan en grappig. Ze is niet super slim maar ook niet dom en heeft een gemiddeld IQ. Verder geeft ze veel om haar vrienden en famillie. Mensen beschrijven haar als musicaal en lief wat ze ook is. Met haar 1.67 is ze niet heel groot.

    Hobby's: Piano spelen doet ze al vanaf haar 6e, zingen en dansen.

    Extra (mag van alles zijn): Ze heeft een crush op Mike.

    Welke rol: één van de vriendinnen van Rose
    Naam: Shanice darcy Ripoll
    Bijnaam: Nice(maar dan spreken ze het uit als 'nice'), Darcy
    Leeftijd:net 17 geworden
    Uiterlijk (beschrijving + foto!): Shanice heeft een getinte huid en komt oorspronkelijk uit Indonesië,ze heeft groene ogen wat wel het mooiste van haar gezicht is.En heeft mooie bruine lange haren dat ze soms als ze zich verslapen heeft in een slordige knot doet. Ze is 1.68 en voor haar lengte heeft ze best lange benen, Ze heeft een normaal postuur met mooie rondingen en is rond de 54 kilo. Haar kleding style is vooral releaxend en met de mode mee. Zo comineerd ze een boyfriend jeans met een top of een skinny jeans met een los shirt met een grappige tekst en sneakers er onder.
    Karakter : Shanice is een lieve meid als je haar leert kennen, ze is een echte lolbroek en kan haar mond niet dicht houden. Ze weet altijd iemand op te vrolijken en verteld altijd iets grappigs. Maar als je haar niet kent heeft ze wel eens de neiging om je arogant aan te kijken en vertrouwd ze je niet snel. Wat wel een sterk eigenschap van Shanice is, is dat ze een grote mond heeft en altijd iets terug weet te zeggen. Zo krijgt ze soms ruzie en gaat ze vaak met degene op de vuist. Ze is ook een betrouwbare vriendin die veel om haar familie en vrienden geeft.
    Hobby's: Ze houdt van muziek luisteren,uitslapen/luieren, films bekijken,pretparken bezoeken,zonnen en op vakantie gaan,dansen en songs schrijven.
    Extra (mag van alles zijn): Shanice zit niet in de Glee club maar ze accepteerd hun wel en gooit ook nooit slush naar ze ofzo.Mensen op school kennen haar wel omdat ze bekent staat om haar grappen en grote mond.En ook om 'the bitchfight van het jaar', ze had namelijk gevochten met Santana één van de populairste meid van school.Ze hadden een een communicatie 'probleem' en ze hebben toen gevochten, ze waren beide geschorst en nu enkele maanden hebben ze nog steeds erge ruzie.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    shit net te laat:$


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Welke rol:
    Naam:Isobel Miller
    Bijnaam: Izzie
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk (beschrijving + foto!):Mooi blond haar en heeft bryuine ogen!


    Karakter: Kan wel lief zijn, maar haat mensen die haar niet uit laten praten
    Hobby's: Kan zingen, en cheerleaden
    Extra (mag van alles zijn): Ze heeft goede passie voor mode!

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 15:46 ]


    - Even angels have their demons -