• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Marlaina Nemesis Haywourth (v)- Syrinx
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke


    Begin
    We beginnen als iedereen aankomt bij de Ranch, Michelle laat dan zien waar iedereen zijn/haar paard kan stallen en daarna geeft ze (als iedereen er is) een rondleiding.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 8:57 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Elena Mae Perret
    'Sinds ik kan, ik denk dat ik een jaar of 3 was.' zei ik. Het zal vast wel zoiets geweest zijn want Sunny was nog niet zo lang opgeleerd en ik was er altijd bij. Zelfs om hem zadelmak te maken zat ik er meestal wel op, natuurlijk was mijn moeder dan bij me. Ondertussen was mijn vader Quick aan het opleren, het paard van Maxime. Quick was ongeveer een maand ouder dan Sunny, maar ik en Maxime begonnen wel tegelijk met paardrijden. We deden bijna altijd alles samen. Opnieuw voelde ik mijn ogen vochtig worden en nog voor het zichtbaar was dat er een traan uit mijn ooghoek rolde, veegde ik deze ruw weg.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    LaCerise schreef:
    {OMG ik probeer grieks te leren, maar ik heb dus totaal geen concentratie, ik ben gewoon de hele tijd woordjes aan het selecteren en weer deselecteren (ja grieks staat op de computer) wordt leuk met die vertaling ^^
    Owkee beetje useless mededeling, maarja...
    Ik ga trouwens een koekje pakken, willen jullie ook een koekje??'
    Sorry ik word een beetje druk van grieks leren (of eigenlijk naar griekse letters staren maar dat telt ook als grieks leren bij mij c: )}

    /know what you mean
    grieks gaat bij mij ook maar moeilijk./


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luna
    Net als Merkur stap ik een pasje achteruit als Michelle overenthousiast op ons af komt rennen. "MIESJE!" Er verschijnt een enorme grijns op mijn gezicht terwijl ik naar haar verhaal luister. Zo te horen heeft ze heel lang op ons zitten wachten, iets wat ik stiekem best leuk vind. We hebben elkaar ook al zó lang niet meer gezien! Ik en de rest van de club zagen elkaar ongeveer dagelijks, maar Michelle hebben we echt al heel lang moeten missen.. Ik begin me net af te vragen waar ze al die adem vandaan haalt om haar hele verhaal te vertellen, als ze stopt om die reden en vraagt hoe het met me gaat. Voor mij een teken om te vertellen. "Het is hier prachtig, tenminste.. wat ik nu gezien heb. En dat is niet veel" Grijns ik "Maar oké, het gaat perfect met mij en met Merkur, voor zover het perfect kan gaan met ons" Zeg ik met een zure ondertoon. Michelle weet wel wat ik bedoelde. "We zijn hooguit een beetje moe van de reis. Of tenminste, ik een klein beetje. Hoe het met Merkur is weet ik eerlijk gezegd nog niet, maar daar kom ik snel achter" Grinnik ik als hij ongeduldig met zijn neus tegen mijn arm aan duwt en ik hem daarvoor een zacht tikje op zijn neus geef. Dat had hij kunnen verwachten. "Weiland? Goed idee. Meneertje wordt ongeduldig" Zeg ik nog steeds grijnzend. Net op het moment dat ik Merkur mee wil nemen in de richting van de rest, begint Marlaina te zwaaien. Ik zwaai hyper terug en loop met de tassen op mijn rug, met Michelle en Merkur, naar de rest van de groep.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    "Verkeerde vraag." zuchtte ik.
    "Luister. Erover praten kan al veel doen en... ik ben best goed in luisteren en nog beter: ik zwijg als het graf. En als je nu niet wil praten, later kan ook hoor." ik haalde mijn schouders op. "Of helemaal niet. Het ligt helemaal aan jou."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ja, ik wil graag een koekje! xD
    Komt het door ons dat je telkens uit je concentratie wordt gehaald :X? Sorry daarvoor!
    Ik moet toegeven dat ik er best wel jaloers op ben dat jij al Grieks hebt! Ik zit pas in het eerste jaar en heb dus enkel Latijn... ik sta nogal te popelen om die letters te kunnen leren! Wow... ik klink nu echt als een mega-nerd xD]

    LaCerise schreef:
    {OMG ik probeer grieks te leren, maar ik heb dus totaal geen concentratie, ik ben gewoon de hele tijd woordjes aan het selecteren en weer deselecteren (ja grieks staat op de computer) wordt leuk met die vertaling ^^
    Owkee beetje useless mededeling, maarja...
    Ik ga trouwens een koekje pakken, willen jullie ook een koekje??'
    Sorry ik word een beetje druk van grieks leren (of eigenlijk naar griekse letters staren maar dat telt ook als grieks leren bij mij c: )}

