• Welkom in San Fransisco, waar het weer altijd lekker is en de inwoners er altijd geweldig uitzien. Laat me je meenemen Beaumont Highschool, waar de elite zijn kinderen heen stuurt. Ze zien er uit als engeltjes, niet? Mis. Het zou een grote fout zijn deze jongeren te onderschatten. Hun leven bestaat uit decadentie en intrigues en wie daar niet in past kan maar beter opletten. Maar gelukkig ben ik er, om hun geheimen aan het licht te brengen.
    And who am I? That's one secret I'll never tell
    You know you love me.
    XOXO, Gossip Girl



    Meisjes:
    - Assassin - Haven Lockwood | Goldilocks
    - Aragog - Charline Lisa-Marie "Char" Billington | Dark & Dangerous
    - Cooper - Ashleigh Lauren "Leigh" Jensen |
    - Meade - Amelia Grace "Mia" Lawrence | Dollface
    - Colfer - Michele Leandros "Mich" Sullivan | Sweet Mouth
    - Amorphous - Skylar Hope "Skye" Chamberlain | Bouncy
    - Rechazame - Cristela Cascata "Cris" Santos | Femme Fatale

    Jongens:
    - Cosette - Sebastièn "Bas" Malfoi | Little Count
    - Gaisford - Joshua Liam "Josh" Jefferson | Loverboy
    - Mebarak - Micah Warren Francis | Brains
    - Chaim - Mattew Oliver "Matt" Sanz | Stretch & Spicy
    - Blanche - Björn Liam Sanford | Face
    - Morticia - Beck Michael "Mike" Bowen | Six-Beck
    - Trident - Eros Sam "Sammy" Russel | Cupid

    Regels:
    - Minstens 4 regels
    - OOC wordt aangegeven door je tekst tussen [] te plaatsen
    - 16+ is toegestaan
    - Ik begin pas als er voldoende jongens zijn
    - Manipuleer, bedrieg en verraad elkaar. Je kan het niet spannend genoeg maken.
    - Ik en Colfer zijn de enigen die aankondigingen van Gossip Girl maken.
    - Nieuwe topics mogen aangemaakt worden door Cosette,Colfer, Mebarak en Meade


    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 17:05 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    Beck begint te grijnzen
    'Als de strandwacht toevallig een mooie dame met de naam Skylar Chamberlain heet, dan vind ik het meer dan best,' zegt hij breed grijnzend en zijn ogen glijden over mijn lichaam.
    Ik grinnik even en doe een stapje dichter naar hem toe zodat ik vlak voor hem sta. Ik pak lichtjes zijn kin vast en dwing hem zo naar mijn gezicht te kijken. 'Mijn gezicht zit hier lieverd,' zeg ik met een klein lachje. Mijn vingers glijden even van zijn kin, naar zijn kaak lijn en ik laat ze via zijn hals naar beneden glijden waarna ik ze weer weg haal.
    'Morgen surfen dus?' vraag ik. Dan kan ik beter niet te veel drinken anders ben ik straks degene die gered moet worden door de strandwacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Is er iemand die met Haven wilt praten? :'D]


    Your make-up is terrible

    Beck Michael Bowen.
    Ze grinnikte even en deed een stapje dichter naar mij toe, terwijl ik haar volg met mijn ogen, ze staat nu vlak voor me en pakt lichtjes mijn kin vast, waarna ze me dwingt om naar haar gezicht te kijken.
    “Mijn gezicht zit hier lieverd,” Een klein lachje kwam er op haar lippen en damn, wat heb ik opeens zin om haar lippen te… Nee, Beck, je bent een volwassen jongen en je gaat haar niet benutte voor je eigen persoonlijke genoegens.
    Haar vingers glijden even van zijn kind, naar mijn kaaklijn en laat ze daarna via mijn hals naar beneden glijden, waarna ze haar hand weer weghaalt. De plekken waar ze mijn huid heeft aangeraakt, voel ik tintelingen en er kwam een klein, scheef grijnsje op mijn gezicht.
    “Morgen surfen dus?” Bevestigend geef ik haar een kort knikje, terwijl ik haar heupen zachtjes vastpak en haar nog wat naar me toe trek.
    “Wat krijg ik als beloning?” Fluister ik, wel heel vlakbij haar lippen met nog steeds dezelfde grijns op mijn gezicht.

    (Je mag Skylar en Beck wel storen, als Cheryl het ook goed vindt? ^^)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    Er staat een scheef grijnsje op zijn gezicht. Hij pakt zachtjes mijn heupen beet en trekt mijn naar zich toe.
    'Wat krijg ik als beloning?' fluistert hij.
    Onze lippen zijn erg dichtbij elkaar en ik buig me nog ietsjes naar hem toe zodat er nog maar een paar millimeter tussen zit.
    'Als beloning voor wat?' vraag ik. 'Voor als je beter bent ik surfen als mij?' vraag ik er gelijk achteraan. Ik laat mijn vingers plagerig over zijn borstkas kriebelen. 'Verzin maar iets,' zeg ik dan. 'Niet dat het erg zinvol is want ik ben toch beter.'

