• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Marilyn Avellana Pendragon - 17 - Leannan
    - Lynn Marshall - 19 - PeregrinTook
    - Amelia Elizabeth Wright - 16 - DragonLove2
    - June Rose Richmond - 17 - xFreedom


    Jongens:
    - Nuallan Kaolin - 20 - Mylox
    - Leon James Smith - 20 - DragonLove2
    - Ivan Daniël Newton - 18 - xFreedom
    - Bo Cruz - 19 - ThoseWords


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - Lynnette Charlene Livingston - 19 - RainbowShine
    - Amare Catherine Eastwood - 18 - IHeartMusicc
    - Kayleigh the Dutchman - 18 - PeregrinTook


    Jongens:
    - Xamen Kennedy Peyton - 19 - Leannan
    - Mylan Yrian Jeo - 17 - Mylox
    - Christopher - 18 - PeregrinTook
    - Justin Alexander Samuels - 19 -IHeartMusicc



    Het begin:
    We beginnen dat het avond is, vlak voor het avond eten. In het bos zijn er een paar mensen eten aan het koken en de rest is aan het trainen op het trainingsveld en worden zo voor het eten opgehaald. Bij het koninkrijk gaat dit een beetje hetzelfde, maar zijn er natuurlijk ook mensen die zowel niet aan het vechten als aan het koken zijn, maar gewoon hun eigen leventje leiden (dit zijn alleen de mensen die in het dorp wonen en niet tot het kasteel behoren).

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 21:49 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lynnette Charlene Livingston
    Rustig at ik mijn ontbijt op. Ik had het vandaag druk, maar wie niet? Ik liep even naar de ramen toe en keek naar buiten. Het zonnetje scheen en het was mooi weer. De vogeltjes waren goed te horen. Mooi weer betekent dat mensen trekken door de bossen. En mensen betekent spullen. We kunnen ze niet even kopen, dus waarom niet op een andere manier? Ik pakte mijn mantel en deed hem om.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Maria Ciara Maunier
    'Waar ga je naartoe?' vroeg ik toen ik Lynette haar mantel om zag doen. Zij en Xamen hadden het gister over het overvallen van reizigers, maar dat waren ze niet echt van plan te gaan doen toch? Of wouden ze net zo erg worden als de koning, of misschien nog wel erger, ontdekt worden?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lynnette Charlene Livingston
    'Waar ga je naartoe?' Hoorde ik opeens. Ik zag Maria opeens staan. 'Spullen halen. Het is een super mooie dag vandaag. Er zullen zeker veel reizigers zijn,' Vertelde ik. Ik kon al aan haar blik zien dat ze het niet mee eens was. 'Maak je geen zorgen. Meestal stoppen we mensen die vervoeren onder de naam van de koning. Er word namelijk veel met spullen heen en weer gebracht, terwijl ze ook gewoon in het kasteel kunne blijven staan...' Ik dwaalde even af.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [@Leannan, ik ben zo terug om je weer lastig te vallen met Leon.. Ik moet even naar mijn vader verhuizen;) *mijn ouders zijn gescheiden*, tot zo!]


    It's never gonna happen, Guys.

    Maria Ciara MAunier
    Even moest ik mijn best doen niet geïrriteerd over te komen. Alsof ik dat niet wist, ik had jaren in het kasteel gewoont en wist dus maar al te goed hoe alles daar werken. Sterker nog, als de koningin nog leefde, woonde ik daar nogsteeds en was het kasteel na haar dood zelf mijn eigendom geworden. 'Ga je dan wel vermomd?' vroeg ik, om bij het onderwerp te blijven. 'Ik wil namelijk niet dat we ontdekt worden' Zelf vond ik dat we al die spullen niet nodig hadden, we redden ons hier goed, maar blijkbaar was ik één van de weinige die er zo over dacht.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Marilyn Avellana Pendragon

    Ik wist best dat het zwaar zou worden als ik alle verhalen moest geloven over de soldaten, maar dit is wat ik wilde en ik zou me niet zo snel van mijn stuk laten brengen.
    Ik wandelde op mijn gemakje achter hem aan en vroeg me plots af wat er in zijn hoofd af zou spelen.
    Hij was hier niet voor zijn plezier, dat kon je zo al raden.
    Ik trok de kap van mijn cape wat verder over mijn hoofd terwijl de geur van bloemen automatisch mijn neusgaten binnendrong waardoor ik onbewust glimlachte.
    Natuur vrolijkte me altijd op, wat in mijn voordeel was als hij het me moeilijk zou maken.
    "Wat is je naam eigenlijk?" Vroeg ik en wandelde naast hem. "Die had je nog niet verteld."


