• Valentijnsdag, en ik heb er weer zin in hoor! -Kuch- -Kuch-
    Dan gaan die huppelkutten uit mn klas weer beginnen over hun ex-en en de hele tijd roepen 'Ooh, Wibe, ik was zó kapot toen het uit ging!' 2 tellen later 'Ooh, Mike ik mis je zó!' 'Ooh, Robin wanneer krijg ik je kaart?'
    Die kinderen hebben like om de 2 tellen n ander vriendje, en maar zielig doen als het uit is hoowr (cat)
    Nou als ze er écht zo kapot van zouden zijn, zouden ze niet 2 tellen later met een ander aan komen kakken -.-"

    Nee, moi heeft geen vriendje, nee ook geen spijt van, ja ik word wel humeurig van het gezeik over hun 9929463819643 exen, nee ik beweer niet verliefd te zijn, nee ik heb nooit verkering gehad, ja ik heb al eens 'nee' gezegt, en nee dat wil niet zeggen dat ik niks met jongens te maken wil hebben.
    Owja, en ja als dat jochie uit mijn klas een briefje in mn kluisje propt pleur ik het meteen in de prullenbak! -.-"


    Hoe ervaren jullie Valentijns dag? En kijken jullie er naar uit?

    Uhm, een vriendje -we waren 11 ofzo- gaf me een hartjeslolly<3
    zo cute (;
    Ik kijk er wel naar uit, ik ga rozen sturen naar en paar stomme/saaie leraren ^^


    Me so good.

    Ik vind het leuk om cadeautjes te krijgen =3


    Your make-up is terrible

    Ik heb er niks op tegen want:
    1. ik vergeet het meestal
    2. ik doe er niet aan


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik haat Valentijnsdag :'D. Want ik heb nog steeds gevoelens voor een ex van me en dat gaat nevernooit meer werken dus dat is nogal kut, vooral omdat wij vorig jaar een hele romantische Valentijnsdag hebben gehad :-p


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nee, commerciele troep. Alsof je op andere dagen niet romantisch kan zijn ofzo.

    Normaal gezien heb ik het niet echt voor valentijn, maar deze keer zie ik het eigenlijk wel zitten. Mijn vriend heeft een etentje geregeld en dan blijf ik bij hem slapen (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    VIPpas schreef:
    Ik heb er niks op tegen want:
    1. ik vergeet het meestal
    2. ik doe er niet aan

    komt mij ook erg bekend over


    They fell in love, didn't they?

    Ik haat Valentijnsdag.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    1602011 schreef:
    Nee, commerciele troep. Alsof je op andere dagen niet romantisch kan zijn ofzo.

    Ik aanbid je nu _O_

    Bad memories (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    VIPpas schreef:
    Ik heb er niks op tegen want:
    1. ik vergeet het meestal
    2. ik doe er niet aan


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bah, Valentijnsdag. Op school kan je anoniem rozen versturen naar medeleerlingen in school en die komen ze dan afgeven in de klas. En altijd moet ik net de enige van m'n vriendinnen zijn die geen roos heeft gehad -.-
    Laat 't maar gauw voorbij gaan :P
    Het enige leuke op Valentijnsdag is dat Teen Nick dan een tv zender wordt xD


    “Love is a contradiction.”

    Undesirable schreef:
    Normaal gezien heb ik het niet echt voor valentijn, maar deze keer zie ik het eigenlijk wel zitten. Mijn vriend heeft een etentje geregeld en dan blijf ik bij hem slapen (:

    Haha, same (:

    Assassin schreef:
    Ik vind het leuk om cadeautjes te krijgen =3


    Life is hard and then we die

    Hahaha- ik dacht dat 't om Finnick Odair ging
    Anyways; ik heb zelf ook geen vriendje en als ik zo rond me heen kijk is er ook niemand die ook maar een beetje interessant lijkt en tegelijk available is. Dus ik doe niet aan zomaar van de ene naar de andere springen als ik weet dat er toch niks uit kan komen. (;

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 20:06 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.