• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Een knuffelbeer dus. Wil je me dat ook nog een keer uitleggen? Of ben je bang dat ik jaloers zal worden?"
    Ik grinnik.
    "Ik zal je de pikante details sparen, ik wil niet dat jullie elkaar in de haren vliegen de volgende keer dat je hem ziet."
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Nee, zodra er ploesj in mijn mond kwam, heb ik het nooit meer opnieuw gedaan."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    Charlotte grijpt mijn arm vast. Een ongemakkelijk gevoel gaat er door me heen. Deels omdat ze me vast heeft, anderzijds omdat ik bijna op de grond was gevallen, over gênant gesproken.
    "Ho, Zou het makkelijker voor je zijn als we zo lang mogelijk door het gras gaan?"
    Ze laat mijn arm weer los. Met een klein lachje knik ik.
    "Ik denk dat het gras wel beter zou graag," antwoord ik kalmpjes terwijl ik mijn laatste tocht opzij maar richting het gras. Vrijwel meteen merk ik dat mijn krukken hier wel meer grip hebben, ondanks ze hier verder in de grond zakken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Ik zal je de pikante details sparen, ik wil niet dat jullie elkaar in de haren vliegen de volgende keer dat je hem ziet. Nee, zodra er ploesj in mijn mond kwam, heb ik het nooit meer opnieuw gedaan."
    Ik kom haast niet meer bij van het lachen, waardoor ik Mary bijna van mijn schoot laat vallen. Nog net op tijd weet ik haar weer vast te houden.
    "Haha- Het spijt me," lach ik nog steeds. "Maar haha- Waarom?"
    De tranen stromen over mijn wangen.

    Charlotte

    Zodra ik hem zie knikken, richt ik mijn blik even op de grond. Op de een of andere manier voelt het nog steeds een beetje vreemd hem aan te raken.
    "Ik denk dat het gras wel beter zou gaan," antwoordt hij rustig.
    Ik glimlach zacht en volg hem naar het gras toe.
    "Ik vind niet dat we saai zijn," antwoord ik nog op wat hij net zei. "Lang geleden dat ik nog zo met iemand gelachen heb," voeg ik er met een schamper lachje aan toe.
    Ik blijf even staan en kijk een keer welke kant we uit moeten als we het park uit zijn. Uiteindelijk vind ik rechts een herkenningspunst en draai dan ook naar die kant toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Haha- Het spijt me. Maar haha- Waarom?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Ik heb geen flauw idee."
    Grinnikend kijk ik hem aan.
    "Gaat het zo'n beetje? Jij vermaakt je wel."
    Ik ga weer naast hem zitten, voor ik er echt afval. Lachend klop ik even op zijn bovenbeen.
    "Nu heb ik je weer wat verteld."
    Ik schud even mijn hoofd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Ik vind niet dat we saai zijn. Lang geleden dat ik nog zo met iemand gelachen heb."
    Ik knik zachtjes en volg haar naar rechts. Ik vraag me af waar Mary woont. Alles wat hier is herken ik namelijk niet. Dat kan ook aan mij liggen natuurlijk. Zwijgzaam loop ik naast haar. Wat ik precies moet zeggen weet ik niet precies. Ik bedenk me hard om een vraag te verzinnen maar het lukt niet. Zachtjes zucht ik en ik bekijk haar voorzichtig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Ik heb geen flauw idee. Gaat het zo'n beetje? Jij vermaakt je wel. Nu heb ik je weer wat verteld."
    Ik doe mijn best op te houden met lachen en grinnik even. Ik wrijf de tranen van mijn wangen en kijk Mary met een brede grijns aan.
    "Nou, je weet toch wel dat ik geen teddyberen ons bed zal willen hé?" lach ik nog even na.
    Om mijn geplaag goed te maken, druk ik een liefdevol kusje op haar lippen.