    [Ben ik blij dat ik wetenschappen doe. En ik hoef geen koekje, heb net een chocolade muffin op :Y)]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Michelle
    'Laat die tassen maar staan hoor, die pakken we zo wel,' zeg ik tegen Luna als ik zie dat ze al haar bagage mee wil nemen. Dan lopen we naar de rest van de groep toe.
    'Oké, mensen, en nu gaan we echt naar de wei,' zeg ik tegen hen. Ik ga ze voor naar de achterkant van de ranch. Daar liggen de verschillende weides en paddocks. Het zijn heel veel veldjes van verschillende groten. Naast de weides staat een schuurtje waarin alles wordt opgeslagen dat niet in het stalgebouw (dat zo'n beetje naast de weides staat) past.
    'Kies maar een mooie weide uit waar je je paard in wilt zetten, Vin ik heb Blue in box 3 gezet. Dat is de tweede stal aan de linkerkant als je de deur door gaat.' Ik gebaar vaagjes naar het stalgebouw.
    {Ik heb bastogne, en die griekse letters zijn wel handig als je spiekbriefjes wilt maken :Y) (behalve als je bij grieks zit of een leraar die het kan lezen ^^) Maar de grammatica is een kwelling =S, het is trouwens niet jullie schuld dat ik afgeleid word (al hebben jullie er natuurlijk wel een aandeel in ^^) Het is vooral het feit dat ik het concentratievermogen van een paperclip heb ^^}

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 20:41 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [KOEKKKIEEEEE!!!! Dat afleidingsprobleem ken ik XD Ik doe ook VWO trouwens, dus maak je niet druk ^v^ Ik zit wel in de 2e, maar ik zit weer op zo'n school waar ik natúúrlijk weer geen Grieks of Latijns heb, het heet gwn VWO of VWO+. Wij doen niet zo moeilijk met atheneum en gymnasium enzo XD En ja, het is een gewóne school XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Elena Mae Perret
    'Nee, het is geen verkeerde vraag, ik denk er gewoon te ver bij na. Ik denk gewoon zo ver todat mijn emoties het niet meer aankunnen.' zei ik rustig. Ik moest zo weinig mogelijk aan hem en het ongeval denken. Ik ademde eens diep in en uit en het ging meteen al een stuk beter. Ik toverde een zwak glimlachje op mijn gezicht en zag toen Michelle staan bij Luna. Toen ik die twee bezig zag werd ik meteen al een stuk vrolijker en mijn glimlach werd iets groter.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Vintain
    Nadat Michelle me heeft verteld waar ik Blue kan vinden, doe ik moeite om niet te rennen. Snelwandelend (wat er waarschijnlijk heel debiel uitziet) loop ik naar binnen. Van een afstandje zie ik haar al staan, ze herkend me en briest begroetend. Met haar been schopt ze tegen de staldeur aan. 'Meisje,' glimlach ik, en klop op haar flank. Ze duwt haar warme snuit in mijn gezicht en ik proest het uit. 'Ik heb jou ook gemist.' Dan glip ik de stal in en doe een halster om. Daar klik ik blauw (hoe toepasselijk) halstertouw aan en neem haar mee naar buiten, vrolijk tegen haar pratend en haar aaiend. Volgens mij heb ik Blue al een week niet gezien, wat redelijk lang is voor mij. Normaal waren we elke dag samen. Even stralend als Michelle voeg ik me weer bij mijn vriendinnen.


    I can't define who I am.

    Nala
    "Goed." glimlachte ik, toen ik zag dat haar glimlach steeds minder gefaked werd.
    "Ga je mee? Dan zullen we ze eens lekker in de wij zetten." plots draaide ik me naar haar toe.
    "Doe jij eigenlijk iets van jumping of dressuur?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik word gek. Ik heb morgen een Engels proefwerk en ben een uur geleden pas begonnen met leren, en kom er dus achter dat ik 21 superlange grammatica-onderdelen moet leren en 5 bladzijden woordjes. SOS. Ik haat school.]


    I can't define who I am.

    Luna
    "Oké" Met een handige schouderbeweging ploffen mijn tassen op de grond en loopt Merkur even later gewoon weer achter me aan. Ik kijk mijn ogen uit als ik alle hekken zie staan die de weides en paddocks aangeven. Zooo hé! Mies heeft niet gelogen! Merkur doet hetzelfde. Met een opgeheven hals -ook al is hij een IJslander- loopt hij achter me aan om alles zo goed mogelijk te kunnen zien. De hekken zien er stevig genoeg uit en er lijkt geen ontsnappingsmogelijkheid voor hem te zijn, dus ik glimlach opgelucht. Ondanks dat ik het best grappig vind als hij ontsnapt heb ik geen zin om duizend keer achter hem aan te rennen op een vreemde ranch. Wie weet wat hij daar weer allemaal ontdekt.. Bij een weiland waarin Merk rond kan rennen, kan drinken, kan grazen, kan rollen en niet kan ontsnappen doe ik het hek open en leid de IJslander naar binnen, zet hem vast aan het hek, doe zijn bandages en deken af en klik het halstertouw los. Die vermaakt zich hier wel ff.. Terwijl hij briesend naar een voor hem goed plekje tölt pak ik al zijn spullen en sluit het hek zorgvuldig. Dan loop ik weer naar Michelle.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Oow, arme jij! Ik ben zo goed als huiswerkloos XD Sorry, ik hou mijn mond al XD Ik ga ervandooooor! Miss kom ik nog wel terug. Of tewel: ik kom terug XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Elena Mae Perret
    'Dressuur,' zei ik glimlachend, 'wat nogal logisch is aangezien mijn vader in Frankrijk Quarters opleid om dressuur op top niveau te doen.' ging ik verder. 'En jij?' vroeg ik geïntresseerd. Ondertussen zette ik Sunny op één van de weides en liet hem lopen. Hij leefde hem helemaal uit en even zag ik hem "dansen". Mijn glimlach werd weer iets breder toen ik hem bezig zag. Ze kende ik mijn jongen weer.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe