• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Marlaina Nemesis Haywourth (v)- Syrinx
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke


    Begin
    We beginnen als iedereen aankomt bij de Ranch, Michelle laat dan zien waar iedereen zijn/haar paard kan stallen en daarna geeft ze (als iedereen er is) een rondleiding.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 8:57 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Elena Mae Perret
    'Is goed.' zei ik en liep naar Sunny gelukkig had mijn vader hem vast gemaakt aan de omheining zodat hij niet weg kon. Toen ik bij hem stond aaide ik hem even over zijn nek. Ik maakte hem rustig los en ging terug naar Michelle, Vintain en Marlaina.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 17:11 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {Laat maar ^^}

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 17:13 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Michelle
    Elena pakt haar paard alvast, ik gebaar naar de andere twee om hetzelfde te doen.
    'Kom dan laat ik jullie de weides zien,' zeg ik. Er is een grote grijns op mijn gezicht verschenen en die wil er niet meer af, het is ook zo leuk dat er al mensen zijn en dat ze het oprecht leuk en mooi lijken te vinden.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Vintain
    'Waar staat Blue als ik vragen mag?' grijns ik. Mijn grijs wordt nog breder als ik zie hoe blij Michelle ineens wel niet is.


    I can't define who I am.

    Nala Rose Garcia
    Burton reed met onze bescheiden, maar dure wagen het erf op. In de trailer achter de auto zat Faith. Ik was al helemaal gek van haar.
    Mijn ouders hadden haar voor me gekocht, toen ik te horen kreeg dat ik hierheen zou kunnen komen. Natuurlijk waren ze blij dat ze van me af waren. Nu hadden ze eindelijk tijd voor zichzelf. Niet dat ze het gewend zijn om tijd voor me vrij te maken, maar nu hebben ze de illusie dat het niet erg is. Burton stopte en ik wachtte tot hij de deur voor me open deed. Terwijl ik verder uitstapte, haalde hij de koffers uit de wagen. Ik had genoeg mee, je wist maar nooit. Twee grote koffers, op wieltjes natuurlijk, daar moest ik wel mee toekomen.
    Nadat hij de koffers voor mijn voeten had neer gezet, liep hij naar de trailer. Hij haalde Faith eruit, duwde haar leidsels in mijn handen en reed weer weg. Zonder een woord te zeggen.
    "Nou ja. Ik zal jou ook niet missen, hoor. Oude kraai!" mopperde ik. Ik toverde een glimlach tevoorschijn en liep, Faith met me meetrekkend naar Michelle en de anderen eromheen. Ik had niet te duren schoenen aan gedaan. Ze hadden maar 90 euro gekost! Er was ook te veel risico dat ze hier zouden vuil worden.
    "Michelle!" glimlachte ik. "Nogmaals bedankt om me uit te nodigen!" Ik gaf haar snel een knuffel en keek de groep rond.
    "Hallo, ik ben Nala!"

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 17:19 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {@Zayngasm, had je je paard niet meegenomen in een trailer ofzo?? Of heb je hem al vooruit gestuurd??}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Michelle
    'Nala!' riep ik blij verrast, 'wat leuk dat je er bent! Dit zijn Vintain, Elena en Marlaina.' Ik wijs mijn andere vrienden één voor één aan.
    'We wilden net even de paarden naar de wei gaan brengen zodat ze hun benen kunnen strekken na die lange rit, breng je Faith ook mee?' De grijns blijft op mijn gezicht geplakt zitten. Die krijgen ze er met geen mogelijkheid meer af.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Elena Mae Perret
    Ik werd helemaal vrolijk van Michelles glimlach. Nala stelde zichzelf voor en Michelle zei één voor één onze namen. Ik glimlachte vriendelijk naar Nala en naast me hoorde ik Sunny vrolijk hinniken toen hij het woord wei hoorde. Hij bloeide helemaal open als hij een stuk weide had waar hij lekker zijn ding kon doen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Nala Garcia
    "Natuurlijk." glimlachte ik. Terwijl ik wachtte tot we vertrokken draaide ik me naar Faith. Ze was mooi geborsteld en haar vacht glimde.
    Ik streek over haar neus en ze duwde rustig haar hoofd tegen mijn wang.
    Dat was ook een van de redenen dat ik zo van Faith hield, ze was zo rustig. Ik kon helemaal kalmeren bij haar in de buurt. Toen ik en Burton een paard gingen kopen, liepen we in de wei. Faith was meteen op me af komen stappen. Even rustig als altijd en had de geen moment van mijn zijde geweken.
    Dat had ze nog nooit gedaan, had de verkoper gezegd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala Garcia
    "Gaan we dan nog naar de weide?" vroeg ik, toen nog niemand zich had verroerd. Ik streelde over Faith hals, terwijl ik een beetje verveeld voor me uit staarde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Marlaina

    'Jongens!' riep ik vrolijk toen ik mijn vrienden in het vizier kreeg.
    Met Cinnamon achter mij aan dravend rende ik naar ze toe en omhelsde ze allemaal. Er kwam een ander meisje aanlopen met een prachtige schimmel aan haar zeide, een meisje dat ik niet kende. De chique auto waaruit ze net was uitgestapt reed net weg. Ze begroette Michelle en Michelle stelde ons aan haar voor.
    'Hoi!' zei ik vrolijk terwijl ik haar hand vastpakte om hem te schudden. 'Noem me trouwens maar gerust Milly.'

    [Vooruit gestuurd]

    Vintain
    Mar begroet ons uitbundig. 'Leuk om je weer te zien,' grijns ik. Als Nala zich bij ons voegt, glimlach ik vriendelijk naar haar. Dan kijk ik vragend naar Michelle.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:15 ]


    I can't define who I am.

    Nala Garcia
    "Hallo. Ik ben Nala." glimlachte ik.
    Ik wende me plots met bezorgde blik naar Michelle.
    "Euhm... heb je iemand gevonden die me wil leren paardrijden?" fluisterde ik in haar oor. Mijn ouders hadden maar gewoon een paard voor me gekocht, zonder enige les of zo.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle
    'Vin, jouw paardje staat in de stallen, daar kunnen we wel even langs lopen als we de anderen naar de weide brengen,' zei ik glimlachend tegen hem. Daarna wendde ik met tot de rest.
    'Follow me, people,' en ik huppelde voor hen uit. Ik hield even stil om te zien of ze me volgden. Toen zorgde ik ervoor dat ik naast Nala terecht kwam.
    'Waarschijnlijk wil Vintain je wel lesgeven,' fluisterde ik glimlachend tegen haar, 'het is echt een schatje.'


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nala Garcia
    "Bedankt." zei ik oprecht dankbaar.
    "Trouwens. Mooie plek hier." glimlachte ik. Ik hield nu al meer van deze plek dan van mijn eigen huis.


    “To live will be an awfully big adventure.”