    Charlotte

    Het blijft stil. Ik bijt even op mijn onderlip en wrijf over mijn arm. Wat dan? Had ik hem gewoon moeten laten vallen? Zo zit ik niet in elkaar, ik zou waarschijnlijk zelfs Lynn nog proberen opvangen als ze me die dag niks verkeerds gedaan heeft.
    Ik glimlach als ik Mary's appartement in zicht zie komen. Ik open mijn mond om te vertellen dat we er zijn, maar als mijn blik die van Michael kruist, ben ik even mijn woorden kwijt.
    Tegen de tijd dat ze terug komen, zijn we al aan de voordeur.
    "Hier," zeg ik eens ik gestopt ben.
    Ik duw de deur open en wacht tot hij binnen is. Het lijkt me namelijk niet handig als hij dat zelf moet proberen en tegelijk zijn krukken moet vasthouden. Ik zucht opgelucht als ik zie dat de lift gemaakt is. Terwijl we onderweg zijn naar de juiste verdieping, zoek ik als een gek naar de reservesleutel in mijn tas.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    Als haar blik met de mijne kruist weet ik even niet wat ik moet doen. Weg kijken geeft een verkeerde indruk maar blijven kijken even eens. Ik ben dan ook opgelucht als we bij het appartementencomplex aankomen. Ze zien er van de buitenkant niet eens zo slecht uit. Best een gezellige plek om te wonen als je het mij vraagt.
    "Hier," zegt ze als ze gestopt is met lopen en ze houdt de deur voor me open.
    Dankbaar kijk ik haar aan en ik loop de hal binnen. Ik grinnik als ze verwoed in haar tas zit te rommelen.
    "Kan je alles nog vinden?" vraag ik met een kleine grijns. "Of zitten droge kleren er vandaag niet voor je in."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Kan je alles nog vinden? Of zitten droge kleren er vandaag niet voor je in."
    Zodra ik de sleutel gevonden heb, geef ik hem een klapje op zijn arm.
    "Rotzak," grinnik ik.
    Met een "ping" gaat de lift open en ik stap uit. Ik loop iets voor Michael uit en laat mijn ogen over de deuren glijden tot ik bij het juiste nummer ben. Ik stop de sleutel in het slot en open de deur. Opnieuw wacht ik even tot Michael binnen is.
    Al sla je me dood, ik heb geen idee waarom ik plots nerveus ben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Rotzak."
    Ik grinnik zachtjes als ze me een klapje op mijn arm geeft. Alsof het de waarheid is haal ik mijn schouders op. Met een hoge piep gaat de deur open en lopen we de galerij op. Charlotte loopt iets voor me uit terwijl ik langzaam achter haar aan loop. Het kan aan mij liggen maar mijn conditie lijkt wel ernstig achteruit gegaan sinds dit been. Opnieuw houdt ze de deur voor me open en rustig loop ik naar binnen. Het is inderdaad een klein huisje maar dat het gezellig is valt niet te ontkennen. Met een klein lachje loop ik door.
    "Dus hier woon je voorlopig?" vraag ik lichtelijk geïnteresseert.
    Voor twee mensen lijkt het me groot genoeg. Ik leun tegen de muur aan en kijk haar aan. Nog steeds is ze doorweekt. Ik kan er niets aan doen maar toch speelt er een klein lachje op mijn gezicht. Het ziet er schattig uit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Dus hier woon je voorlopig?" vraagt Michael terwijl hij rond kijkt.
    Ik voel een plotse opwelling van dankbaarheid en zusterlijke liefde voor Mary in me opkomen en brede lach die automatisch op mijn lippen verschijnt, hoort daar bij.
    "Hier mag ik voorlopig wonen, ja," antwoord ik.
    Mary weet niet half wat ze voor me betekent, en ik heb geen ide hoe ik haar dat kan tonen.
    "Nou, ga maar even zitten, ik beloof dat het geen uren duurt," lach ik.
    Ik weet al precies wat ik wil aan doen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Nou, je weet toch wel dat ik geen teddyberen ons bed zal willen hé?"
    Ik kus hem zacht terug.
    "Ons bed?"
    Vragend kijk ik hem aan. Ik frons even en sla mijn ene been weer over het andere. Ik neem zijn hand in de mijne en klooi wat met zijn vingers.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Ons bed?"
    De vragende blik op Mary's gezicht verbaast me een beetje. Ik grinnik als ze met mijn vingers begint te klooien. Ik vraag me af of ze het zelf door heeft.
    Ik druk een kusje op haar wang en breng mijn lippen naar haar oor.
    "Het bed dat ik met jou zal delen," antwoord ik zacht, mezelf verbeterend.
    Ik druk nog een liefdevolle kus op haar wang en leg mijn hand op de andere zodat ik haar gezicht naar me toe kan draaien en haar vervolgens op de lippen kan kussen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Het bed dat ik met jou zal delen."
    Ik giechel zachtjes en leg mijn armen om zijn hals wanneer hij zijn lippen op de mijne plaatst. Liefdevol kus ik hem terug en lach tegen zijn mond aan.
    "Hmm, ik weet het niet. Ik had Fluff beloofd dat hij erbij mocht zijn, de eerste keer."
    Grinnikend kijk ik hem aan en druk een kusje op zijn lippen.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 18:10 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Hmm, ik weet het niet. Ik had Fluff beloofd dat hij erbij mocht zijn, de eerste keer."
    Als ze een kusje op mijn lippen drukt, geef ik haar er eerst nog eentje terug voor ik antwoord. Ik trek een bedenkelijk gezicht en zucht dan heel overdreven.
    "Goed. Best. Maar hij moet wel zijn ogen dichthouden," antwoord ik. Ik druk nog een kusje op haar lippen. "Ik ben verlegen."
    Ik grinnik even, vooral omdat ik het zelf niet eens geloof.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Goed. Best. Maar hij moet wel zijn ogen dichthouden. Ik ben verlegen."
    Ik kijk hem lachend aan.
    "Jij, verlegen?"
    Grinnikend schud ik mijn hoofd en druk een kusje op zijn lippen.
    "Je zelfkennis moet toch nog wat bijgeschaafd worden, hoor. Als jij verlegen was geweest, dan hadden we hier nu niet zo gezeten."
    Lachend verstrengel ik onze vingers en druk een kusje op zijn wang.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.