• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.

regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.

Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Marilyn Avellana Pendragon - 17 - Leannan
    - Lynn Marshall - 19 - PeregrinTook
    - Amelia Elizabeth Wright - 16 - DragonLove2
    - June Rose Richmond - 17 - xFreedom

Jongens:
    - Nuallan Kaolin - 20 - Mylox
    - Leon James Smith - 20 - DragonLove2
    - Ivan Daniël Newton - 18 - xFreedom
    - Bo Cruz - 19 - ThoseWords

Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - Lynnette Charlene Livingston - 19 - RainbowShine
    - Amare Catherine Eastwood - 18 - IHeartMusicc
    - Kayleigh the Dutchman - 18 - PeregrinTook

Jongens:
    - Xamen Kennedy Peyton - 19 - Leannan
    - Mylan Yrian Jeo - 17 - Mylox
    - Christopher - 18 - PeregrinTook
    - Justin Alexander Samuels - 19 -IHeartMusicc

Het begin:
    We beginnen dat het avond is, vlak voor het avond eten. In het bos zijn er een paar mensen eten aan het koken en de rest is aan het trainen op het trainingsveld en worden zo voor het eten opgehaald. Bij het koninkrijk gaat dit een beetje hetzelfde, maar zijn er natuurlijk ook mensen die zowel niet aan het vechten als aan het koken zijn, maar gewoon hun eigen leventje leiden (dit zijn alleen de mensen die in het dorp wonen en niet tot het kasteel behoren).

[ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 21:49 ]

Keep your head up, keep your heart strong

[Ik ben bijna uit, dan nog een uur naar huis fietsen en ik ben weer helemaal into de RPG :Y)]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

DragonLove2 schreef:
    [Hihi, kunnen we eerst de nacht voorbij laten gaan dan? xD ik dacht gister ik leg mijn personages wel in bed, dan wordt ik ook niet gemist xD Aangezien dat ik er niet was, maar als iedereen opnieuw gesprekken start, dan duurt die avond/nacht heeeeel lang xD hihi]

Lynette en Maria zijn midden in een gesprek, dus dat gaat niet echt...

[Nee dat snap ik... maar ik zeg ook niet dat je een gesprek moet afkappen, want marilyn en ivan waren ook in gesprek, alleen als er telkens weer opnieuw gesprekken begonnen wordenn, kan ik niet echt meedoen.. weet ik eigen schuld, maar had verwacht dat jullie misschien al aan een nieuwe dag zouden beginnen gister xD]

It's never gonna happen, Guys.

Ivan Daniël Newton.

Een glimlach verschijnt op het meisje haar gezicht, wanneer ik haar begroet en de bakkerij inloop. "Wat mag het zijn?" Vraagt een grote forse man met een wit keukenschort over zijn blauw bruinig shirt. "Een tarwe brood graag" Bestel ik en volg de beweging van zijn hand die langs een paar rekken met brood gaat. De meeste rekken zijn leeg, aangezien ik nogal laat langs kom, maar anders zouden we morgen alleen een ei te eten hebben. Een ei voor een hele dag werken. Nee, dat zie ik eerlijk gezegd niet zo erg zitten.
    Nadat ik heb betaalt en mijn brood in ontvangst heb genomen, bedank ik hem vriendelijk en loop vervolgens weer terug naar buiten. Eenmaal buiten zie ik dat het meisje wat dichterbij is komen staan en naar Noera kijkt. Gelukkig is ze zo verstandig geweest om haar niet snel te benaderen of te gaan aaien. Dat zou nog eens wat problemen veroorzaakt kunnen hebben.
    "Goedenavond," Begroet ik haar weer vriendelijk, maar nu met woorden, terwijl ik het brood in een witte, gemaakt van katoen, draagzak stop. Ik pak de twee touwtjes vast en trek ze stevig aan, zodat het brood er onderweg niet uit kan vallen. "Wat doet zo iemand als u nog zo laat op straat?" Vraag ik met een glimlach aan haar, terwijl ik me omdraai richting het meisje en haar even snel in me op neem.

Marilyn Avellana Pendragon

Op dat moment voelde ik me net een inbreker die betrapt was.
    Ik keek op en glimlachte ongemakkelijk.
    "Goedenavond," Begroette ik hem terug en vouwde mijn handen in elkaar.
    "Wat doet zo iemand als u nog zo laat op straat?" Glimlachte hij.
    Het waren eigenlijk niet bepaald zijn zaken, maar aangezien het toch geen geheim was, besloot ik om te antwoorden.
    "Bloemen kopen," Glimlachte ik en wees naar het bloemenkraam schuin achter me. "De mijne waren verwelkt."
    Ik had gemerkt dat hij me bekeek, waardoor ik besloot om precies hetzelfde te doen.

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

June Rose Richmond.

