• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Jij, verlegen? Je zelfkennis moet toch nog wat bijgeschaafd worden, hoor. Als jij verlegen was geweest, dan hadden we hier nu niet zo gezeten."
    Ik haal een hand door mijn haren en grinnik als ze een kusje op mijn wang drukt. Ikzelf besluit er haar eentje op haar neus te geven.
    "Ja, maar toen was ik niet naakt," argumenteer ik.
    Eigenlijk valt het zelfs dan wel mee. Tijdens het douchen na de training, heb ik geen enkele reden om me te schamen tegenover de andere jongens wat dat betreft. Integendeel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Hier mag ik voorlopig wonen, ja. Nou, ga maar even zitten, ik beloof dat het geen uren duurt."
    Ik grinnik zachtjes en laat mezelf op de comfortabele bank glijden. Vanuit dit plekje laat ik mijn ogen door de woonkamer glijden. Het is een leuk kamertje, niet helemaal mijn stijl maar je kan zien dat het eigendom is van een meisje. Ik laat mezelf iets onderuit zakken terwijl ik wacht op Charlotte.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Ik haal de kleren die ik wil uit mijn sporttas en loop ermee naar Mary's kamer. Ik treur even bij de gedachte dat ik me vroeger gewoon in zijn bijzijn kon omkleden, maar zet het snel van me af.
    Ik trek de natte kleren uit en vervang ze door een bleke jeans short, met een zwart, niet al te diep gedecolteerd en verder simpel, topje waarover ik een geel met zwart geruit houthakkershemdje aan doe dat ik gewoon open laat hangen. Ik trek een paar gewone zwarte pumps aan en kijk tevreden in de spiegel. Ik wandel terug Mary's kamer uit om naar de badkamer te gaan. Daar maak ik een schuin vlechtje in mijn haar. Omdat ze zo kort zijn, springen er hier en daar een paar sprietjes uit.
    Past wel bij mijn kleren. Nonchalant met een tikje schattig.
    Tevreden loop ik naar de woonkamer waar ik eerst de radio aan zet en vervolgens naast Michael neer plof.
    "Veel beter," zucht ik opgelucht.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 19:03 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ja, maar toen was ik niet naakt."
    Ongegeneerd laat ik mijn blik even over zijn lichaam glijden en kijk dan weer grijnzend in zijn ogen.
    "Volgens mij is er helemaal niets waar jij je voor hoeft te schamen."
    Ik leg mijn hand op zijn wang en druk een kus op zijn lippen. Zacht bijt ik op zijn onderlip, en kruip weer op zijn schoot.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    Uit mijn zak heb ik mijn mobiel weer getoverd. Ik voel me altijd wel wat opgelaten bij een 'vreemd' iemand thuis maar op een of andere manier is het op dit moment erger. Ik scrol wat tussen de sms'jes om mezelf een soort houding aan te geven. Al snel kom ik de sms'jes van Grace weer tegen. Er knaagt een klein gevoel aan me dat zegt dat ik dit niet moet doen. Dat ik me er niet tevreden over ga voelen, ik ga toegeven aan mezelf. Zachtjes bijt ik op mijn onderlip en open een nieuw sms'je. Net wanneer ik iets wil typen komt Charlotte weer binnen. Geschrokken, en ook wat betrapt, kijk ik op en stop ik mijn mobiel weer snel weg. Ze ziet er mooi uit. Correctie. Sexy. Ze zet de radio aan en komt naast me zitten.
    "Veel beter."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Veel minder nat."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    Ik sla gespeeld verontwaardigd mijn handen voor mijn borstkas als ze haar blik over mij laat glijden.
    "Volgens mij is er helemaal niets waar jij je voor hoeft te schamen."
    Voor ik de kans krijg te antwoorden, voel ik haar lippen weer op de mijne. Oké, kussen is beter dan praten. Ik huiver als ze op mijn onderlip bijt en op mijn schoot komt zitten.
    Zonder dat het de bedoeling is, glijden mijn handen weer over haar lichaam. Ik schrik even als ik merk dat ik haar borsten aan het strelen ben, maar besluit te wachten tot zij me tegen houdt voor ik ze weg haal.
    Ik blijf een jongen.

