• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Marlaina Nemesis Haywourth (v)- Syrinx
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke


    Begin
    We beginnen als iedereen aankomt bij de Ranch, Michelle laat dan zien waar iedereen zijn/haar paard kan stallen en daarna geeft ze (als iedereen er is) een rondleiding.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 8:57 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Ik ken enkel JokerBaby, de rest ken ik helemaal niet.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amor8 schreef:
    [Zeg dat dan XD Dus jullie kennen elkaar allemaal, behalve moi?]

    {oh, nee. Alleen ik en Yara (SupahBaby)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Ik,ken niemand van jullie geloof ik... Ik mag over een tijdje pas achter de computer dus dan schrijf ik war en werk ik alles bij. Op smartphone typt het een beetje rot ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Ow, balen LaCerise. Maargoed... okeetjes XD Ik ken ook niemand ^v^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Tayuya Hoshigaki
    Ik ren het hele huis door, heb ik me verslapen kan ik mijn spullen nieteens vinden.
    Na een tijdje heb ik alles gevonden en liep ik naar de keuken waar ik mijn cornfakes at, todat ik een bel hoorde "Dat zal mijn broer zijn" dacht ik terwijl ik naar de deur liep.
    nadat ik mijn broer een knuffel had gegeven ben ik in zijn auto gestapt om
    naar de rach te gaan.


    srry dat ik beetje laat begin:$


    You can't not look cool with a crossbow.

    {Geeft niet ^^ ff kijken of iedereen nu begonnen is, dan kan ik mijn plan vertellen (Als MoonRaven/Tayuya er ook is ofcourse)}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    {Goed, iedereen heeft gereageerd behalve Wonderway en Gaisford (Gaisford moet nog aanmaken geloof ik...) Dus die ga ik ff vragen wat ze willen ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    || Vintain ||
    'Jongens verwerken emoties gewoon niet van de taalkant van de hersenen,' grijns ik en kijk Nala aan. 'Maar soms kan je gewoon niet anders. Soms moet het, soms moet je je emoties gewoon niet delen met de rest van de wereld.'


    I can't define who I am.

    [@LaCerise: Oké ;D]
    [@AkatsukiXxX: OC moet tussen haakjes ;D)

    Luna
    Het is vast prachtig!


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Elena, Luna en Michelle zitten dus op een hek...}
    Michelle
    'Ik vind het zo leuk dat jullie er zijn,' zeg ik grijnzend tegen Elena en Luna, 'Hoe vaak heb ik dat nu al gezegd?? Ach, maakt niet uit, het blijft leuk. En nu alleen nog wachten op Tayuya en Timothy en dan zijn we compleet. Dan kan ik jullie een korte rondleiding geven en natuurlijk mijn geweldige plan vertellen.' Ik staar in de verte, een zucht glijd over mijn lippen, een zucht vol emoties. Blijdschap klinkt er in door, maar ook een beetje melancholie. Ik mis thuis toch wel een beetje, zeker mijn moeder. Ze zal vast ongelooflijk ongerust zijn. Ik SMS haar wel als iedereen er is, besluit ik.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Volgens mij wel]

    Luna
    Het duurt even voor ik door heb dat Michelle het ook tegen mij heeft, zo verdiept ben ik in gedachten naar Merkur aan het kijken. Maar uiteindelijk heb ik het door. "Nou, ik kan niet wachten" Zeg ik grijnzend. Ik ben er weer helemaal bij met mijn gedachten. "Ze moeten maar snel komen"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Elena Mae Perret
    'Je weet dat ik er niet tegen kan als je geheimen voor me hebt.' zei ik lachend. 'Dus kun je het alsjebliiiieeeeeft nu al vertellen?' vroeg ik haar en keek haar met mijn puppy-oogjes aan. Er waren niet veel mensen die deze konden weerstaan, misschien was nu één van die zeldzame keren dat Michelle het kon negeren, maar ik hoopte natuurlijk dat het niet zo was.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {ik was MoonRaven ik heet nu anders}


    You can't not look cool with a crossbow.

    Nala
    Ik knikte. "Dat is waar." zuchtte ik.
    "Heb je broers of zussen?" vroeg ik plots.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tayuya Hoshigaki
    Toen ik er uiteindelijk was knuffelde ik me broer en zij gedag, daarna loop ik naar de ranch terwijl ik me afvraag hoe het hier zal gaan.
    Ik besluit uiteindelijk mijn paard tahnee even te begroeten doordat ik haar eerder naar de manege heb laten brengen.


    You can't not look cool with a crossbow.