    [Gaan ze te paard of te voet? :') Anders moeten ze nog langs de koninklijke stallen En ok, is goed (: .]

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 22:09 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Lynnette Charlene Livingston
    'Ga je dan wel vermomd?' Vroeg ze. 'Ik wil namelijk niet dat we ontdekt worden,' Ik snap haar zorgen. In het begin was ik er ook geen fan van.
    'Maak je geen zorgen,' De mantel zat namelijk ook op mijn hoofd. Als ik het goed deed kon niemand mijn gezicht ziet. 'De meeste van ons zijn erop getraind om ervoor te zorgen dat onze gezicht niet laten zien. Zal ik je het anders laten zien?' Vroeg ik vriendelijk.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Maria Ciara Maunier
    'De meeste van jullie?' vroeg ik verbaasd. Om de één of andere reden gaf ze me steeds het gevoel alsof er vanalles gebeurde waar ik niks vanaf wist, iets wat me een akelig gevoel gaf. Als ik zelfs hier niet wist wat er allemaal gebeurde, hoe zou ik dan ooit het respect van mijn volk terug kunnen krijgen als we in staat waren de koning te verslaan?


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Mag jij kiezen! Ben ik alweer;)]

    Leon James Smith

    "Wat is je naam eigenlijk Die had je nog niet verteld." Pas als ze het zegt, weet ik dat het waar is. "Raad eens!" zeg ik grijnzend. Als ik achterom kijk, zie ik Marilyn op hakken achter me aan hobbelen. Dat wordt nog een hele rit voor haar. Grijnzend kijk ik haar aan. "Moet je niet een paard halen ofzo? Straks breek je nog één van je dierbare hakken!" Ik werp het spottend haar kant op. Grijnzend draai ik me weer om. Dit heb ik altijd al een keer willen proberen, zo lang mogelijk onredelijk doen tegen een hofdame, totdat ze flipt. Ik wil wel eens zien wat Marilyn allemaal kan hebben. Als ik naar beneden kijk, zie ik dat mijn veter los zit. Ik buig me overdreven naar voren en natuurlijk heeft Marilyn nu een prachtig uitzicht op mijn legergroene onderbroek. Achja, mij kan het geen ene REET schelen. Dan val ik in lachen uit om mijn eigen grapje. Dit is wel het allerslechtste binnenpretje wat ik ooit heb gehad.


    It's never gonna happen, Guys.

    Lynnette Charlene Livingston
    'De meeste van jullie?' Vroeg ze verbaasd. 'Ja, sommige zijn het nog aan het leren,' Legde ik haar uit. Ik keek haar even aan. 'Volgens mij weet jij niet zo goed wat we allemaal doen. Ik laat je het wel zien,' Zei ik enthousiast op het laatst. Ik liep naar haar toe. 'Loop maar mee,'Zei ik.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Maria Ciara Maunier
    Fijn... Er gebeurden hier dus inderdaad dingen waar ik niks vanaf wist, die voor haar heel normaal waren. Hoe zou ik in hemelsnaam dingen vanuit een kasteel kunnen regelen als hier, in deze hechte groep, mij al zo veel dingen ontgingen? Het was wel alsof ik alleen maar bezig was met het geheim houden wie ik werkelijk was en voor de rest alles wat ook maar een beetje belangrijk was vergat... 'Laat maar zien' zei ik uiteindelijk, zuchtend. Ik was wel benieuwd over wie ze het had


    Keep your head up, keep your heart strong

    [sorry dat alles misging, mensen. Ik ga maar slapen.]


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Mylox schreef:
    [sorry dat alles misging, mensen. Ik ga maar slapen.]

    Geeft niks, meid
    slaap lekker!


    Keep your head up, keep your heart strong

    Mylox schreef:
    [sorry dat alles misging, mensen. Ik ga maar slapen.]


    Geeft niets! Je hebt ook veel gemist!
    Komt wel goed;)
    Slaap lekker!


    It's never gonna happen, Guys.

    Lynnette Charlene Livingston

    'Laat maar zien,' Zei ze met een kleine zucht. 'Loop maar achter me aan,' Zei ik zacht en begon richting het bos te lopen. het bos was vrij dicht gegroeid, maar lopen was gemakkelijk. 'Meestal stoppen we bij een pad of stukje weg. Soms is het een loper, of iemand met paard, maar koetsten soms ook. Het is vrij makkelijk te zien of ze iets belangrijk vervoeren. het is te zien aan hun uiterlijk,' Vertelde ik haar. Even later liep ik een bosje uit en zag een stuk weg van zand. 'Heb je echt nooit gehoord dat we dit doen?' Vroeg ik haar nieuwsgierig.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor