• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Minder, maar ik kan ermee leven. En als je van plan bent mijn achternaam telkens zo sexy uit te spreken, dan mag je hem altijd gebruiken, Santiago."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Goed dat ik dat weet. Ik zal er geen misbruik van maken."
    Ik kijk hem onschuldig aan, en weet dat ik het nu al niet meen. Ik weet nu al dat, wanneer ik er de kans toe krijg, ik hem ermee zal plagen.
    "Maar hoe jij mijn naam uitspreekt..."
    Ik bijt even op mijn lip en kijk hem verliefd aan. Zacht druk ik mijn lippen op de zijne. Na een tijdje kijk ik hem aan en grinnik even.
    "Weet je dat, met alle dingen die je vandaag al gedaan en gezegd heb, ik alleen nog maar verliefder ben geworden?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    Ik huiver bij de beschrijving die hij me geeft. Het kippenvel staat op mijn armen. Ik hou mijn ogen gesloten en kan bijgevolg alles waar hij het over heeft zien, bijna aanraken zelfs. Ik zucht, verliefd op het beeld dat hij me net gaf.
    "Dat, ja," zeg ik zacht. "Maar je vergeet een aantal dingen. Cuba, waar je 's nachts over het strand loopt en naast het geruis van de zee het gelach van koppeltjes kunt horen; waar in de door oude straatverlichting verhelderde straten de muziek je tegemoet komt, je dwingt te dansen; waar de jongens en de bonitas altijd naar je lachen en je diepste verlangens naar boven roepen; waar je cocktail nooit leeg lijkt te raken en waar je zou willen dat de zon nooit meer op kwam. Dat soort Cuba bedoel ik," zeg ik verlangend. Ik beeld het me waarschijnlijk in maar het leek alsof mijn stem haast zo zacht klonk als de briesjes die de palmbladeren doen wuiven.

    Arion

    "Goed dat ik dat weet. Ik zal er geen misbruik van maken.. Maar hoe jij mijn naam uitspreekt..."
    Ze kust me zachtjes en ik begrijp precies wat ze bedoelt. Mijn vingers kammen voorzichtig door haar blonde haren. Als ze me aankijkt, kan ik alleen maar terug staren.
    "Weet je dat, met alle dingen die je vandaag al gedaan en gezegd heb, ik alleen nog maar verliefder ben geworden?"
    Ik schud mijn hoofd. Voor mij ligt het even anders.
    "Ik besef nu pas hoe verliefd ik al de hele tijd op je ben," fluister ik tegen haar lippen aan.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 17:55 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ik besef nu pas hoe verliefd ik al de hele tijd op je ben."
    Ik voel dat ik even rood word, en kijk hem glimlachend aan.
    "Awh, je bent echt zo lief."
    Ik grinnik even en druk kleine kusjes op zijn lippen.
    "Veel te lief, als je het mij vraagt."
    Lachend kijk ik hem aan en kriebel met mijn vingers even in zijn hals. Zo blijf ik een tijdje zitten.
    "Voor het eerst in lange tijd ben ik echt gelukkig, ongeacht de omstandigheden," fluister ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael


    Ik grijns breed bij haar beschrijving.
    "Het verleidelijke deel van Cuba," zeg ik zachtjes. "Het Braziliaanse Cuba. Met de kleine salsa clubjes; De mensen die je overal mee naar toe nemen, die je wel moet vertrouwen; Dat 's avonds bijna even warm is als hier op in hoogzomer; het warme zand tussen je tenen."
    Ik lach breed. Het Cuba met de sexy danseressen, de warme lichamen tegen elkaar, de passie, de liefde, het bedrog. Die Cuba, vervolg ik in mijn hoofd. Ik grinnik zachtjes. Geef mij toch Brazilië maar. Heerlijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Awh, je bent echt zo lief. Veel te lief, als je het mij vraagt. Voor het eerst in lange tijd ben ik echt gelukkig, ongeacht de omstandigheden."
    Ik glimlach vertederd en hou mijn hoofd wat opzij zodat ze beter bij mijn hals kan. Ik vind het heerlijk hoe zacht haar vingertoppen me er strelen. Ik sluit genietend mijn ogen en grijns zachtjes.
    "Nou, ik zou zeggen dat ik dan wat minder lief zal doen, maar dat zou me toch niet lukken want ik doe het helemaal niet bewust," antwoord ik zacht. "En mag ik dat laatste onder Charlie's neus wrijven of zou het een beetje gemeen zijn?" grinnik ik.
    Ik open mijn ogen en kijk haar ondeugend aan.

