• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Marilyn Avellana Pendragon - 17 - Leannan
    - Lynn Marshall - 19 - PeregrinTook
    - Amelia Elizabeth Wright - 16 - DragonLove2
    - June Rose Richmond - 17 - xFreedom


    Jongens:
    - Nuallan Kaolin - 20 - Mylox
    - Leon James Smith - 20 - DragonLove2
    - Ivan Daniël Newton - 18 - xFreedom
    - Bo Cruz - 19 - ThoseWords


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - Lynnette Charlene Livingston - 19 - RainbowShine
    - Amare Catherine Eastwood - 18 - IHeartMusicc
    - Kayleigh the Dutchman - 18 - PeregrinTook


    Jongens:
    - Xamen Kennedy Peyton - 19 - Leannan
    - Mylan Yrian Jeo - 17 - Mylox
    - Christopher - 18 - PeregrinTook
    - Justin Alexander Samuels - 19 -IHeartMusicc



    Het begin:
    We beginnen dat het avond is, vlak voor het avond eten. In het bos zijn er een paar mensen eten aan het koken en de rest is aan het trainen op het trainingsveld en worden zo voor het eten opgehaald. Bij het koninkrijk gaat dit een beetje hetzelfde, maar zijn er natuurlijk ook mensen die zowel niet aan het vechten als aan het koken zijn, maar gewoon hun eigen leventje leiden (dit zijn alleen de mensen die in het dorp wonen en niet tot het kasteel behoren).

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 21:49 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Maria Ciara Maunier
    'Ja, jij hebt ook wel eens een grote mond, maar jij verteld mij nooit dat ik iets moet of niet mag doen' antwoordde ik 'Wat maar beter is ook, anders ging ik ook helemaal niet zo goed om met jou als ik nu doe.' vervolgde ik. Ik haatte het namelijk als mensen gingen denken dat ze konden bepalen wat ik wel of niet deed. 'Maar ik mag haar wel hoor, zolang ze me niet gaat vertellen wat ik wel en niet moet doen is er niks aan de hand'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Xamen

    Ik was even stil en liet haar woorden tot me doordringen.
    "Nu ik erover nadenk," Zei ik al wat serieuzer. "Ik zou er eerlijk gezegd ook niet mee kunnen lachen als iemand me zou commanderen."
    Ik fronste mijn wenkbrauwen en zuchtte.
    "Misschien is het gewoon de spanning?" Vroeg ik en keek weer op. "Er zijn mensen die denken dat de soldaten op komst zijn voor ons."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leon James Smith

    Net als ik antwoord wil geven, onderbreekt ze me al.
    "Heeft u bezwaar dat ik een dolk meeneem?" Verbaasd kijk ik de hofdame aan. Een meisje met een dolk? "Een kwestie van een veilig, vertrouwd gevoel."
    Dan begin ik keihard te lachen! Ze maakte een grapje toch? Meiden konden niet met wapens omgaan, daar waren ze veels te onhandig voor. Zeker de dames van het paleis zouden nog geen mes vast kunnen houden. Ze zou alleen zichzelf verwonden. Als ik uitgelachen ben, haal ik eerst even diep adem. "Dat lijkt me niet zo slim, u zou alleen maar zichzelf verwonden." Koppig, maar toch grinnikend draai ik me van Marilyn weg.
    "Ik bescherm u wel hoor tegen de boze mensen van het dorp! Al denk ik dat ze nooit geen vlieg kwaad doen." Lachend loop ik van haar weg.

    [Hihi, ik haalde de achternamen door elkaar. Wat slecht xD]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 21:27 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Maria ciara Maunier
    'Als ze er zo zeker is dat ze naar het kasteel toe kan gaan, daar dingen die kan stelen en vervolgens terug kan komen zonder dat iemand haar pakt of achter volgt, zal ze daar geen moeite mee hebben, denk je niet?' Ik haatte het om zo over mensen te praten, maar ik moest ook gewoon even mijn irritatie en agressie kwijt. Iets wat het beste bij hem kwam, omdat ik hem altijd alles kon zeggen...


