• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Bisous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10
    - Mia Donovan ~ Gabumon Kamernummer 15
    - Jessie Dacey Richardson ~ Blanche Kamernummer 20


    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Alienprinces Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Bisous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 10:58 ]


    Your make-up is terrible

    Blanche schreef:
    (...)

    [Dan (nu) heb ik een bruiloft, dus kan weer niet luisteren.]


    Vandaag is hij afgelast, problemen met internet.
    Het is verplaatst naar morgen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    (...)

    Vandaag is hij afgelast, problemen met internet.
    Het is verplaatst naar morgen


    [Ok, dan kan ik wel luisteren. (:]

    [Ik zal Jessie ff aan laten komen. Kan ze dan naar Chélle en June? (:]

    Blanche schreef:
    [Ik zal Jessie ff aan laten komen. Kan ze dan naar Chélle en June? (:]


    [is goed, ben zo wel even naar supermarkt a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jessie Dacey Richardson.
    Woedend prak ik mijn auto in een parkeervak. Die vervloekte medebestuurders ook. Iedere dag is hetzelfde gezeur. Ze rijden niet door, remmen precies voor mijn auto en doet nog andere dingen waar ik me vreselijk aan kan irriteren.
    Nu woon ik gelukkig dichter bij mijn werk en mijn opleiding. Dan kan ik hopelijk op de fiets of op de scooter naar school en naar de pub, waar ik achter de bar werk.
    Ik loop het gebouw binnen, waar een man me begroet. Uit zijn warrige woorden kan ik opmaken dat hij Darren Dimir heet en al aardig op leeftijd is. Van die man krijg ik een sleutel met kamernummer twintig in mijn handen gedrukt.
    Ik loop verder en kom ik een klein halletje. Achter de ene deur is en keuken en achter de andere is een woonkamer. Ik zie twee meiden zitten en besluit naar binnen te lopen.
    "Hay," Groet ik ze. "Jessie," Stel ik me voor.

    [Jessie weet toch niet dat het vampieren zijn?]

    [Geen enkele bewoner weet dat ze er zijn.... Tenzij het ze verteld word (:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    [Geen enkele bewoner weet dat ze er zijn.... Tenzij het ze verteld word (:]


    [Oké. ;D]

    -bump-
    [ga zo even reageren.]


    Your make-up is terrible

    Riley Winchester
    "Ja.. Ik ga alvast lopen denk ik." zegt Mia en springt de hangmat ook uit. "Veel plezier met praten." Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik haar na. Wat heeft zíj ineens een haast.
    Ik hoor Solomon zuchten en hij ontwijkt mijn blik. "W-waarom wilde je praten dan?" vraagt hij aan me.
    "Ik vraag me af wat je achterhoud over de bewoners." zeg ik schouder ophalend en kijk naar de weglopende Mia. Die halen we zo wel in.

    Luca Jones
    Het is even stil en ik sluit kort mijn ogen. "We zouden nog een film kunnen gaan kijken? Eentje die jij wilt zien misschien?" Ik glimlach.
    "Eigenlijk kijk ik niet zoveel films behalve als anderen het willen. Ben niet zo'n filmfanaat." beken ik.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    Ik stopte mijn handen in mijn kontzakken en liep rustig verder. Ik had stiekem werkelijk geen flauw idee meer welk kant ik op moest. Terwijl ik liep keek ik om mij heen. Ik snapte nog steeds niet waarom hun het fris vonden. Oké, het was wel een beetje frisjes, maar om dan gelijk terug te gaan? Ik zuchtte zachtjes en liep maar weer verder.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Wie reageert er op Jessie? Ze staat bij Chèlle en June in de woonkamer. ;D]

    Solomon

    "Ik vraag me af wat je achterhoud over de bewoners." Ik kijk op, is dat alles?
    "Niets, denk ik... Ze zijn aardig, gewoon een paar zoals wij en de rest menselijk." Zegt ik dan.
    Weet ik het, wat moet ik zeggen. Ik haal mijns chouders op als teken dat ik het echt niet weet.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Riley Winchester
    "Niets, denk ik... Ze zijn aardig, gewoon een paar zoals wij en de rest menselijk." antwoord hij. Ik blijf stil staan en dwing hem daarmee ook om stil te blijven staan.
    "Meen je dat? Je reactie liet wat anders blijken." zeg ik tegen hem.


    Your make-up is terrible

    Blanche schreef:
    [Wie reageert er op Jessie? Ze staat bij Chèlle en June in de woonkamer. ;D]


    [Sorry, ik zal er morgen op reageren. Ben nu niet echt in een "vampiremood"]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Solomon

    Riley stopt met lopen waardoor ik ook moet stoppen.
    "Meen je dat? Je reactie liet wat anders blijken." Zegt Riley dan.
    "Ja? O. Ik denk dan dat ik iets persoonlijks boven haalde en het door zo te doen probeerde weg te stoppen." Zeg ik dan.
    Ik probeer het Luca incident wel weg te stoppen, maar ik blijf er lijkt wel steeds op terug geroepen gewoorden.


    Ich liebe dich 27.12.23