    Charlotte

    "Het verleidelijke deel van Cuba. Het Braziliaanse Cuba. Met de kleine salsa clubjes; De mensen die je overal mee naar toe nemen, die je wel moet vertrouwen; Dat 's avonds bijna even warm is als hier op in hoogzomer; het warme zand tussen je tenen."
    Ik open mijn ogen en zie de brede lach op Michael's lippen. Bij mezelf verschijnt er bijna meteen ook eentje.
    "Hmm," zeg ik, ietwat dronken van het idee. "Jij snapt het, Tarzan."
    Het Cuba waar je je 's anderendaags afvraagt waar je geld en je kleren gebleven zijn, zo ook de jongen waarmee je in slaap gevallen bent. Het Cuba waar je weet dat je de komende avond net weer hetzelfde zult doen, ongeacht de gevolgen. Vrij Cuba.
    Ik probeer me te bedenken hoeveel geld ik al opgespaard heb. Ik heb nog twee jaar te gaan voor ik kan gaan studeren, als ik netjes blijf werken zou het toch moeten lukken?
    "Wanneer is het ook alweer zomervakantie?" vraag ik lachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Nou, ik zou zeggen dat ik dan wat minder lief zal doen, maar dat zou me toch niet lukken want ik doe het helemaal niet bewust. En mag ik dat laatste onder Charlie's neus wrijven of zou het een beetje gemeen zijn?"
    Ik grinnik even.
    "Van mij mag je, maar het is wel een beetje gemeen. Ze heeft het nogal moeilijk, en-"
    Ik kijk even rond en frons.
    "Kan het dat ik haar al een hele tijd niet meer heb gezien?"
    Ik grinnik even. Te druk met Arion. Geldig excuus.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Hmm. Jij snapt het, Tarzan. Wanneer is het ook alweer zomervakantie?"
    Ik kreun als ik eraan denk.
    "Nog te lang niet," zeg ik met tegenzin.
    Ik heb in mijn schoolleven nog nooit zo veel gespijbeld als in dit jaar. Zoveel lessen heb ik al gemist. Hoeveel zou ik er überhaupt nog moeten inhalen. Alleen als ik er al aan denk word ik er moedeloos van. De zon, zand, zee. Stuk voor stuk veel aantrekkelijker dan een overbezweten leraar voor de klas die eigenlijk ook al lang vakantie wilt maar jou toch nog iets moet bijbrengen en daardoor zeer geïrriteerd is. Of nog erger, een over enthousiaste leraar die niet eens aan zomer wilt denken. Nee, dan kan ik beter spijbelen dat maakt dan ook niets uit. In die warme lokalen vol met puberzweet neem ik toch niets meer op. Daar van ik in slaap of ik word er heel druk van. Ik zal andere tot last zijn en daar heeft niemand iets aan. Toch?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik ga even eten (: Ik weet niet of ik daarna nog terugkom]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Van mij mag je, maar het is wel een beetje gemeen. Ze heeft het nogal moeilijk, en- Kan het dat ik haar al een hele tijd niet meer heb gezien?"
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk even in het lokaal. Ik probeer me terug voor de geest te halen wie er net allemaal zaten.
    "Daar zaten Smelting en Kyle, verderop zaten Donna en-" Ik frons even. "Als sla je me dood, ik heb geen idee hoe hij heet. Maar geen Charlie," antwoord ik.
    Ik kijk terug naar Mary en weet niet wat ik moet voelen. Bezorgdheid? Vreugd dat ik haar voor mezelf heb? Bezorgdheid.

