• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael

    "Nou, je hebt geluk. Ik wilde je bijna gaan kietelen om die lach van je te zien."
    Ik slaak een opgelucht zuchtje en doe dan mijn ogen weer dicht zodat ik de zon kan vermijden. Met een glimlach luister ik naar haar zachte geneurie. Mijn armen kruis ik achter mijn hoofd. Ik zou wel uren kunnen liggen in de zon. Met een lekker muziekje, een drankje en goed gezelschap is het zeer goed uit te houden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna.

    Slaperig rek ik me uit. Een irritant gepiep dringt door. Vermoeid ga ik op zoek naar mijn mobiel. Aan het voeteneind van mijn bed vind ik het ringelende dingetje en ik druk het nummer weg. Het zal wel school zijn, waar we blijven. Even draai ik me om naar Jeremy die nog ligt te slapen. Vanzelf krullen mijn mondhoeken omhoog. Ik kan me niet herinneren dat ik me ooit zo gelukkig heb gevoeld. Vermoeid laat ik me weer op het bed ploffen en ik kruip lekker tegen hem aan. Zachtjes druk ik een klein kusje op zijn voorhoofd nadat ik de dekens over ons heen heb gelegd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik kreun vermoeid wanneer ik een irritant gepiep hoor.
    "Hmmzetdadav," mompel ik.
    Ik zucht opgelucht wanneer het stopt en draai me om. Ik voel Donna naast me neerploffen en tegen me aankruipen. Onbewust leg ik mijn arm om haar middel. Ik voel haar lippen op mijn voorhoofd en de dekens om ons heen.
    "Goed geslapen, prinses?" fluister ik schor.
    Ik houd nog steeds mijn ogen gesloten, en ga onder de lakens op zoek naar haar hand om onze vingers te verstrengelen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Goed geslapen, prinses?"
    Ik knik zachtjes terwijl hij onze vingers verstrengeld.
    "Ja," mompel ik zachtjes.
    Ik voel geen enkele noodzaak om nu, vandaag, nog uit bed te komen. Uren zou ik zo kunnen liggen. Niets doen, niets denken, alleen liggen en genieten. Ik krul mezelf tegen hem op en leg mijn hoofd tegen zijn hals.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ja."
    Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht, en ik waag het erop om mijn ogen te openen. Ik zie hoe ze zich tegen me aannestelt, en ik laat mijn vrije hand over haar rug strelen.
    "Ik hou van je," fluister ik zacht.
    Ik kan het niet genoeg zeggen, zij en iedereen mogen het weten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ik hou van je."
    Zachtjes druk ik een klein kusje op zijn lippen.
    "Ik ook van jou," fluister ik terug.
    Ik trek hem zo dicht mogelijk tegen me aan en nestel me tegen zijn warme, blote lichaam.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik ook van jou."
    Glimlachend kijk ik haar aan hoe ze nog dichter tegen me aan komt liggen.
    "Vermaak je je een beetje?" vraag ik lachend.
    Ik knijp zacht in haar hand en streel met mijn duim over de rug ervan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Vermaak je je een beetje?"
    Ik voel zijn duim over mijn hand gaan en ik kijk hem verliefd aan.
    "Met jou altijd," grinnik ik.
    Liefdevol druk ik een kus op zijn lippen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Met jou altijd."
    Ik grinnik en kus haar zacht terug.
    "Ach ja, ik lijk dat soort invloed te hebben op mensen."
    Lachend kijk ik haar aan en druk iets ruwer mijn lippen op de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ach ja, ik lijk dat soort invloed te hebben op mensen."
    Grinnikend zoen ik hem terug.
    "Dat dacht ik al," fluister ik zachtjes tegen zijn lippen waarna ik de mijne er weer op druk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Dat dacht ik al."
    Ik druk kleine kusjes op haar lippen.
    "Je kent me te goed," zeg ik grinnikend.
    Ik ga met mijn hand door haar haren en kijk haar verliefd aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Ik grinnik als ik Mary zie zitten grijnzen en beëindig rustig het liedje. Ik zet de gitaar naast de piano neer en kijk haar aan.
    "Er zit wat op je gezicht," grinnik ik. "Ik help je wel even."
    Ik leg een hand op haar wang en druk mijn lippen zachtjes op de hare.
    Hoe ik iemand als haar ooit zo ver kunnen krijgen heb met me uit te gaan, het is me een raadsel. Dat ze dan ook nog eens met mij wil samen zijn gaat me al helemaal te boven.
    Met een verliefde glimlach kijk ik haar aan.

    Charlotte

    Als ik klaar ben met neuriën, zucht ik tevreden. Ik kijk naar een lieveheersbeestje dat op mijn buik gekropen is en neem het beestje op mijn vinger. Ik breng het dichter naar mijn gezicht en tel de stipjes op zijn rug. Vijf. Vroeger had ik dit heel amusant gevonden, stipjes tellen. Of als het regende, keek ik naar het raam om te zien welke regendruppel zou "winnen". Hoewel mijn leven er op dit moment heel wat anders uit ziet, en ik andere dingen aan mijn hoofd heb, voel ik me op dit moment vrij zorgeloos. Het is heerlijk, even te kunnen vergeten.
    "Zong jouw moeder ooit slaapliedjes?" vraag ik zacht aan Michael.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna

    "Je kent me te goed."
    Lachend kijk ik hem aan en druk een klein kusje op het puntje van zijn neus.
    "Dat valt wel mee," grinnik ik. "Ik ben gewoon helemaal gek op je."

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 12:15 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Er zit wat op je gezicht. Ik help je wel even."
    Niet-begrijpend kijk ik hem aan en voel zijn zachte lippen op de mijne. Teder kus ik hem terug.
    "Wat was er dan?"
    Ik bijt op mijn lip wanneer ik hem verliefd zie kijken, en met een rood gezicht giechel ik zacht.
    "Kijk niet zo," fluister ik.


    Jeremy

    "Dat valt wel mee. Ik ben gewoon helemaal gek op je."
    Ik grinnik.
    "Nou, ik kan niet zeggen dat dat niet wederzijds is."
    Lachend druk ik een kusje op haar voorhoofd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Zong jouw moeder ooit slaapliedjes?"
    Iets wat verward kijk ik op. Door het warme weer was ik bijna weggezakt. Ik rek me uit en denk na over haar vraag. Zachtjes schud ik mijn hoofd.
    "Nee," zeg ik zacht. "Toen ik zo klein was had mijn moeder andere problemen. Ze bad wel altijd voor ons maar zingen deed ze niet."
    Ik weet niet of het een goed idee was als mijn moeder ging zingen. Zelf als ze normaal praat klonk haar stem niet altijd even aangenaam. Het was een dominante, harde stem. Soms wat schel en hoog. Iets wat irritant. Zacht kan ze niet praten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."