• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael

    Met een moeizame zucht neem ik plaats op één van de plastic stoelen in de wachtruimte. De geur treistert mijn neus nogsteeds. Wat heb ik er een hekel aan. Een tweede ding waar ik een hekel aan heb in een ziekenhuis is de ijzige stilte. Niemand zegt iets, de meeste staren wat voor zich uit en denken na zonder enige emotie.
    "Je wát? Waarom in godsnaam?"
    Ik schrik op als ik haar stem opnieuw hoor. Gesprek, ja, daarom ben ik hier. Diep haal ik adem. Waarom in Godsnaam, goede vraag. Ik bijt zachtjes op mijn onderlip en laat mijn hoofd op mijn handen rusten. Er is maar één reden waarop ik kan komen. Even lik ik over mijn lippen en schraap mijn droge keel.
    "Bezorgdheid," zeg ik zachts, deels omdat niemand hier praat, deels omdat ik het eigenlijk niet wil zeggen. Ik sluit even mijn ogen en zucht opnieuw.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Bezorgdheid."
    Volgens mij is mijn mond zojuist opengezakt. Ik hou mijn mond, omdat er zoveel woorden door me heen gaan, maar geen enkel passend is. Ik benadruk nog een keer, ik snap helemaal geen snars van deze jongen. Ik frons even, open mijn mond en sluit hem weer.
    Even komt het in me op een grapje te maken over het feit dat ik mijn hand niet op zijn kaak gebroken heb, dus dat dat niet nodig is, maar al snel besef ik dat het ongepast zou zijn en dat dit helemaal het moment er niet voor is. Ik kan me niet herinneren dat hij ooit al letterlijk gezegd heeft bezorgd te zijn.
    "Huh," weet ik uit te brengen. "Dat is..." Ik moet even zoeken naar woorden. "Dat is gek om je te horen zeggen, zeker nu."
    Ik kan het maar zeggen zoals het is.
    "Maar het is wel lief," voeg ik er zacht aan toe. "Zeker nu," herhaal ik met een schamper lachje.

    [Ik ga zo meteen naar een vriendin toe dus ik reageer waarschijnlijk niet meer vandaag.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Have fun. Ik moet toch nog leren voor mijn examens volgende week.]

    Michael

    Na mijn woorden voel ik me klein. Ze kan me nu van alles aandoen. Nu ben ik open, helemaal open. Lichtelijk beschaamd knijp ik mijn ogen dicht, bang voor haar antwoord. Bang voor de vernedering. Het antwoord komt pas laat, iets wat me nog banger maar.
    "Huh. Dat is... Dat is gek om je te horen zeggen, zeker nu."
    Zachtjes zucht ik en ik laat me verder naar beneden zakken.
    "Maar het is wel lief. Zeker nu."
    Ik onderdruk de enorme neiging om overdreven vermoeid te gaan kreunen. Ik lik in plaats daarvan mijn lippen en maak ze vochtig. Lief. Nee, bezorgd is iets anders dan lief. Lief is...Ja, lief is anders. Dit is gewoon gezond.
    "Maar ben je bijna klaar?" vraag ik zachtjes om het andere onderwerp te omzeilen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Ik? Waarom precies dan?"
    Ik grinnik even.
    "Omdat ik je eerste enorm raar vond, dat je gewoon naast me kwam zitten en met me begon te praten. Ik begrijp nog steeds niet waarom je dat hebt gedaan."
    Lachend kijk ik hem aan.
    "En omdat je lief bent, enorm lief, knap, grappig, je hebt een schat van een zusje, en omdat alles wat we doen vanzelf lijkt te gaan."
    Ik druk zacht mijn lippen op de zijne.
    "En wat zijn jouw argumenten dan?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Pff, we moeten echt iets voor Jeremy en Donna verzinnen want ik ben echt aan het vastlopen met die twee, het is steeds het zelfde.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Idd, maar ik ben vrij hersendood, eigenlijk...]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [En moe, morgen weer een dag jôh. Ze moeten wel echt minder vaak met elkaar naar bed gaan, zover ze dat in een bed doen. Vijf keer op één ochtend is volgens mij niet menselijk.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Dan heb jij Elise en mij nog niet bezig gezien :W]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik denk dat ik dat niet hoef te zien :') Maar ja, ik ga zo de stad in, mijn Frans exmanen voorbereiden en Rafael kijken vanavond :9~ Dus voor vanavond ben ik er denk ik niet meer. Mijn hersens laat ik wel kraken hoor..]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Evelien, whut? O_o. Fedea & Atreyu ja, maar gij en ik niet :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ma zij weet nie wie da zijn eh, dus ik kan moeilijk die namen gebruiken]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    Ik bijt op mijn onderlip als het even stil blijft aan de andere kant van de lijn. De enige reden waarom ik weet dat hij er nog is is omdat ik hem hoor zuchten.
    "Maar ben je bijna klaar?" vraagt hij uiteindelijk.
    Ik haal diep adem en kijk even naar mijn arm. De verpleegster is bijna bij mijn elleboog met het gipsen. Ik knik even, maar bedenk me dan dat Michael dat niet kan zien.
    "Bijna ja," zeg ik rustig. "Maar waar ben jij dan?" vraag ik, ietwat nieuwsgierig.
    Ik heb geen idee hoe ik me straks moet gedragen tegenover hem. Ik ben nog niet vergeten wat er net gebeurd is en ergens voel ik me nog steeds kwaad, maar tegelijk doet het me wel iets dat hij bezorgd is.