    [Is goed hoor ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Haha, ze zijn niet echt in een positie om gestoord te worden denk ik.]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    [Haha, ze zijn niet echt in een positie om gestoord te worden denk ik.]

    (Jawel joh, is toch gezellig? :p Gehe, maar áls je wilt komen, moet je nog wel even op mijn reactie wachten, want ik ben al met post bezig :'D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik kijk nog wel dan.]


    Your make-up is terrible

    Beck Michael Bowen.
    Ze boog nog iets naar me toe, zodat er nog maar een paar millimeter tussen zit.
    “Als beloning voor wat? Voor als je beter bent in surfen als mij?” Vroeg ze en liet tegelijkertijd haar vingers plagerig over haar borstkas kriebelen, “Verzin maar iets,” Zegt ze dan, waarbij ik even glimlach.
    “Niet dat het erg zinvol is, want ik ben toch beter.”
    Mijn lippen veegde tegen die van haar aan, toen ik dit keer degene was die met praten begon, al leek het meer op fluisteren. Wat eigenlijk ook zo was, maar waar ik niet echt aandacht aan besteedde.
    “Ik ben toch echt beter, lieverd,” Grijns ik groot, waarna ik mijn vingers over haar heupen laat dwalen en dan zachtjes mijn lippen op die van haar drukte, terwijl ik mijn tong over haar onderlip streek.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [wat heb ik gemist?+waar kan ik inspringen]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    'Ik ben toch echt beter, lieverd,' grijnst hij breed maar het klinkt wel als een fluistering en zijn lippen veegden tegen die van mij. Zijn vingers glijden over mijn heupen wat er voor zorgt dat het daar begint te tintelen. Dan drukt hij ineens zachtjes zijn lippen op die van mij en streelt met zijn tong over mijn onderlip.
    Het voelt fijn, dat kan ik niet ontkennen. Uit automatische kus ik hem bijna terug maar ik kan mezelf nog inhouden en haal mijn lippen van die van hem maar mijn handen blijven wel op zijn borstkas liggen.
    'Als ik jou was zou ik toch maar een beloning verzinnen want ik ben niet van plan om te verliezen,' zeg ik plagend. 'Dus zeg het maar,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    -> Mijn Topic's.

    [ xMarvelous --> Amorphous ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Beck Michael Bowen.
    Ze haalt haar lippen van die van mij, waardoor ik grinnik, aangezien ik dacht dat ze er wel in mee zou gaan. Haar handen blijven wel op mijn borstkas liggen en die van mij op haar heupen.
    “Als ik jou was zou ik toch maar een beloning verzinnen want ik ben niet van plan om te verliezen,” Zei ze plagend, “Dus zeg het maar,” Ik draai mijn hoofd even zuchtend weg, maar kijk haar dan weer aan en grijns groot.
    “Dan mag ik jou voor één dag hebben!” Lach ik jongensachtig, terwijl ik haar oppak en plagend over mijn schouder gooi. “Of ik ontvoer deze mooie dame gewoon!” Dan begin ik met haar stevig vast rond te rennen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    Beck draait zijn hoofd zuchtend weg maar kijkt me iets later alweer breed grijnzend aan.
    'Dan mag ik jou voor één dag hebben!' lacht hij jongensachtig. Hij pakt me op en gooit me over zijn schouders. 'Of ik ontvoer deze mooie dame gewoon!' Hij begint rond te rennen en ik moet met beide handen mijn jurkje vastpakken om er voor te zorgen dat het niet opkruipt.
    'Wat krijg ik als ik win?' vraag ik. 'En even dat je het weet, als je me dan voor één dag hebt betekent niet dat je met me kan doen wat je wilt.' grinnik ik dan.
    'Wil je me misschien alsjealsjealsjeblieft neerzetten?' vraag ik als Beck nu al een tijdje rent. 'Je schouder ligt nou niet bepaald lekker'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bas

    "Nee. Niets bijzonders in ieder geval."
    Mijn ogen glijden meteen naar de eigenaar van de mannelijke stem. Micah. Ik trek een wenkbrauw op en laat een zachte glimlach op mijn gezicht verschijnen. Ik neem nog een slokje van mijn bier voor ik antwoord.
    "Niks spannends meegemaakt? Niks dat je vakantie de moeite waard gemaakt heeft? Kom op, Micah. Er moet toch iets zijn?" vraag ik met een hoopvolle fonkeling in mijn ogen. "Geen meisje dat je aandacht getrokken heeft?"
    Ik geef mezelf een standje als ik mezelf erop betrap naar zijn geaardheid te polsen. Het was op z'n minst nog wel subtiel.
    Ik richt mijn ogen even op de flessen drank en ben dankbaar als ik een berichtje krijg. Ik grinnik even als ik zie van wie het komt. Het duurde nog lang, meestal komt de eerste sms het eerste half uur van mijn feest.

    Gespot:
    Bouncy & Six-Beck die tongtikkertje spelen.
    Is er een nieuw koppel in de maak op Mount Olympus?
    Of heeft de godendrank gezorgd voor losbandigheid?
    Ik hou je op de hoogte.
    XOXO, Gossip Girl.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 19:22 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.