• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Tot morgen dan want ik ga zo ook weg.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Sorry, het is sterker dan mezelf. Moet jij maar niet zo goed kunnen kussen. Sorry, ik zal erop letten."
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk haar vragend aan.
    "Kan ik goed zoenen?" vraag ik lachend.
    Ik heb er geen idee van, en ik heb nog niet zo heel erg veel meiden gezoend dus aan ervaring kan het niet liggen.
    Ik haal een lokje haar voor haar ogen vandaan terwijl ik haar antwoord afwacht.

    Charlotte

    "Daar kwam het wel op neer. We hadden genoeg charmes voor onze juffen en daar hebben we het goed mee gered."
    Ik lach als ik me voorstel hoe twee ukkies hun lerares schattig staan aan te kijken met de boodschap "dat ze echt niks gedaan hebben."
    Ik vind het mooi, hoe die twee zo verschillend zijn en toch beste vrienden kunnen zijn. Lachend kijk ik Michael aan.
    "Nu snap ik waarom alle meisjes je zo onweerstaanbaar vinden, je hebt al acht jaar oefenen achter de rug," grinnik ik. "Valsspeler."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Kan ik goed zoenen?"
    Ik grinnik even.
    "De beste die ik tot nu toe al heb meegemaakt."
    Ik druk een kusje op zijn lippen en kijk hem lachend aan.
    Mijn mening telt niet echt mee, aangezien Arion ook de enige jongen is waarmee ik al heb gekust.
    "Mij hoor je in elk geval niet klagen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Nu snap ik waarom alle meisjes je zo onweerstaanbaar vinden, je hebt al acht jaar oefenen achter de rug. Valsspeler."
    Ik lach hardop. Verontschuldigend haal ik mijn schouders op.
    "Sorry," verontschuldig ik me grinnikend. "Ik zal voortaan eerlijk spelen."
    Lachend kijk ik voor me uit. Het was altijd geweldig met Arion. We hebben de meest flauwe streken uitgehaald en alles weer hard ontkent met onze grote puppie ogen. Echte Charmeurs.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "De beste die ik tot nu toe al heb meegemaakt. Mij hoor je in elk geval niet klagen."
    Ik kijk haar aan en haal een hand door mijn haren. Ik twijfel even of ik de volgende vraag wel moet stellen. Ik laat mijn vingertoppen over haar tattoo glijden en besluit het toch maar te doen.
    "Niet dat het me uitmaakt, maar even uit nieuwsgierigheid: tegen hoeveel mensen neem ik het daarbij op?" vraag ik zacht.
    Om te tonen dat ik het niet slecht bedoel, druk ik een langzame kus op haar wang.