"Ik moet ook nog eerst zorgen dat iedereen ontbijt krijgt enzo, dus rond een uur of 1?" Glimlacht ze dan vriendelijk. "Maar ik moet er nu echt vandoor! Mijn moeder wacht op me. Tot morgen dan!" Vervolgt ze, waarna ze als sneeuw voor de zon verdwijnt. "Doeg," Zeg ik nog zachtjes met een glimlach om me vervolgens om te draaien en richting thuis te lopen. Nu heb ik extra zin in morgen. Waarschijnlijk is het niet wéér zo'n meisje wie op mijn geld uit is. Ik kan dus echt niet tegen zulke mensen. Ik bedoel, ik doe echt niet aardiger of onaardiger tegen iemand omdat ik rijk ben. En je word echt niet populairder omdat je met mij omgaat. Je kunt maar beter gewoon jezelf zijn, daar schiet je meer mee op dan iedereen nadoen en achtervolgen om er 'bij' te horen.

Ivan Daniël Newton.

"Goedenavond" Begroet ze me terug en vouwt haar handen in elkaar.
    "Bloemen kopen" Glimlacht ze en wijst naar de bloemenkraam schuin achter haar. "De mijne waren verwelkt" Vervolgt ze op haar antwoord. Als ik bloemen voor iemand nodig heb of om thuis in de vaas te zetten, zou ik ze zelf gaan plukken in het weiland waar Noera staat, als er tenminste nog een paar over zijn. Het is goedkoper en sneller, voor mij dan, aangezien ik dan niet naar het dorp hoef te gaan.
    Wanneer ze merkt dat ik haar bekijk, begint ze precies hetzelfde te doen.
    "Komt u hier vandaan vrouwe, als ik vragen mag?" Vraag ik dan aan haar, aangezien ik wel even een sociale babbel nodig heb. Ik ben niet vaak in het dorp, maar als ik er ben, hou ik met meerdere mensen wel eens een praatje.

Marilyn Avellana Pendragon

"Soort van," Glimlachte ik. "Ik ben niet echt uit het dorp, maar van het kasteel."
    Mijn ogen gingen weer naar zijn paard maar al snel keek ik hem weer aan.
    "En u?" Vroeg ik met dezelfde beleefdheid waarmee hij me aansprak.
    Een klein briesje kwam opzetten waardoor er een zwarte krul langs mijn wang streek die ik al snel weer op zijn plek zette.
    Ik keek hem nieuwsgierig aan en was me er vaag van bewust dat het donkerder begon te worden.
    Hopelijk zou ik het kasteel nog bereiken voordat het echt stikdonker was aangezien dan al het schorem op straat kwam en het dan voor een dame niet veilig buiten was.

Lynnette Charlene Livingston
    'Wat jammer voor je!'Zei ze met medelijden in haar stem. Makkelijk was het niet om zomaar weg te gaan zonder iets te zeggen. Het was zwaar, maar waard. Een koude bries kwam langs. Ondanks dat ik een jurk aanhad met lange mouwen, was het best fris. Ik keek even omhoog. Het was aardig donker. 'Zullen we snel terug gaan?'Stelde ik voor.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Xamen Kennedy Peyton

"Dat stelde ik daarnet ook al voor," Lachte ik zuchtend en ging nonchalant met mijn hand door mijn haar. "Zeker dat niemand mijn vest moet lenen? Ik ben een man, ik kan best tegen de kou."
    Gespeeld trots stak ik mijn borst een stukje naar voor terwijl ik me breed maakte en keek de dames lachend aan.
    "Ok, ik maak maar een geintje," Grinnikte ik. "Hoewel ik best mijn vest wil uitlenen hoor."
    Ik leunde tegen een boom en keek het tweetal afwachtend aan.

Maria Ciara Maunier
    'Als we nu terug gaan, niet' antwoordde ik toen Xamen vroeg of één van ons zijn vest wou lenen. 'Maar als we nog langer hier blijven dan wil ik je vest wel lenen ja, anders wordt het wel heel koud' vervolgde ik, waarna ik maar richting de grot begon te lopen. Hou eerder we daar waren, hoe meer tijd ik had om even na te denken voor ik -met mijn vest aan- weer naar beneden zou gaan. Die tijd om na te denken, die had ik wel nodig. Ik moest nadenken over het gesprek tussen mij en Lynette en over het feit dat ze meer van mijn spullen in haar bezit had dan dat ik eerst dacht.

Xamen

Op een rustig tempo begon ik te wandelen in de richting van waar ik was gekomen.
    "Morgen een nieuwe dag," Zuchtte ik vermoeid en vroeg me af of we die net zo goed zouden kinnen overleven als de andere dagen. "Ik heb eigenlijk zin in wat avontuur om eerlijk te zijn."
    Ik snoof even en keek de beide dames met een grote, rebelse grijns aan.
    "Zijn er zo geen reizigers die overdag door het bos gaan? Misschien kunnen we die overvallen?"

Pronks -> PeregrinTook
    En zijn r nog mensen die me willen meeten.

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

[Zullen we gewoon naar volgende dag verspringen? Dan kan iedereen weer gewoon mee spelen]

[Ja, ik vind het goed. Marilyn en Ivan hebben hun gesprek gewoon afgerond, als Leannan het niet erg vind? ]