    Charlotte

    "Nog te lang niet," zegt Michael, de teleurstelling duidelijk in zijn stem.
    Ik pruil en maak een geluidje van afgunst.
    Afgunst jegens school, jegens volwassenen de zogenaamde waardevolle lessen die ze ons willen bijbrengen. Wiskunde? Alles wat ik nodig heb, hebben ze me in de lagere school al geleerd. Engels en Spaans? Spreek ik vloeiend. Aardrijkskunde? Dan neem je toch een kaart erbij? Zo kan ik nog wel even doorgaan. Het enige waarvoor je mij met plezier naar school krijgt zijn Bio en Glee. Maar zingen doe ik overal als ik daar zin in heb.
    "Het is niet eerlijk," jammer ik. "Zou het gelden als excursie of schoolreisje of moeten daar leerkrachten bij zijn?" voeg ik er grinnikend aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Daar zaten Smelting en Kyle, verderop zaten Donna en- Als sla je me dood, ik heb geen idee hoe hij heet. Maar geen Charlie."
    Ik schud even mijn hoofd.
    "Laat haar maar. Volgens mij redt ze het wel. Ze was nog vrij goed gezind, vanmorgen."
    Ik glimlach even.
    "En die jongen die bij Donna was? Jeremy. Ex van Charlie, zei ze me dit weekend."
    Ik druk een kusje op zijn wang.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Het is niet eerlijk. Zou het gelden als excursie of schoolreisje of moeten daar leerkrachten bij zijn?"
    Ik grinnik zachtjes.
    "Je hebt toch van die uren voor CKV dat je iets cultureels moet doen? Valt dit daar niet onder? Het is heel cultureel en ik moet nog aardig wat van die uren. Daarbij zijn het officieel gewoon schooluren die je volgt."
    Ik weet ook wel dat we het waarschijnlijk niet voor elkaar krijgen om die uren hiervoor in te zetten maar hopen mag toch net zo goed als dromen? Met een klein lachje kijk ik haar aan.
    "Maar ik denk dat we het voorlopig met Cuba in ons hoofd moeten doen."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Laat haar maar. Volgens mij redt ze het wel. Ze was nog vrij goed gezind, vanmorgen. En die jongen die bij Donna was? Jeremy. Ex van Charlie, zei ze me dit weekend."
    Ik trek een wenkbrauw op. Een ex van Charlie? Hoezo ironish?
    "Nooit geweten dat Donna en Charlie zo dezelfde smaak hadden," grinnik ik. Verder lijken die twee namelijk niet op elkaar, niet echt. Ik trek Mary wat dichter tegen me aan en druk een kusje op haar neus.
    "Ben al blij dat Mike en ik niet dezelfde smaak hebben wat meisjes betreft," lach ik.
    Als hij zijn charmes bovenhaalt, maak ik geen schijn van kans.

    Charlotte
    "Je hebt toch van die uren voor CKV dat je iets cultureels moet doen? Valt dit daar niet onder? Het is heel cultureel en ik moet nog aardig wat van die uren. Daarbij zijn het officieel gewoon schooluren die je volgt. Maar ik denk dat we het voorlopig met Cuba in ons hoofd moeten doen."
    Ik lach zachtjes en kijk hem aan.
    "Ik vrees ervoor," geef ik toe. "Tenzij jij ons docente even heel charmant weet te overtuigen dat je dirty dancing echt als een groot cultureel aspect beschouwt," lach ik.
    Ik vraag me af of er veel cultuur in Nashville is. Vast niet, tenzij je muziek maken met een whikseykruik en een stel tandloze hillbillies geweldig vindt. Ik grinnik even om die gedachte.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ben even eten.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Nooit geweten dat Donna en Charlie zo dezelfde smaak hadden. Ben al blij dat Mike en ik niet dezelfde smaak hebben wat meisjes betreft."
    Ik haal mijn schouders op.
    "Ik ook niet. Ik kan die Michael niet zo goed af," geef ik eerlijk toe.
    Ik druk een kusje op zijn neus.
    "En wat zou ik nu met 'Mike' willen, wanneer ik jou heb?"
    Verliefd kijk ik hem aan en geef hem een kusje.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Ik ook niet. Ik kan die Michael niet zo goed af. En wat zou ik nu met 'Mike' willen, wanneer ik jou heb?"
    Ik glimlach zachtjes terwijl ze me een kusje geeft. Mocht Michael dat willen, dan zou het niet lang duren voor hij haar kunnen verleiden heeft. Voor hem lijkt charmant zijn wel zo natuurlijk te zijn als ademen. Tegenover meisjes dan toch.
    "Je moet aan hem wennen, hij heeft een apart karakter. Eerst vond ik hem ook een beetje vreemd maar uiteindelijk is hij wel een van mijn beste vrienden," zeg ik rustig. "Maar zoveel te beter dat je mij wilt natuurlijk," grinnik ik.
    Ik trek haar stevig tegen me aan en druk mijn lippen op de hare.
    "Speel nog een liedje voor me?" fluister ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.