    Charlotte

    Michael's gegrinnik laat een grijns op mijn gezicht verschijnen.
    "Veel minder nat."
    Nu is het aan mij om te grinniken.
    "Als jij het zegt," zucht ik voor ik er erg in heb.
    Meteen daarna bijt ik op mijn onderlip. Dat was niet de bedoeling. Waar kwam dat vandaan? Omdat ik me even geen houding weet te geven, sta ik op en loop naar het raam dat ik op kipstand zet. Vervolgens loop ik naar de keuken en schenk mezelf een glas water in.
    "Wil jij wat drinken?" vraag ik aan Michael. Ik hoef niet eens te roepen opdat hij me zou horen. Na even in de koelkast gekeken te hebben voor ijsblokjes, schrijf ik op het krijtbordje op dat we melk moeten halen. Ik gooi alvast wat ijsblokjes in mijn glas en wacht op Michael's antwoord.
    Stomme actie.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik voel zijn handen over mijn lichaam glijden en houd mijn adem even in wanneer ze over mijn borsten gaan. Ik bijt op mijn lip en kijk hem vanonder mijn wimpers aan. Voorzichtig leg ik mijn ene been over zijn schoot, zodat ik met mijn gezicht naar hem toe zit, met aan elke kant van zijn heupen een been, en ik veel dichter tegen hem aan kan zitten. Ik plaats langzaam mijn lippen weer op de zijne, druk mijn lichaam iets tegen het zijne en laat zijn handen liggen waar ze liggen.
    "Alleen maar omdat er niemand is," fluister ik glimlachend tegen zijn zachte lippen aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Als jij het zegt."
    Verbaasd trek ik mijn wenkbrauwen op. De intonatie van haar stem heb ik niet echt meegekregen maar het is of te negatief of te flirterig. Fronsend kijk ik voor me uit terwijl ze op staat.
    "Wil jij wat drinken?" hoor ik haar vragen vanuit de keuken.
    Ik knik zachtjes maar al snel bedenk ik me dat ze dat niet echt kan zien.
    "Water graag," zeg ik hard genoeg om het net te kunnen horen daar.
    Met een klein zuchtjes laat ik me weer naar achter vallen en begin ik weer wat met mijn vingers te klooien.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    Ik voel hoe ze anders gaat zitten, met haar gezicht naar me toe, dichter tegen me aan. Ik zucht even als ze haar lichaam tegen het mijne drukt.
    "Alleen maar omdat er niemand is," fluistert ze.
    Er gaat een elektrisch schokje doorheen mijn hele lichaam.
    "Gebruik van maken zolang het kan," mompel ik grijnzend terug.
    Ik laat mijn handen onder haar t-shirt te glijden om zo haar borsten verder te masseren. Ik zorg ervoor dat ik zo zacht mogelijk met haar omga. Mijn lippen laten de hare geen moment los.

    Charlotte

    "Water graag," luidt het antwoord.
    Ik vul nog een glas en doe er ook bij hem wat ijsblokjes in. Ik weet dat ik in elk geval moet afkoelen. Een beetje aarzelend loop ik met de twee glazen naar de woonkamer. Ik ga rustig terug naast Michael zitten. Tenminste, ik probeer rustig over te komen want door wat ik net zei, voel ik me behoorlijk stom.
    Ik stop het glas in zijn handen en haal mijn hand weg als ik mijn vingers weer voel tintelen waar ze zijn huid aanraken.
    Niet goed. Absoluut niet goed.
    Om mezelf te kalmeren, sluit ik mijn ogen en probeer me op de muziek te concentreren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Gebruik van maken zolang het kan."
    Ik ril wanneer zijn handen over mijn huid glijden en sluit mijn ogen even.
    "Jij bent een slimme jongen," fluister ik plagerig tegen zijn lippen aan en kijk hem speels in de ogen.
    Ik druk een kusje op zijn lippen en laat mijn lippen dan afzakken naar zijn hals, waar ik kleine kusjes neerplant. Na een tijdje druk ik gewoon mijn lippen weer op de zijne en lik speels over zijn bovenlip.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    Ze komt weer rustig de kamer ingelopen. Voorzichtig gaat ze naast me zitten en geeft me het glas water aan. Dankbaar kijk ik haar aan en ik zet mijn lippen aan het glas. Het voelt wat ongemakkelijk, opnieuw. Waarom steeds? Daarnet was het nog zo gezellig. Even vraag ik me af of ik iets verkeerds heb gezegd of juist iets op een moment had moeten zeggen. Twijfelachtig kijk ik opzij maar ik zie haar met gesloten ogen naar de muziek luisteren. Evn schraap ik mijn keel.
    "Hoe heet dit nummer?" vraag ik om de iets wat ongemakkelijke stilte te onderbreken, hopend op een antwoord waar zij zelf of ik op door kan borduren.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Jij bent een slimme jongen."
    Ik zucht opgewonden als ze haar lippen in mijn hals zet, maar voor ik kan protesteren dat het geen goed idee is om daarmee verder te gaan hebben haar lippen de mijne al gevonden.
    Ik laat mijn handen nu ook onder haar bh glijden. Ik hou ervan hoe vol haar borsten zijn en ze toch in mijn handen passen.
    "Juist ja, slim," grinnik ik.