    Charlotte

    "Sorry. Ik zal voortaan eerlijk spelen."
    Ik schud lachend mijn hoofd. Tuurlijk. Alsof hij zomaar eventjes al de trucjes die hij in die acht jaar heeft opgepikt kan vergeten. Ik ga rechtop zitten en neem mijn flesje water uit mijn tas. Net wanneer ik het open gedraaid heb, belandt er een frisbee op mijn schoot. Ik wil net opkijken om te zien van wie die is, als er me een grote haarbal omver springt. Mijn flesje water krijg ik bijna helemaal over me heen en als extra voel ik nog een keer een natte tong in mijn nek.
    "Ieeeeuw!" breng ik lachend uit.
    Ik weet de hond van me af te krijgen, maar kan het niet laten hem even te plagen met de frisbee voor ik hem weg gooi. De collie rent er meteen achter aan.
    Ik kijk even naar mijn natte kleren en grinnik.
    "Je hebt gelijk, tieten brengen ongeluk," lach ik. Ik kijk even naar de mijne en rol met mijn ogen. "Een wonder dat ik nog niet dood ben," mompel ik.
    Veel meisjes zouden tevreden zijn met een grote cup, en dat ben ik ook wel, maar af en toe is het alles behalve handig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Niet dat het me uitmaakt, maar even uit nieuwsgierigheid: tegen hoeveel mensen neem ik het daarbij op?"
    Ik bijt op mijn lip.
    "Één."
    Voorzichtig kijk ik hem aan.
    "En een knuffelbeer, maar dat telt niet."
    Hopelijk vraagt hij nu niet wie die persoon is, want ik vond het al erg genoeg te bekennen dat ik gevoelens had voor Charlie. Als ik nu ook moet gaan zeggen dat zij de enige was waarmee ik heb gekust...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Één. En een knuffelbeer, maar dat telt niet."
    Ik kijk haar even verbaasd aan en schiet in de lach.
    "Een knuffelbeer?" vraag ik lachend.
    Ik doe mijn best het niet uit te proesten.
    Eén, dat is minder dan ik had gedacht. Niet dat het er bij mij heel wat meer zijn, maar toch enkele.
    Ik kijk haar lachend aan en druk kleine kusjes op haar lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    Ik schrik op als vanuit mijn ooghoeken een grote hond zie aankomen.
    "Ieeeeuw!" hoor ik naast me.
    Lachend kijk ik naar een doorweekte Charlotte en ik schud mijn hoofd.
    "Je hebt gelijk, tieten brengen ongeluk. Een wonder dat ik nog niet dood ben."
    Door haar opmerking moet ik nog harder lachen en ik zie de hond achter de frisbee aanrenne.
    "Arm meisje," grinnik ik en ik ga recht staan. "Kom, we gaan iets droogs halen. Anders word je nog ziek ook."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Arm meisje. Kom, we gaan iets droogs halen. Anders word je nog ziek ook."
    Ik kijk naar hem op als hij gaat recht staan. Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht. Hij heeft er vast geen idee van hoe schattig dat net klonk. Ik vermoed dat ik door de brandende zon in een wip weer droog zou zijn, maar eerlijk gezegd heb ik het wel veel te warm in deze kleren.
    Ik knik even en ga ook rechtop staan.
    "Als je niet tegen Mary zegt dat ik je meegenomen heb naar haar appartement," zeg ik voorzichtig. Ik bijt even op mijn onderlip. "Volgens mij zou ze het niet echt kunnen appreciëren, het is er namelijk niet echt groot," voeg ik er zacht aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    Er vormt zich een glimlach op mijn gezicht als ze ook recht gaat staan.
    "Als je niet tegen Mary zegt dat ik je meegenomen heb naar haar appartement. Volgens mij zou ze het niet echt kunnen appreciëren, het is er namelijk niet echt groot."
    Ik grinnik zachtjes en maak met een gebaar duidelijk dat mijn mond op slot zit. Ik pak mijn krukken op en maak rustig een weg naar het schelpenpad.
    "Nu moet jij me vertellen waar we heen moeten," grinnik ik.
    Ik heb geen idee waar die hele Mary woont. Na ik haar zaterdag misschien vijf secondes te hebben gezien kan ik haar me eigenlijk niet meer echt voor de geest halen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Ik lach als hij zijn mond met een onzichtbare sleutel vergrendelt. Ik wacht geduldig tot hij zijn krukken heeft en we verder kunnen.
    "Nu moet jij me maar vertellen waar we heen moeten," grinnikt hij.
    Ik neemt nog snel mijn tas op. Waarom vergeet ik die dingen toch altijd? Vervolgens begin ik rustig te wandelen. Eerlijk gezegd vind ik het wel fijn zo, langzaam, zonder haast.
    "Ik vertel helemaal niks, je volgt me maar," grinnik ik op mijn beurt.
    Ik klop wat gras van mijn kleren af terwijl we wandelen en probeer een nieuwe vraag te bedenken, hoewel ik er vrij zeker ben dat het dit keer aan hem is om er eentje te stellen.
    "Hmm, ik weet geen vragen meer," zeg ik na een tijdje met een pruillip.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Ik vertel helemaal niks, je volgt me maar. Hmm, ik weet geen vragen meer."
    Ik grinnik zachtjes.
    "En ik herhaal alleen maar," lach ik. "Wat zijn we toch een saai stel."
    Lachend haal ik mijn schouders op terwijl ik goed kijk waar ik mijn krukken neer zet. Wat zou ik toch blij zijn als ik van dit rot pad af ben. Het is moeilijk om mijn krukken hier stevig te kunnen neerzetten zodat ik mezelf erop kan afzetten. Onder de schelpen glijden ze steeds weg waardoor ik al meerdere keren bijna mijn evenwicht ben verloren. Ik zucht zachtjes als het nogmaals gebeurd. Onder mijn arm schiet mijn linkerkruk weg. Gelukkig bij mijn gezonde been waardoor ik er gewoon op kan blijven staan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "En ik herhaal alleen maar. Wat zijn we toch een saai stel."
    Ik wil net antwoorden als ik plots zijn kruk zie weg schieten. Zonder dat ik mezelf kan tegenhouden, heb ik zijn arm al beet. Ik mag dan zelf wel een aantal gênante dingen meegemaakt hebben vandaag, op je bek gaan is nog altijd een stukje erger.
    "Ho," breng ik geschrokken uit. Ik kijk hem even aan en als ik merk dat hij helemaal niet zou gevallen zijn, laat ik zijn arm weer los. "Zou het makkelijker voor je zijn als we zo lang mogelijk door het gras gaan?" vraag ik rustig.
    Ik kijk hem aan en wacht stil op antwoord.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Een knuffelbeer?"
    Ik zucht opgelucht en knik lachend.
    "Een knuffelbeer. En nee, jij was het niet."
    Grinnikend beantwoord ik zijn kusjes.
    "Wees gerust, je hebt geen competitie. Of toch geen die je waard is."
    Ik leg mijn armen om zijn hals en kijk hem verliefd aan.
    Ik kan hier moeilijk gaan zitten vertellen dat het helemaal anders was hoe ik met Charlie kuste.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Een knuffelbeer. En nee, jij was het niet. Wees gerust, je hebt geen competitie. Of toch geen die je waard is."
    Ik moet nog harder lachen om die eerste zin. Ik ben echt nieuwsgierig naar het verhaal erachter. Uitdagend kijk ik haar aan.
    "Een knuffelbeer dus. Wil je me dat ook nog een keer uitleggen?" lach ik. "Of ben je bang dat ik jaloers zal worden?"
    Ik wiebel een keer met mijn wenkbrauwen en moet opnieuw lachen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.