    Arion

    "Omdat ik je eerste enorm raar vond, dat je gewoon naast me kwam zitten en met me begon te praten. Ik begrijp nog steeds niet waarom je dat hebt gedaan. En omdat je lief bent, enorm lief, knap, grappig, je hebt een schat van een zusje, en omdat alles wat we doen vanzelf lijkt te gaan. En wat zijn jouw argumenten dan?"
    Ik grinnik even terwijl ik haar gedachtengang probeer te volgen.
    "Wacht, dus ik ben geweldig omdat ik raar ben?" lach ik.
    Ik schud lachend mijn hoofd en druk een kusje op haar voorhoofd en lippen. Met mijn duim streel ik zachtjes over de rug van haar hand.
    "Je bent knap, en doet me vaak lachen, je kan goed omgaan met Auryn en geeft me nooit het gevoel dat ze in de weg loopt, ik ben blij als ik bij je ben en je lijkt precies te weten wat ik leuk vind," fluister ik op mijn beurt.
    Ik druk mijn lippen nog eens zachtjes op de hare.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Wacht, dus ik ben geweldig omdat ik raar ben?"
    Lachend knik ik.
    "Inderdaad. Raar is zoveel beter dan normaal."
    Zacht kus ik hem terug.
    "Je bent knap, en doet me vaak lachen, je kan goed omgaan met Auryn en geeft me nooit het gevoel dat ze in de weg loopt, ik ben blij als ik bij je ben en je lijkt precies te weten wat ik leuk vind."
    Ik giechel zachtjes en nestel me tegen hem aan.
    "Waarom zou Auryn in de weg lopen? Ze is zo'n schatje. Maar dat heeft ze volgens mij van haar grote broer."
    Ik druk een kusje op zijn wang en kijk hem verliefd aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Nr 59]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael

    "Bijna ja. Maar waar ben jij dan?"
    Ik kijk even om me heen. De wachtkamer is op een stel en een oudere vrouw bijna leeg. Even maak ik mijn lippen vochtig terwijl ik mijn blik op de deur voor me houd.
    "In de wachtkamer voor de spoedeisende hulp," zeg ik zachtjes.
    Het voelt nog steeds als een zwakte om hier te zitten. Waarom in Vredesnaam? Ze heeft me daarnet voor de meeste beledigende dingen uitgemaakt. Ze heeft me zelfs geslagen. Eigenlijk hoort dit gewoon haar straf te zijn. Deze gedachte druk ik snel opzij. Als dit haar straf is, dan wordt de mijne erger. Veel erger. Zowel bezorgd als geïrriteerd tik ik met mijn vingers op de stoel naast me. Mijn been begint langzaam weer te tintelen. Zuchtend pak ik mijn krukken van de grond en ga ik tegen een muur leunen zodat het bloed zich weer door mijn been kan verspreiden.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."