    Charlotte

    "Hoe heet dit nummer?"
    Het duurt even voor ik door heb dat hij het tegen mij heeft. Maar tegen wie zou hij het anders hebben?
    "Hmm?" Ik luister even en haal mijn schouders op. "Ik heb geen idee," antwoord ik terwijl ik mijn ogen open en hem aankijk.
    Het doet er ook niet echt toe, want het liedje is na enkele seconden toch al afgelopen. Er verschijnt een glimlach als ik het volgende liedje wel herken. Shakira. Die vrouw heeft altijd leuke nummers. Als de lyrics me niet aanspreken, dan zit ik wel gewoon mee te wippen op de muziek.
    "Dat is Gypsy," zeg ik vrolijk. "Ik zou je vragen om te dansen, maar volgens mij gaat dat niet lukken," zeg ik met een pruillip.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:10 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Juist ja, slim."
    Ik kreun zacht wanneer ik zijn handen op mijn huid voel.
    "Kunnen we niet weggaan?" fluister ik.
    "Hier is niemand."
    Ik druk een kusje op zijn lippen.
    "Een beetje stoeien, zonder all the way te gaan."
    Ik kijk even in zijn ogen, en voel dat er een blos op mijn wangen verschijnt.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:05 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Hmm? Ik heb geen idee."
    Ik grinnik zachtjes. Het nummer was toch niet geweldig maar het zou een soort aanknopingspunt kunnen zijn geweest. Het nummer is al snel afgelopen. Het volgende nummer klinkt een stuk swingender en vrolijker. Al snel herken ik het maar haar bevestiging maakt me zeker.
    "Dat is Gyspsy. Ik zou je vragen om te dansen, maar volgens mij gaat dat niet lukken."
    Ik grinnik zachtjes. Zonder krukken sta ik op en blijf ik staan op mijn linkerbeen terwijl ik met de rechter de grond niet raak.
    "Tuurlijk wel," grinnik ik. "We moeten ons gewoon wat behelpen."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Kunnen we niet weggaan? Hier is niemand. Een beetje stoeien, zonder all the way te gaan."
    Ik kijk haar even verbaasd aan en glimlach als ik haar zie blozen. Ze is te schattig voor woorden.
    "Waar wil je heen dan?" vraag ik zacht.
    Ik druk een klein kusje op haar lippen en kijk haar dan terug aan terwijl ik geduldig op antwoord. Ik laat mijn handen onder haar bh vandaan glijden en trek het ding weer goed voor ik ze onder haar t-shirt vandaan haal.

    Charlotte

    Ik kijk hem verrast aan als hij overeind komt. Het ziet er gek uit hoe hij erbij staat, maar zelfs al zou ik willen, ik kan hem nu niet uit lachen.
    "Tuurlijk wel. We moeten ons gewoon wat behelpen."
    Ik grinnik even en neem zijn hand vast. Vervolgens breng ik ons armen omhoog en laat ik mezelf een rondje om mijn as draaien. Lachend kijk ik hem aan. Het ritme begint me al te pakken te krijgen.
    "Hoe wilde je dat doen dan? Het is niet bepaald een slow," zeg ik met een haast onzichtbare grijns op mijn lippen. Ik ben echt benieuwd hoe hij van plan is te gaan dansen met zijn been. Ondertussen kan ik zelf al niet anders dan mijn heupen wat bewegen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.