    Keep your head up, keep your heart strong

    Marilyn

    Ik was op mijn tenen getrapt door zijn manier van reageren.
    "Eikel," Mompelde ik nog toen ik hem weg zag gaan.
    Hij had waarschijnlijk geen flauw idee dat ik tijdens mijn vrije uren toen ik jonger was, leerde zwaardvechten dus zou ik best ook met een dolk overweg kunnen.
    Ik klemde kwaad mijn tanden op elkaar en draaide me met een ruk om.
    Alle mannen waren altijd hetzelfde!
    Vrouwen konden niets, hoorden thuis in de keuken of bij de kinderen en hoorden zich netjes te gedragen terwijl de mannen zich als een stel wilde zwijnen gedroeg.
    Met grote passen beende ik weg terwijl mijn krullen wild achter me aan dansten.
    De roos die ik vast had, gooide ik hardhandig op de grond en keek niet één keer achterom.


    Xamen

    "Wat ga je doen als ze wel degelijk gevolgd wordt?" Vroeg ik en keek strijdlustig op. "De achtervolger doden?"
    Dat was precies wat ze bij ons ook zouden doen als ze ons te pakken zouden krijgen en dat was net wat ik wilde.
    Gewoon om de koning nog wat te tarten.
    "Of hou je de achtervolger gewoon gevangen?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [ Ik heb wat gemist. Mag ik een samenvatting en hoelaat is het en waar zijn we xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Nou ja.. Vanuit het kasteel is dus een opdracht gekomen naar twee mensen, die de plek moeten controleren waar een groot feest wordt gehouden. Aangezien de koning ook op dat feest moet komen, moet alles vlekkeloos verlopen.

    En het bos zijn de mensen klaar met eten. Ik geloof dat Maria ruzie heeft gehad met Lynette en nu zit ze samen te kletsen met Xamen. Zo vat ik het toch aardig goed samen toch? Het is nu laat in de avond trouwens!]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 21:39 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Leon James Smith

    Nog steeds met een grote grijns op mijn gezicht loop ik terug naar huis. Dit ging helemaal niet zo'n vreselijke opdracht worden als ik dacht! Een beetje de omgeving verkennen en Marilyn pesten. Wat wou je nog meer? Een dolk meenemen? Ha, wie had dat nou gedacht? Als ik bij mijn huisje kom, haal ik de deur van het slot en ga dan naar binnen. Mijn pannen van het eten koken staan nog op het aanrechtblad en met een zucht begin ik met de afwas. Gelukkig was ik snel klaar, één persoon eten, één persoon rommel. Dat was dus gelukkig niet veel. Ik grijp mijn zwaard en geduldig begin ik het met een steen te slijpen.


    It's never gonna happen, Guys.

    [ Thank uu ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amare Catherine Eastwood

    Het was erg druk. Ik glimlachte en stond op waarna ik nog even naar het veld ging om mijn vechttraining uit te voeren.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Marilyn

    Ik ging weer naar mijn kamer, waar ik hardhandig de koffer op de vloer smeet.
    Terwijl ik een hele boel verwensingen tegenover mannen uitsprak, gooide ik verschillende spullen in mijn koffer.
    Dingen die ik absoluut niet kon missen en dingen die ik ook daadwerkelijk nodig had.
    Mijn dolk stak ik in de zijkant van mijn laarsje zodat ik er spoedig bij zou kunnen als het nodig was.
    Wanneer mijn koffertje klaar was, sloot ik het en gaf ik er een ferme trap tegen uit frustratie.



    [Haha, Marilyn is nogal een driftkikker :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [ik vind je stukje echt grappig xD wat is Leon toch gemeen..:P Maar ik zit een beetje vast nu, wat ik met Leon alleen nog kan gaan doen is slapen xD aangezien hij de volgende dag pas weer weggaat en met Amelia moet ik eigenlijk wachten op xFreedom! Dus ik gaat ervandoor.. Weltrusten iedereen! xD]


    It's never gonna happen, Guys.

    [Toodles]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maria Ciara Maunier
    Een tijdje bleef ik stil, nadenkend over zijn vraag. 'Ik denk dat ik ze eerst maar gewoon gevangen houd, kijken of ik informatie uit ze kan krijgen of dat ze nog ergens bruikbaar voor zijn. Maar als dat niet zo is denk ik wel dat ze dood moeten ja, we kunnen niet het risico lopen dat ze trug naar de koning gaan en hem informatie geven over onze verblijfplaats.'

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 8:08 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Xamen

    Ik knikte en steunde met mijn ellebogen op mijn knieën.
    "Ik dacht precies hetzelfde," Glimlachte ik en klemde mijn kaken even op elkaar. "De kans is inderdaad groot, dat als we ze zouden laten gaan, dat ze ons zouden verlinken."
    Ik vroeg me af of dat ik de achtervolger ook zou kunnen doden als ik hem kende.
    Dat zou alles een stuk moeilijker maken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.